Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zil

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:48

Dat iemand vanmorgen een poes aanreed en die gewoon liet liggen. Ik heb het diertje van het wegdek afgeschraapt en aan de eigenaar teruggeven. Ze had gelukkig een 06 nummer in een kokertje aan haar bandje zitten.
Maar nu krijg ik het beeld van het gehavende diertje niet van mijn netvlies.
Dat je een dier aanrijdt doe je niet express maar laat het niet liggen voor een ander.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 13:04

Dat ik bij hoofdingang van het ziekenhuis moest overgeven. Kon de prullenbak net niet redden.. iedereen staat je dan ook zo stom aan te kijken.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 13:52

Dat ik iemand boos maak doordat ik besta ofzo... Afgelopen weekend een diepe zucht omdat mijn vriend en ik zaten te eten in de (gezamenlijke) keuken. Net een "muh" wanneer ik hoi zeg omdat ik haar de hele dag nog niet gezien had, nu wordt de kamerdeur dicht gesmeten omdat ik van het toilet of kom.
Toeval wil dat we in één huis wonen. En dat er al meer gezeik over en weer is geweest.
Maar mevrouw heeft problemen met haar vriend, en dan moet de hele wereld het vergelden. :evaw:
Spoiler:
En dat moet dan sociaal werker worden...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 14:34

Dat ik net bijna morsdood had kunnen zijn.
Gelukkig werken de remmen van mijn vrachtauto goed....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:05

LukieBradley schreef:
Ik krijg de kriebels tica, mijn katten eten spinnen maar ik denk dat ze deze zouden weigeren :') dat word huis in de fik! Ben zelf als de dood.

Sterkte moniek, wat gaan ze doen in die 2 weken? Hoop wel iets waardoor je wat stabieler blijft :(:)

Ik erger me aan de hittegolf, nu al.
Heb mijn woonkamer volgebouwd met hokken zodat alle beesten binnen kunnen.
Heb ook een aantal loges en zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat weg smelten.

Daardoor heb ik vanaf morgen, 3 konijnen, 28 cavias en 5 kleine vliegmachines in de huiskamer _O-

Cavia's <3

Maar ik vindt 2 wel genoeg :')

--

Aan die banketstaaf van een kassamedewerker bij de kwamtum die mag ook wel een curcus vriendelijkheid hebben wat een arrogante kwal bah. Ik heb mij echt in moeren houden dacht misschien is deze man wel niet helemaal goed. Maar om nou tegen een klant te zeggen dat ze moeilijk doen omdat een klant gewoon zijn geld terug wilt en zeggen dat klanten een probleem zijn ben je niet echt lekker bezig. Neiging was zo groot om wat te zeggen heb mij zwaar in moeten houden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:05

Ik heb gewoon de balen van mijn lichaam -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 16:28

Beginnende koortslip. Zo geen zin in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:29

Ik ben eigenlijk best wel in de war door een telefoontje vanochtend. Waar ik was .. terwijl er twee weken geleden besloten is dat ik terug minder uur ging werken (incl handtekening en eerstejaarsevaluatie)

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:50

Het huis anubis staat op videoland. Super leuk en goeie herrineringen! Alleen heeft videoland niet zo'n handige binge functie als Netflix.
Dus ik heb om de 10 minuten een intro plus een 'de vorige x in'.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:09

Fysio heeft gisteren een pijnlijk plekje op mijn schouder gemasseerd, en nu zijn mijn schouders zooo beurs. Schijnbaar hield ik daar veel spanning vast vanwege de subluxaties. Maar zelfs met tramadol voel ik de pijn erdoorheen zeuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:15

Dat ik niet zo goed weet wat ik aan moet met de jongen waarmee ik bezig ben. Hij gaf aan ja voor nu fwb maar ik weet dan niet zo goed of ik dan ook anderen een kans moet geven.

Ik vind em overigens wel heel leuk, maar voel nog niets ofzo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:21

Marije_1997 schreef:
Dat ik niet zo goed weet wat ik aan moet met de jongen waarmee ik bezig ben. Hij gaf aan ja voor nu fwb maar ik weet dan niet zo goed of ik dan ook anderen een kans moet geven.

Als hij alleen seks wil (en jij ook) ben je elkaar niks verplicht. Je kunt gewoon met anderen daten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:31

MarcoBorsato schreef:
Marije_1997 schreef:

Als hij alleen seks wil (en jij ook) ben je elkaar niks verplicht. Je kunt gewoon met anderen daten.

Hij zei wel dat de klik er is, sowieso vriendschappelijk. Dus hij wil niet alleen seks hahaha idk ik kan deze persoon gewoon niet goed inschatten hahaha maar ik wil straks ook niet moeten kiezen, straks word het wel wat en ja dan word het poedersuiker. Zit even in dubio met mezelf.

Ach ik laat het denk ik allemaal los, begin maandag weer met werken en dan heb ik niet tijd voor en "daten" en vrienden en paard.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:40

Tja, waarom niet fwb? Als je daar beide gewoon duidelijk over bent? En Tuurlijk kan hij of jij dan gewoon met anderen wat doen, wederom weer duidelijk zijn hierover.

20 jaar geleden mijn vriend zo leren kennen. Waren eerst ook alleen seks partners en hadden ook anderen. Tot hij dus gevoelens erbij kreeg en wou stoppen. Prima, helemaal niet prima en nu 4 kinderen rijker en nog steeds samen. :+ :Y)
Laatst bijgewerkt door Marocje op 05-08-20 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:43

Marocje schreef:
Tja, waarom niet fwb? Als je daar beide gewoon duidelijk over bent? En Tuurlijk kan hij of jij dan gewoon met anderen wat doen, wederom weer duidelijk zijn hierover.

20 geleden mijn vriend zo leren kennen. Waren eerst ook alleen seks partners en hadden ook anderen. Tot hij dus gevoelens erbij kreeg en wou stoppen. Prima, helemaal niet prima en nu 4 kinderen rijker en nog steeds samen. :+ :Y)

Nou eeuhh kijk ik ga niet met een ander naar bed en hij wss ook niet. Tussendoor dan, anders is het gwn ons beëindigd en door zeg maar. Zo zijn wij beide denk ik. Ook ivm niet helemaal veilig enzo wil je toch wisselende contacten vermijden. Of je meot na elke keer een soa test doen, wat een duur grapje word.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:47

Ah oké, dat kan idd, dan is het lastiger. Ik deed altijd double Dutch dus geen probleem. En toen we toch echt wat kregen beide soa test en alleen de pil.

Maar snap de ergernis dan dat je het nu ff niet weet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:51

Marocje schreef:
Ah oké, dat kan idd, dan is het lastiger. Ik deed altijd double Dutch dus geen probleem. En toen we toch echt wat kregen beide soa test en alleen de pil.

Ik moet sowieso soa test voor m'n spiraaltje, wat me eigenlijk allemaal veel te lang duurt. Maar wil iemand die het niet wil niet verplichten om double Dutch te doen natuurlijk.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:01

Oh, daar was ik heel makkelijk in: hoesje om anders kom je er níet in ;) <<) :evaw: Nooit problemen mee gehad.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:10

Marocje schreef:
Oh, daar was ik heel makkelijk in: hoesje om anders kom je er níet in ;) <<) :evaw: Nooit problemen mee gehad.

Of niet dan haha. Je maakt het jezelf daar moeilijk mee Marije.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:21

MaTuMi schreef:
Het huis anubis staat op videoland. Super leuk en goeie herrineringen! Alleen heeft videoland niet zo'n handige binge functie als Netflix.
Dus ik heb om de 10 minuten een intro plus een 'de vorige x in'.

Doorspoelen naar ongeveer 1:45 dan kom je telkens uit naar het star punt van de aflevering :o kan iets afwijken natuurlijk

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:37

Waarom hebben de kinderen van tegenwoordig alleen maar standje schreeuwen? De hele god ganze dag door....

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:42

Marije_1997 schreef:
Marocje schreef:

Ik moet sowieso soa test voor m'n spiraaltje, wat me eigenlijk allemaal veel te lang duurt. Maar wil iemand die het niet wil niet verplichten om double Dutch te doen natuurlijk.

Als hij niet wil, heeft hij pech toch? Het is ook jouw lichaam waar hij over beslist dan.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 19:17

Voor de 2e keer in 2 maanden rijdt iemand tegen mijn (geparkeerde) auto aan. Weer die verzekeringsshyte, schadeherstelbedrijf, vervangend vervoer, etc., etc..

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 19:27

De warmte, en de ellende moet nog beginnen |(

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 19:31

Mensen die in de slachtofferrol gaan.