Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-19 16:31

Noord-Limburg die hebben wel een vervelend accent klopt. :')
Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:32

Maar ik kom uit het noorden en daar zullen er ook genoeg van opdrogen :+ alhoewel ik gewoon abn praat, maar je hoort het wel.

Ik was op vakantie en daar was een jongen uit Maastricht, neh :')

xrobbiee

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:35

Ik blijf erbij date mijn date uit Londen het beste accent had :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:36

Deze is heel druk bezig om accentloos te kunnen spreken. Dat wil hij graag. Ik vind het wel jammer. :D
Maar het is een leukerd! Opgepikt terwijl ik met m'n vader uit eten was. Heus niet awkward! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:36

Whaha goed verhaal wel :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-19 16:37

Ik praat eigenlijk ook altijd gewoon abn. Alleen mijn date vroeg op app kan je plat praten, tot ik ja zei en nu zit ik eraan vast. :') Het gaat me redelijk goed af, maar zaterdag is het face-to-face dus ik ben heel erg benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:39

Relaxed schreef:
Whaha goed verhaal wel :D

Ik deel niet het hele verhaal openbaar, maar echt, als dit iets zou worden is het echt een goed verhaal voor later ja. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:39

Relaxed schreef:
Behalve dat ik van dat accent accuut opdroog :')

Hahahaha same. Vind het te schattig/lief klinken.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:44

Ik moet ook wel zeggen dat je limburgs en limburgs hebt hoor, dan hebben jullie misschien de verkeerde limburger gehoord (die zijn er ook genoeg) :')

edit: Ik kan ook begrijpen dat mensen het echt niks vinden hoor, vooral als je uit het noorden komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:53

Ik vind Brabants wel mooi haha!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:56

Voor Brabants heb ik wel echt een zwak (maar niet te erg).

Leuke match, leuk gesprek alleen duurt het vaak eeuwen voordat hij eens reageert (lees paar uur - halve dag). Zouden jullie er een (grappende) opmerking overmaken of niet?
Ik vertik het ook om meteen te antwoorden als ik een bericht krijg haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 16:57

Ik had laatst ook zo'n match, maar dan kom je er ook niet lekker in, dus dat bloedde dood :+

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:01

Het is niet dat het dood bloedt oid, hij reageert nog steeds 'leuk' zal ik maar zeggen. Alleen duurt het gewoon een eeuwigheid.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:04

Ik vind geen enkel Nederlands accent sexy! :') Ik hou van buitenlands accent, 'wolla je weet zelluf'. :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-19 17:06

nereids schreef:
Het is niet dat het dood bloedt oid, hij reageert nog steeds 'leuk' zal ik maar zeggen. Alleen duurt het gewoon een eeuwigheid.

Oh hier ben ik persoonlijk heel snel klaar mee, puur omdat ik zo in het verleden gekloot ben :+
Ik praat eigenlijk de heledag door met mijn match en het voelt zo goed! <3 Nog even afwachten hoe dat komend weekend gaat zijn.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:13

Ik ga echt stuk om sommige profielen. "Ik vind innerlijk het belangrijkst want ik ben zelf ook lelijk."

Stuk :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:18

FatCat schreef:
Ik krijg altijd kippenvel van de uitspraken ''Dat is (g)een echte man/vrouw''.

Kan er echter goed in komen dat je het niet ziet zitten wat te beginnen met iemand die mentalen afwijking heeft. Ik heb er zelf en kan soms moeilijk met mezelf leven :')

Ik ben ook niet de makkelijkste inderdaad, ook door een dikke rugzak met bagage. :')

Date was prima, was direct op m'n gemak met hem en dat is voorwaarde 1 want anders komen er natuurlijk nooit vlinders.

Qua accent: Amsterdams, echt van dat hele platte, zou ik wel op afknappen. Aan Brabo zou ik evt. kunnen wennen, maar dat is voor mij als oosterling ook echt net buitenlands. _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:20

Nummus schreef:
Date was prima, was direct op m'n gemak met hem en dat is voorwaarde 1 want anders komen er natuurlijk nooit vlinders.

Wat hebben jullie gedaan? :D

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:24

Ik kom ook weer eens binnenvallen haha, waar vinden jullie al die fantastische Limburgers? Ik woon hier en zie dus altijd Limburgers langskomen maar die vallen me toch nogal tegen. Dit weekend is voor mij een stuk beter, met Pinkpop op een kilometer afstand. Komen er ook nog eens jongens uit de rest van het land langs :') Is toch meer mijn smaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:25

Aguamenti schreef:
Ik kom ook weer eens binnenvallen haha, waar vinden jullie al die fantastische Limburgers? Ik woon hier en zie dus altijd Limburgers langskomen maar die vallen me toch nogal tegen. Dit weekend is voor mij een stuk beter, met Pinkpop op een kilometer afstand. Komen er ook nog eens jongens uit de rest van het land langs :') Is toch meer mijn smaak.

Ik heb een heeeule leuke Zuid-Limburger maar die is zeven jaar geleden al naar de grote stad getrokken helaas.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:27

Aguamenti schreef:

Of veel ook uit Duitsland en België.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:29

Captain schreef:
Nummus schreef:

Wat hebben jullie gedaan? :D

Wandeling gemaakt. :) Drankje gedaan tussendoor.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 17:52

xPareltje schreef:
Maar midden en zuiden hebben wel een leuk en sexy accent, ik wil alleen maar limburgs haha. :o

Bah schei uit. :') Ik kom uit Limburg en die uit het zuiden hebben toch zo'n lelijk accent. Daar word ik zelfs niet goed van als Limburger. :')

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-19 17:59

Neverland schreef:
xPareltje schreef:

Bah schei uit. :') Ik kom uit Limburg en die uit het zuiden hebben toch zo'n lelijk accent. Daar word ik zelfs niet goed van als Limburger. :')

Ik denk dat het ook gewoon heel erg verschilt waar in het zuiden :') Je hebt zuiden en het verre zuiden. Maar ik vind richting sittard en die kanten het accent echt wel reuze meevallen als je het mij vraagt. :P

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 18:05

Alles onder Sittard is gewoon afgeschreven voor mij. :+ Dus ik vraag vrij snel waar ze vandaan komen. Ik vind het zuid Limburgse gewoon verwijft klinken... Kan er niks aan doen. :') Belgisch vind ik dan wel weer mooi en leuk! Vooral dat accent rond Antwerpen. <3