Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:46

Mijn hele avond is naar de gallemiezen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:49

Net 1 bord met eten op maar ik heb alsnog reuze honger. -O-
Maar ik ga eerst dit laten zakken om te zien of het echt honger is, of mijn hersens die zeggen dat het honger is.eigenlijk heb ik genoeg gegeten

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 19:54

Flink water drinken helpt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:25

Dat ik mijn level voor vriendelijk zijn een beetje bereikt heb en door de pijn wordt dit alleen maar erger en ik word er knap saggerijnig van :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:30

Dat dat *piep*kind van hierboven weer continu aan het rondrennen is. Bijna bedtijd dus straks zal er nog wel gekrijs en nog meer gestamp bij komen.

Ik kijk nu een huis vol terug. Vader Jay heeft zijn 5 kinderen beter in de hand dan mijn buurvrouw haar enige kind.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 20:38

Dat ik muizen hoor lopen. :+

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:28

Dat mijn jas van meer als 100.- die ik begin van dit herfst/winter seizoen heb gekocht al stuk gaat |( -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:31

Dat m'n pc is overleden en ik wss een moederbord en ssd moet dokken. poedersuiker ding.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:38

Dat ik zo aangekeken word voor de afgelopen 30 minuten omdat ik chips aan het eten ben Afbeelding

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 22:54

HAHAHAHAHAHAHA Dat is toch geen ergernis _O- _O- _O-

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:07

Hoe kan hij zo blijven zitten _/-\o_

Mijn ergenis: morgen werken, maar alles en iedereen is ziek daar. Ik wil niet ziek worden, ben bijna klaar met werken daar

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:07

Lestrange01 schreef:
Dat ik zo aangekeken word voor de afgelopen 30 minuten omdat ik chips aan het eten ben [ [url=m/cxDBnq.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:08

Lestrange01 schreef:
Dat ik zo aangekeken word voor de afgelopen 30 minuten omdat ik chips aan het eten ben [ [url=m/cxDBnq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Door die hond of door iets of iemand die precies zo kijkt?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:14

Boterbloem90 schreef:
Hoe kan hij zo blijven zitten _/-\o_

Mijn ergenis: morgen werken, maar alles en iedereen is ziek daar. Ik wil niet ziek worden, ben bijna klaar met werken daar

Geen flauw idee! Niemand heeft het haar ooit geleerd, ze begon het te doen toen ze een paar maanden oud was :'). Iedereen vond het super schattig, dus nu, drie jaar later, doet ze het dagelijks ze kan zo rustig minuten lang blijven zitten!

Niet alleen voor eten, maar ook wanneer ze gewoon een aai wil _O-

*gaat zo raar zitten*
Ik: *aai haar*
*gaat op een normale manier zitten*
Ik: *stop met aaien*
*gaat weer raar zitten*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 23:16

Die hond. :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 03:19

Derde nacht op rij wakker liggen met herbeleving en als ik wel slaap nachtmerries (voor de laatste anderhalve week ging het juist zo goed in vergelijking). Hoop dat emdr snel kan starten, dit is geen doen zo. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 05:07

hagelslag schreef:
Collega die niet voorgeladen heeft en niet gezegd heeft dat hij niet voorgeladen heeft....
Echt waarom is de mensheid zo raar geworden.....

Alleen omdat hij anders een half uurtje later vrij is? Kerel stik erin....
Ik kan nu een uur wachten voordat ik kan laden. Anders had ik nu al aan een silo gestaan voer uitblazen |o

Omggg
Hij leert snel *\o/*

Hij heeft gister weer niet voorgeladen.maaaaaaar nadat ik hem gister uitgelegd heb waarom ik graag een berichtje wil als hij niet voorlaad, heeft ie een berichtje gestuurd *\o/*
Mij maakt de reden niet uit, maar voornamelijk gewoon even zeggen wanneer je niet voorlaad is voldoende

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:45

Dat gedoe om Johan van laarhoven... een voormalig koffieshophouder die naar Thailand is gevlucht, daar dingen heeft gedaan die daar niet mogen en daar in de cel is beland.
Nu is hij naar nl over gebracht en moeten we hem geloof ik allemaal heel erg zielig vinden vanwege wat hij in Thailand allemaal heeft mee gemaakt...
ja koekoek 8)7 , had ie zich gewoon aan de regels moeten houden, dan was ie ook niet in een Thaise cel terecht gekomen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 09:59

LadyMadonna schreef:
Dat gedoe om Johan van laarhoven... een voormalig koffieshophouder die naar Thailand is gevlucht, daar dingen heeft gedaan die daar niet mogen en daar in de cel is beland.
Nu is hij naar nl over gebracht en moeten we hem geloof ik allemaal heel erg zielig vinden vanwege wat hij in Thailand allemaal heeft mee gemaakt...
ja koekoek 8)7 , had ie zich gewoon aan de regels moeten houden, dan was ie ook niet in een Thaise cel terecht gekomen....

Hij blijkt ernstig ziek te zijn. Of een hele slechte gezondheid en heeft nog geen arst gezien ofzo.

De rest ben ik het volledig met je eens. En dat ze z'n vrouw hier dan ook heen willen halen. Ja ze zit daar om een goede reden vast haha

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 10:03

Dat ik niet meer jarig ben -O- nu moet ik weer een jaar wachten hahaha

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 10:06

LadyMadonna schreef:

Volgensmij ligt dat iets genuanceerder dat hij daar dingen heeft gedaan die niet mogen. Door een fout van de Nederlandse staat is hij daar terechtgekomen. Hij werd gezocht voor witwassen in NL via zijn coffeeshop. Thailand reageerde eerst niet, toen heeft NL de druk opgevoerd en heeft Thailand besloten om hem dacht ik op de pakken voor de drugs met alle middelen, om op een goed presenteerblaadje te komen. De vrouw is opgepakt, omdat NL dacht dat ze sneller zouden werken als er een Thaise erbij was.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 10:08

LadyMadonna schreef:

Uhm... Dat is dus niet zo... Peter R de Vries heeft dat gisteren op tv uitgelegd.
Hij heeft hier in NL een zaak boven z'n hoofd hangen (die moet nog behandeld worden) de Nederlandse OvJ was wat overijverig en z'n Thaise collega's hem laten arresteren, maar die waren ook wat te fanatiek ivm z'n coffeeshop.
Daarom heeft de minister zich ook zo ingezet om hem hierheen te krijgen. Z'n vrouw heeft an sich niets met de zaken te maken, maar Thais, dus daar moeten ze andere wegen voor bewandelen om haar hierheen te halen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 10:15

xPabloBokt schreef:

:(:) ik wil vandaag nog wel een drankje drinken ter ere van jouw verjaardag hoor. Nog gefeliciteerd!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-20 10:18

Detroit schreef:
xPabloBokt schreef:

:(:) ik wil vandaag nog wel een drankje drinken ter ere van jouw verjaardag hoor. Nog gefeliciteerd!

Vier je over paar maand mijn verjaardag toch? Zo veel mensen die mijn verjaardag vieren heb ik toch niet :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-20 10:23

Haha jullie zijn lief <3 gelukkig heb ik volgende week zondag nog mijn feestje met familie en een paar vriendinnen *\o/*