Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolien87 schreef:Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.
, mijn bh word met ductape ondersteund ivm een heel vervelend beugeltje die steeds eruit schiet
. Ervoor ruim 10 jaar hele slechte bh-s gehad en dit ding zit super fijn . _Snow_White schreef:Ik vind een slecht zittende bh en met name de beruchte quad-boob erger dan geen bh.
Wat dat betreft zijn harde tepels iets natuurlijks en kan ik overheen komen, maar zodra ze doorschijnen trek ik toch een grens

beha past verder prima.germie schreef:Jolien87 schreef:Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.
JE ZIET HET BIJ MIJ NIET. AMEN.
Dus niet oordelen voordat je het echt gezien hebt.
Winkelen in paardrijkleding is ook een blunder vind ik. Ziet er niet uit. Net als in schilderskloffie. Dan denk ik kleed je eerst even om. Ik ga nooit in rijbroek naar stal en kleed me altijd daar om. Zo ook als ik weer naar huisga.
maar wonder boven wonder staat de boel vrij rechtop haha. shirtjes met een open rug heb ik veel en dan vind ik een beha ook gewoon niet mooi staan, en die plak beha dingen werken niet met mijn maat. Doe altijd gewoon een tepelsticker op en fingers crossed dat ik niet hoef te rennen voor mijn bus
germie schreef:Jolien87 schreef:Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.
JE ZIET HET BIJ MIJ NIET. AMEN.
Dus niet oordelen voordat je het echt gezien hebt.
Winkelen in paardrijkleding is ook een blunder vind ik. Ziet er niet uit. Net als in schilderskloffie. Dan denk ik kleed je eerst even om. Ik ga nooit in rijbroek naar stal en kleed me altijd daar om. Zo ook als ik weer naar huisga.

Telpeva schreef:Schuldig, ik loop scheef en daardoor slijten mijn schoenen scheef af en ik heb niet altijd zin om meteen geld uit te geven voor nieuwe.
Meisjes uit mijn klas vonden dat altijd sexy, zo'n dik kontje bij mannen maar nee, bedankt... Bij mannen moet het achterwerk wat mij betreft lekker plat en klein zijn en die broek hoeft echt niet super strak te zitten hoor

_Micha_ schreef:Wat ik echt heel lelijk vind zijn mannen die al een redelijke kont van zichzelf hebben (no problem) hun spijkerbroek net te hoog dragen met een riem zodat die kont echt mega lijkt. Als er iets niet sexy is
En the next level is dan ook nog als ze in hun kontzak dan ook nog een dikke portomonee hebben zitten. Brrrr
Zoiets dus ongeveer
[ Afbeelding ]