Hilli schreef:Varekaj, de enige associatie die ik heb bij 'Santa's Little Helper' is dat de hond van de Simpsons ook zo heet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoyceMack schreef:watchthesky schreef:Zou ik als ik een bedrijf had ook echt niet doen. Dan maar discrimineren. Ik zie op mijn werk genoeg MKB-ondernemers die het op zich wel rooien, maar die zo’n tegenvaller toch niet goed zouden trekken, laat staan dat dat bijvoorbeeld twee keer kort na elkaar zou voorkomen
Als mij wordt gevraagd naar een kinderwens bij een sollicitatie vertel ik met alle plezier dat die niet van toepassing is hoor
Opzich is er gewoon een potje bij het uwv waaruit zwangerschapsverlof betaald wordt.
Sizzle schreef:RoyceMack waarom zou een 26 jarige geen leiding kunnen geven aan een 40 jarige?
Het getuigt juist van leidinggevende kwaliteiten als je erkent dat je minder praktijkervaring hebt en die ervaring van je medewerkers positief inzet.
Niet iedereen kan leiding geven, net als dat niet iedereen expert kan zijn. Het is pas een werkend team als dat samen komt.
Sizzle schreef:Duidelijk RM, sommige mensen kunnen het hun wergevers heel zwaar maken.
Ik snap de discriminatie naar vrouwen in de vruchtbare leeftijd op zich wel, echter heb ik zulke bedenkingen ook bij andere doelgroepen zoals overgewichtige mannen met een iets te rood gezicht. Ook buitengewoon veel uitval.
Nee je mag niet discrimineren en in een groot internationaal bedrijf mag een baby of hartaanval meer of minder amper een rol spelen, maar voor de kleine ondernemer kan het een hel zijn.
Magrathea schreef:Maar hij is net zo welkom hoooooorrrr en wij zijn er tenminste voor ze en hebben heel veel liefde vooooorrrr zeeeee