Pandora2 schreef:Veel afmeldingen inderdaad en mensen die onderzoeken gewoon uitstellen omdat ze niet durven komen.
Geen wonder dat er nog steeds veel mensen afbellen, als men overal 'ziekenhuisangst' verspreidt, ook hier:
Blussem schreef:bigone schreef:Ik ben ook niet tegen het openen van scholen maar de komende weken zullen we helaas vaak zien dat er toch redelijk wat besmettingen komen, is al aan de gang trouwens. Maar er zijn ook een aantal kinderen (niet veel) waarbij thuisonderwijs juist heel goed heeft uitgepakt (volgens mijn vriendin, zit in het onderwijs, al 40 jaar)
Ik denk dat echt heel mee valt. Ziekenhuizen draaien ook gewoon door. Terwijl men in een ziekenhuis juist veel mee risco loopt gezien er daar juist zieke mensen naar toe gaan.
Daarnaast zijn pretpaken en dierentuinen ook gewoon open.
Als je je netjes aan de maatregelen houdt is een ziekenhuis bezoeken echt niet gevaarlijker dan een supermarkt bezoeken hoor. Je bent er zelf bij.
Wij doen er alles voor om patiënten bij elkaar vandaan te houden, maar als die vervolgens elkaar de hand gaan schudden als afscheid... :facepalm: Ik kon ze wel wat.
Overigens overtreden bezoekers hier doelbewust alle regels qua bezoek van patiënten. Echt vermoeiend en het maakt het er niet leuker op.