Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boterbloem90 schreef:Hoe kan hij zo blijven zitten![]()
Mijn ergenis: morgen werken, maar alles en iedereen is ziek daar. Ik wil niet ziek worden, ben bijna klaar met werken daar
hagelslag schreef:Collega die niet voorgeladen heeft en niet gezegd heeft dat hij niet voorgeladen heeft....
Echt waarom is de mensheid zo raar geworden.....
Alleen omdat hij anders een half uurtje later vrij is? Kerel stik erin....
Ik kan nu een uur wachten voordat ik kan laden. Anders had ik nu al aan een silo gestaan voer uitblazen
LadyMadonna schreef:Dat gedoe om Johan van laarhoven... een voormalig koffieshophouder die naar Thailand is gevlucht, daar dingen heeft gedaan die daar niet mogen en daar in de cel is beland.
Nu is hij naar nl over gebracht en moeten we hem geloof ik allemaal heel erg zielig vinden vanwege wat hij in Thailand allemaal heeft mee gemaakt...
ja koekoek, had ie zich gewoon aan de regels moeten houden, dan was ie ook niet in een Thaise cel terecht gekomen....
LadyMadonna schreef:Dat gedoe om Johan van laarhoven... een voormalig koffieshophouder die naar Thailand is gevlucht, daar dingen heeft gedaan die daar niet mogen en daar in de cel is beland.
Nu is hij naar nl over gebracht en moeten we hem geloof ik allemaal heel erg zielig vinden vanwege wat hij in Thailand allemaal heeft mee gemaakt...
ja koekoek, had ie zich gewoon aan de regels moeten houden, dan was ie ook niet in een Thaise cel terecht gekomen....
Detroit schreef:xPabloBokt schreef:Dat ik niet meer jarig bennu moet ik weer een jaar wachten hahaha
ik wil vandaag nog wel een drankje drinken ter ere van jouw verjaardag hoor. Nog gefeliciteerd!