Jij maakt er een heel verhaal van en verzint maar wat ik schrijf dat nergens. Maar nieuwe gaat niet verder op zelfde voet dan de oude en ook niet gratis.maar goed ik irriteer me eigenlijk al langer aan jou niet alleen hier hoor.
Waarom zouden we hier over gaan discussiëren godsnaam iedereen weet deals van baan verandert bij beurs genoteerd bedrijf dat je niet meer verantwoording wil voor minder geld en zeggenschap.
• Vast basissalaris € 750.000,- per jaar;
• Variabele beloning gerelateerd aan:
- een consistente stijging van de ‘Earnings per Share’;
- Een discretionaire bonus gerelateerd aan het behalen van doelen, zoals:
- ‘The return on capital: maintaining and growing the return on capital (save for goodwill) above 15%;’
Klein stukje tekst…wat voegt het toe voor jou, wellicht niks…voor mij heel veel en dan zoals ik zei ons kent ons…en heeft niks mee te maken over de miljoenen want dat is fantasie.
Je doet zo betweterig over sparen, beleggen en zelfvoorzienend leven , veel blabla alsof je zelf alles doet en achter je vent verschuilt terwijl jullie niks anders zijn dan amateurs zoals velen met ons en ook ik. Je schrijft veel woorden waarvan ik denk ughhhhhhh laat maar
Als ik aandelen koop of verkoop heeft dat echt niet altijd te maken met emotie. Dat is jouw mening.
Maar gewoon mijn eigen ruim 30+ jaar ervaring. Tuurlijk heb/had ik er paar met wel emotie…of iig soort van gevoel omdat je er gewerkt heb.
Verder ontstip ik het topic want voor gezellig sparren tips en tricks onderbouwingen waarom wel of niet moet je hier toch niet zijn. Dat is eigenlijk waarom ik dit topic ging volgen
Iedereen succes
met zijn aandelen
Laatst bijgewerkt door tita op 22-08-23 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt