Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katja_silke schreef:Oehlala schreef:ze zeggen ook vaak dat de beste paarden het dichtst bij staan.
Precies deze. Alhoewel die in Zeeland voor ons echt perfect was, later 15km hier vandaan ons droompaardje gevonden die ondertussen alweer anderhalve maand bij ons is
Oehlala schreef:vraag ik mij wel af of die niet in een later stadium alsnog verkocht is. Maar dat is wel een fijne actie ja. Zo heb ik er ook een keer eentje gehad, merrie te koop, was 160 cm. (dus niet groot, stond ook duidelijk in de advertentie), komt een vrouw, stapt uit, zegt zo die is klein, stapt weer in de auto en gaat.![]()
Was ook echt te verbaasd om nog iets te zeggen. Laatst wel een fijne ervaring met een zadel. Kon mooi snel een tijd afspreken om op te halen.
Pearlx schreef:Mag ik hier even mijn frustratie kwijt?
Ben al twee dagen bezig met meneer. Wil twee eenden kopen. Lijkt echte interesse te hebben. Wil extra uitleg, extra foto's, allemaal prima. Ik maak de foto's en stuur ze. "Ja deze twee wil ik". Vervolgens zeg ik "Prima, wanneer komt het u uit?" en krijg geen reactie meer.
Bij de vraag of hij nog interesse heeft krijg ik de vraag "Komt u wel eens in de richting van Rotterdam?"(ruim 100 km enkele rit vanaf hier) Vanaf dat moment voelde ik hem al aankomen. "Ja ik moet van ver komen.. eigenlijk te ver..."
Dat bedenk je je toch van te voren als je de plaats van de verkoop ziet?
"Kunt u ze niet komen brengen?" Als hij de rit vergoed prima, maar het lijkt me sterk dat dat hem wordt.. Bespreek dit soort dingen alsjeblieft voor je iemand allemaal moeite laat doen, foto's laat nemen etc.