Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Ik krijg de kriebels tica, mijn katten eten spinnen maar ik denk dat ze deze zouden weigerendat word huis in de fik! Ben zelf als de dood.
Sterkte moniek, wat gaan ze doen in die 2 weken? Hoop wel iets waardoor je wat stabieler blijft![]()
Ik erger me aan de hittegolf, nu al.
Heb mijn woonkamer volgebouwd met hokken zodat alle beesten binnen kunnen.
Heb ook een aantal loges en zou het mezelf niet kunnen vergeven als er wat weg smelten.
Daardoor heb ik vanaf morgen, 3 konijnen, 28 cavias en 5 kleine vliegmachines in de huiskamer
Marije_1997 schreef:Dat ik niet zo goed weet wat ik aan moet met de jongen waarmee ik bezig ben. Hij gaf aan ja voor nu fwb maar ik weet dan niet zo goed of ik dan ook anderen een kans moet geven.
Ik vind em overigens wel heel leuk, maar voel nog niets ofzo.
MarcoBorsato schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik niet zo goed weet wat ik aan moet met de jongen waarmee ik bezig ben. Hij gaf aan ja voor nu fwb maar ik weet dan niet zo goed of ik dan ook anderen een kans moet geven.
Ik vind em overigens wel heel leuk, maar voel nog niets ofzo.
Als hij alleen seks wil (en jij ook) ben je elkaar niks verplicht. Je kunt gewoon met anderen daten.
Marocje schreef:Tja, waarom niet fwb? Als je daar beide gewoon duidelijk over bent? En Tuurlijk kan hij of jij dan gewoon met anderen wat doen, wederom weer duidelijk zijn hierover.
20 geleden mijn vriend zo leren kennen. Waren eerst ook alleen seks partners en hadden ook anderen. Tot hij dus gevoelens erbij kreeg en wou stoppen. Prima, helemaal niet prima en nu 4 kinderen rijker en nog steeds samen.![]()
Marocje schreef:Ah oké, dat kan idd, dan is het lastiger. Ik deed altijd double Dutch dus geen probleem. En toen we toch echt wat kregen beide soa test en alleen de pil.
Maar snap de ergernis dan dat je het nu ff niet weet..
MaTuMi schreef:Het huis anubis staat op videoland. Super leuk en goeie herrineringen! Alleen heeft videoland niet zo'n handige binge functie als Netflix.
Dus ik heb om de 10 minuten een intro plus een 'de vorige x in'.
Marije_1997 schreef:Marocje schreef:Ah oké, dat kan idd, dan is het lastiger. Ik deed altijd double Dutch dus geen probleem. En toen we toch echt wat kregen beide soa test en alleen de pil.
Maar snap de ergernis dan dat je het nu ff niet weet..
Ik moet sowieso soa test voor m'n spiraaltje, wat me eigenlijk allemaal veel te lang duurt. Maar wil iemand die het niet wil niet verplichten om double Dutch te doen natuurlijk.