Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nereids schreef:Het is niet dat het dood bloedt oid, hij reageert nog steeds 'leuk' zal ik maar zeggen. Alleen duurt het gewoon een eeuwigheid.
FatCat schreef:Ik krijg altijd kippenvel van de uitspraken ''Dat is (g)een echte man/vrouw''.
Kan er echter goed in komen dat je het niet ziet zitten wat te beginnen met iemand die mentalen afwijking heeft. Ik heb er zelf en kan soms moeilijk met mezelf leven
Aguamenti schreef:Ik kom ook weer eens binnenvallen haha, waar vinden jullie al die fantastische Limburgers? Ik woon hier en zie dus altijd Limburgers langskomen maar die vallen me toch nogal tegen. Dit weekend is voor mij een stuk beter, met Pinkpop op een kilometer afstand. Komen er ook nog eens jongens uit de rest van het land langsIs toch meer mijn smaak.
Aguamenti schreef:Ik kom ook weer eens binnenvallen haha, waar vinden jullie al die fantastische Limburgers? Ik woon hier en zie dus altijd Limburgers langskomen maar die vallen me toch nogal tegen. Dit weekend is voor mij een stuk beter, met Pinkpop op een kilometer afstand. Komen er ook nog eens jongens uit de rest van het land langsIs toch meer mijn smaak.
xPareltje schreef:Noord-Limburg die hebben wel een vervelend accent klopt.![]()
Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha.
Neverland schreef:xPareltje schreef:Noord-Limburg die hebben wel een vervelend accent klopt.![]()
Bah schei uit.Ik kom uit Limburg en die uit het zuiden hebben toch zo'n lelijk accent. Daar word ik zelfs niet goed van als Limburger.