Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Junia schreef:Bijna vergeten me aan te melden! Ik heb net een berichtje naar Ynskek gedaan. Na 1 oktober, maar ik hoop zo dat ik nog mee kan doen! Dit blijft toch altijd wel 1 van de hoogtepunten van het jaar
Het zit ramvol en er is een wachtlijst.
zorro schreef:Ik heb al een cadeautje, te leuk om te laten liggen. Dus als mijn lootje dat echt een flop vind, dan heb ik zelf geluk![]()
Ook gelijk inpakpapier meegenomen. Daar kan immers weinig mis mee gaan.
Ik hou wel van scent chips, maar mijn brandertje is niet meer. Dat zal wel een top zijn dus. En anders is een brandertje ook zo weer gekocht.
Marjo schreef:zorro schreef:Ik heb al een cadeautje, te leuk om te laten liggen. Dus als mijn lootje dat echt een flop vind, dan heb ik zelf geluk![]()
Ik hou wel van scent chips, maar mijn brandertje is niet meer. Dat zal wel een top zijn dus. En anders is een brandertje ook zo weer gekocht.
Vergis je niet. Er is al eens iemand ontevreden geweest over het inpakpapier dat gebruikt was...
Marjo schreef:zorro schreef:Ik heb al een cadeautje, te leuk om te laten liggen. Dus als mijn lootje dat echt een flop vind, dan heb ik zelf geluk![]()
Vergis je niet. Er is al eens iemand ontevreden geweest over het inpakpapier dat gebruikt was...