[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:14

Jis_ schreef:
<3

Zoveel mogelijk thuis zijn wordt langzaam aan wat minder.

Wat ben ik blij met deze regen de komende dagen. Hier waren in de buurt enkele bermbranden, mensen zijn het niet gewend die droogte, gooien hun peuken van zich af. -O-

Mensen zijn gewoon dom. Sorry, maar ieder weldenkend mens weet dat je peuken gewoon netjes in de vuilbak gooit. Ik ben verder ook wel blij met de regen, het is hier in de buurt ook echt droog.

ontherun schreef:
Wil je bij mij komen de lastige mensen de deur uit werken? Had je vandaag een dagtaak aan _O-
Echt ik houd van mijn werk, maar het kan ook teveel geklaag en gezeur worden op een dag om niks...

Heerlijk San! Ik wilde ook een ijsje halen maar de rij was zo enorm lang |(

Wat schuift dat :7?

IJsje was lekker :9. Ik had straciatella, strawberry cheesecake en donut. Vorige keer had ik Kinder Bueno, die was zó goddelijk :9.

Ik heb tuinposters besteld *\o/*!

Afbeelding

Nu nog een mooie zonnige dag om ze op te hangen :').

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:25

Wauw gaaf!

Ben je bij die ene ijssalon geweest in het centrum? Martino ofzoiets? Ik rijd daar dus echt zo'n beetje dagelijks langs en elke keer denk ik, damn ik wil ook een ijsje _O- Maar om nou te stoppen voor enkel een ijsje vind ik ook weer zoiets :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 22:32

Ghostattack schreef:
Wauw gaaf!

Ben je bij die ene ijssalon geweest in het centrum? Martino ofzoiets? Ik rijd daar dus echt zo'n beetje dagelijks langs en elke keer denk ik, damn ik wil ook een ijsje _O- Maar om nou te stoppen voor enkel een ijsje vind ik ook weer zoiets :')

Ja cool he :)).

En ja! Zo lekkerrrrrr :9. Ik zou gewoon stoppen voor een ijsje :7.

ontherun

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 08:26

Een echte San tekening :') en een boel gezelligheid _O-

Ik moet echt ff wennen aan een normale week werken weer, best gek := ben ik wel thuis ook nog bezig met vanalles en nog wat, dus ik heb ook eigenlijk geen rust meer...

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:57

Hahaha inderdaad wat schuift het. :D Mensen waarbij het glas altijd half leeg is %) energie slurpend.

Dat is vet San :oo waar bestel je die?

Lekker! :9 Hier kwam vorige week zo'n 'Horror' ijscowagentje roze met wit de straat in gereden, met 'eng' muziekje er bij. :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:58

Horror ijscowagentje _O- Hier reed van de week het IJsmanneke uit België langs *\o/* Helaas was ik te laat want ik had een Teams meeting haha. Maar ik ging weer even helemaal terug in de tijd, dat ik als kind altijd een ijsje bij hem mocht halen :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:03

Jis_ schreef:
Hahaha inderdaad wat schuift het. :D Mensen waarbij het glas altijd half leeg is %) energie slurpend.

Dat is vet San :oo waar bestel je die?

Lekker! :9 Hier kwam vorige week zo'n 'Horror' ijscowagentje roze met wit de straat in gereden, met 'eng' muziekje er bij. :))

Ik heb ze bij tuinposteropmaat.nl besteld. Die hadden een mooie korting en de kwaliteit is echt goed :j.

Whaha, ijscowagens heb ik ook niks mee _O-.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:04

Ik ben trouwens bezig met een drukker om een aantal van mijn werken gedrukt te krijgen *\o/*! O.a. de Bumblebums en de roodborstjes. Als dat goed bevalt, dan gaat mijn Horse Lexicon ook voor prints :D.

Alles valt en staat met hoe het bladmetaal overkomt op print :=.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:04

:D Ik ga kijken Thanx!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:56

Hahaha ik zou jullie zo aannemen hoor, kan wel iemand gebruiken die de telefoon aanneemt O:) maar ja, poeh, sommige kunnen blijven klagen. Gelukkig is het grootste deel gewoon ook heel leuk.
Die telefoon was verdacht stil, blijkt dat ik aan een knopje had gezeten 8)7 heb t uiteindelijk opgelost en nu gaat dat ding weer onafgebroken lijkt het wel.

Ik wil bumblebums *\o/* spannend hoor San!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:43

ontherun schreef:
Hahaha ik zou jullie zo aannemen hoor, kan wel iemand gebruiken die de telefoon aanneemt O:) maar ja, poeh, sommige kunnen blijven klagen. Gelukkig is het grootste deel gewoon ook heel leuk.
Die telefoon was verdacht stil, blijkt dat ik aan een knopje had gezeten 8)7 heb t uiteindelijk opgelost en nu gaat dat ding weer onafgebroken lijkt het wel.

Ik wil bumblebums *\o/* spannend hoor San!

Woensdag proefdrukken maken :j.

Waar is jouw werk, ik ben op zoek :7.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:15

Helemaal in het zonnige zuiden-bijna buitenland helaas... denk dat je net zoveel reistijd kwijt zou zijn als werktijd :(
Ben benieuwd naar je proefdrukken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:17

ontherun schreef:
Helemaal in het zonnige zuiden-bijna buitenland helaas... denk dat je net zoveel reistijd kwijt zou zijn als werktijd :(
Ben benieuwd naar je proefdrukken!

Meh dat is wat te ver ja :)).

Ik ook. Woensdag weet ik meer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:40

Afbeelding
Afbeelding

Weet iemand van jullie wat voor plant dit is? Een roossoort? De witte bloemen ruiken heel erg lekker.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 18:58

Boerenjasmijn lijkt het op, geuren heel sterk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 19:25

Oh inderdaad. Ik heb een andere boerenjasmijnsoort, deze kende ik niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:57

Ik ben vandaag naar de dierentuin geweest *\o/*! En ik heb 3 miljard foto's gemaakt welke ik nu aan het sorteren ben :').

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:12

Leuk! Welke ben je geweest?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:21

Ouwehand, heb daar een abonnement en woon er 5 minuten vanaf :P.

Al was het wel luie dieren dag vandaag, bijna alles lag te slapen _O-.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:22

Ooh, leuk! En ach, slapende dieren kunnen ook heel mooi zijn (als ze dat een beetje in het zicht doen.)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:22

Leuk San! Hoe is met de kipjes trouwens??

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:25

Shadow0 schreef:
Ooh, leuk! En ach, slapende dieren kunnen ook heel mooi zijn (als ze dat een beetje in het zicht doen.)

Ja, was ook echt wel leuk, hoor :D. En van de roofdieren weet je ook dat ze veel liggen te snurken.

ontherun schreef:
Leuk San! Hoe is met de kipjes trouwens??

Goed! Eén van de witte dames legt nu ook, gisteren een dubbele dooier, vandaag helaas een windei. Hopelijk is dat incidenteel. De andere dames leggen goed.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:45

Helaas gaat het hier niet helemaal de goeie kant op. Mijn onderzoek ligt nu al weken stil, op ander gebied krijg ik ook niet veel voor elkaar en de laatste dagen ben ik de halve dag of meer kwijt aan een spel uit 2013 dat al een tijdje op mijn computer stond maar dat ik (om de een of andere reden) nooit eerder gespeeld had. Voor de langere termijn maak ik me geen zorgen (binnen twee weken ben je wel grotendeels op zo'n spel uitgekeken en ga je vanzelf weer nuttige dingen doen) maar als je zo'n dag hebt gehad, voel je je behalve brak ook zwaar schuldig.

Ook minder leuk: in het bejaardentehuis van mijn oma heeft bijna twee derde COVID-19 gekregen; vorige week waren er al 29 mensen overleden. De laatste weken zie je elke dag maar heel weinig sterfgevallen in de dagelijkse updates; een significant deel daarvan komt gewoon uit dat bejaardenhuis! Mijn oma hoort tot de minderheid die het niet heeft gekregen (dat is zeker al heel wat!), maar tot nu toe zijn er elke week nieuwe gevallen gevonden dus echt gerust zijn we nog niet.

Wel een soort van grappig: ik heb de neiging om "behaardenhuis" te typen als ik dat andere bedoel.

Oké mensen, tenzij mijn oma overlijdt wordt de volgende post leuker. En met meer behaalde doelen erin.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:11

Best heftig, Musiqolog. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Hier in de omgeving nog geen enkel geval van corona, dat maakt t toch nog steeds raar.

On another note, de vlinderstruik vertoont teken van leven *\o/*. Op advies van m'n vader hebben we m flink terug gesnoeid, en hij begint door te schieten. Gelukkig maar. Hebben we volgend jaar een mooie struik :D.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:09

Oef, warm in de tuin ineens. En vochtig, want het heeft toch behoorlijk hard geregend vannacht. Maar even binnen afkoelen.