Ah, vandaar dat ik vannacht droomde over collega's icm Poetin en de eigenaresse van Hypostore
Geen touw aan vast te knopen, behalve de "volle maan"draad
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-12-22 10:50
Hier al dagen een droom waarin ik mijn al lang overleden tinker moet laten inslapen. Steeds plekken waar hij nooit heeft gestaan. En ik word steeds wakker als de dierenarts arriveert. De beslissing en de hele wacht periode beleef ik al nachten lang steeds opnieuw. Echt heel fijn wakker worden ook
Voor wie het interesant vind, het thema wat deze maand voelbaar is voor mij; Het is een tijd van terug trekken, naar binnen keren. Voelen wat huist er nog in jou wat gezien mag worden. Zit er diep van binnen nog onderdrukte of onverwerkte pijn of boosheid uit je verleden?
Ik vind stiekem de thema's altijd een beetje op elkaar lijken; altijd dingen die je nog moet verwerken (vandaar de rare dromen?)en veranderingen en je gevoel volgen versus je verstand...wie komt er op die thema's? Misschien ben ik gewoon te geaard voor die dingen hoor... De dromen had ik wel al vannacht (maar echt, ik kon zwemmen en vliegen tegelijk)en duurde even voor ik in slaap was.
Hmm, interessant. Jammer dat ik mijn dromen vrijwel altijd heel snel vergeet, behalve dat ik weet dat het gek is geweest. Ik heb afgelopen nachten best goed geslapen, alleen ben ik zo ongelooflijk moe de hele dag. Moe, duf, niet fijn om me zo te voelen. Ik ben ongesteld dus misschien speelt dat ook nog mee. Lekkere combinatie.
Ik maak wel mijn uren, maar weer intense dromen en vooral overdag erg moe
Winged
Geplaatst: 07-12-22 09:59
Voor het eerst in lange tijd plafonddienst, gecombineerd met hele wazige dromen (ik zat opeens op mijn oude middelbare school te werken onder het toeziend oog van de directeur van mijn werk. Mijn laptop brak door midden, mijn tablet werkte wel maar die speelde allerlei gekke liedjes af én mijn docent biologie schopte ons het lokaal uit? Als iemand het kan verklaren )
4 nachten gewoon slecht geslapen, waardeloos. Heb denk ik ook iets onder de leden gehad van het weekend, naast slecht slapen ook hele hoge hartslag.
Hopelijk is het vandaag over nu het echt volle maan is.
Snippergroen
Geplaatst: 07-12-22 15:55
Imre schreef:
Als een blok geslapen, deze maan maakt me vooral moe, antisociaal en sip.
Nou.. dit ja Ook echt zo'n gevoel van 'mijn week niet hebben' in plaats van mijn dag niet hebben. Alsof het de komende dagen ook niet meer goed gaat komen
Ik droomde vannacht dat ik samen met mijn vriend in een bed lag ergens. Komt er een vrouw aan die zegt dat ze 26 kinderen heeft en legt zo een baby bij ons in bed. En wij vonden het (in de droom!!!) prima en zelfs schattig. Maar ik moet er niet aan denken . Het was meer een nachtmerrie. Er ging ook nog een heel vaag verhaal aan vooraf maar dat herinner ik me al niet meer.
Hier ook weer intens dromen en twee keer wakker, wel m'n uren gemaakt maar weinig diepe slaap. Ik ben al lang blij dat de dromen dit keer niet nachtmerrie achtig zijn, dat gebeurt me regelmatig met volle maan