Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:24

Ik zag daarnet een meid lopen met een roze doorschijnende top aan met enkel een kanten beha eronder :=

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:29

Ghostattack schreef:
Ik zag daarnet een meid lopen met een roze doorschijnende top aan met enkel een kanten beha eronder :=

Dat is hier in N-A helaas in de mode -O-

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:32

Wilde net zeggen, hier in de uk ook :(

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:40

Jolien87 schreef:
Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.

JE ZIET HET BIJ MIJ NIET. AMEN.

Dus niet oordelen voordat je het echt gezien hebt.

Winkelen in paardrijkleding is ook een blunder vind ik. Ziet er niet uit. Net als in schilderskloffie. Dan denk ik kleed je eerst even om. Ik ga nooit in rijbroek naar stal en kleed me altijd daar om. Zo ook als ik weer naar huisga.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:51

Zag vandaag iemand in een jurkje waarvan de bovenkant eruit zag alsof ze een wit t-shirt aan had onder een jurkje met spaghettibandjes. Onder dat jurkje droeg ze echter een echt wit T-shirt in net een ander model én een maat groter dan het jurkje. Moest direct aan dit topic denken ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 19:56

Als ik bh uit heb dan is het echt lelijk en hangen ze op mijn buik := , mijn bh word met ductape ondersteund ivm een heel vervelend beugeltje die steeds eruit schiet :') . Ervoor ruim 10 jaar hele slechte bh-s gehad en dit ding zit super fijn .

Als je weinig hebt dan heb je geen bh nodig lijkt mij

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:33

_Snow_White schreef:
Ik vind een slecht zittende bh en met name de beruchte quad-boob erger dan geen bh.
Wat dat betreft zijn harde tepels iets natuurlijks en kan ik overheen komen, maar zodra ze doorschijnen trek ik toch een grens :+

Beha of niet, topless of niet, tepels zie je bij mij niet. :+
Ik heb trouwens aan 1 kant een quad-boob, dankzij een implantaat die geen zin had/heeft om mee te werken >;) beha past verder prima.
Na de zomer maar weer eens naar de pc om ze te laten fiksen, is dat probleem ook weer opgelost.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:38

germie schreef:
Jolien87 schreef:
Aan de andere kant: volgens mij draagt Germie vrij loszittende kleding dus dan valt het minder op, lijkt mij.

Winkelen in paardrijkleding is ook een blunder vind ik. Ziet er niet uit. Net als in schilderskloffie. Dan denk ik kleed je eerst even om. Ik ga nooit in rijbroek naar stal en kleed me altijd daar om. Zo ook als ik weer naar huisga.

Sommige mensen lopen er beter bij in hun paarden outfit dan anderen in hun gewone outfit. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 21:42

En sommige gewone oufits zijn net paarden outfits :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:11

Ik heb een F cup maar maak me best regelmatig schuldig aan geen beha dragen hoor. :') maar wonder boven wonder staat de boel vrij rechtop haha. shirtjes met een open rug heb ik veel en dan vind ik een beha ook gewoon niet mooi staan, en die plak beha dingen werken niet met mijn maat. Doe altijd gewoon een tepelsticker op en fingers crossed dat ik niet hoef te rennen voor mijn bus :')
ik vind BHs over t algemeen ook vreselijk zitten. Ik bedoel, naar werk draag ik er meestal wel 1, zo een niet voorgevormde met zachte beugel. Dat is nog wel vol te houden. Maar heb er nog nooit 1 gedragen die ik heel comfortabel vond. Op een sportbeha na.(en ja ben wel echt naar goede winkels geweest om te laten aanmeten, maar vind het gewoon niks).

Die racerback geen idee waar die vandaan komt! Had het even snel op Google ingetikt haha.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:50

germie schreef:
Jolien87 schreef:

Daar zou ik toch echt te lui voor zijn. Rij dan wel geen paard meer maar mijn werkkleding zit vaak de lijm en verf en soms ben ik ook nog stoffig en stinkend. Als ik daarna nog wat moet kopen no way dat ik me dan eerst ga omkleden. Maar misschien heb ik dat stadium al achter me gelaten :))

Ik ga nooit zonder lak op m'n tenen de deur uit, zonder voel ik me net een jongetje :=

Wat ik echt heel lelijk vind zijn mannen die al een redelijke kont van zichzelf hebben (no problem) hun spijkerbroek net te hoog dragen met een riem zodat die kont echt mega lijkt. Als er iets niet sexy is :=
En the next level is dan ook nog als ze in hun kontzak dan ook nog een dikke portomonee hebben zitten. Brrrr

Zoiets dus ongeveer
Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:02

:9 :9 :9

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 23:54

Telpeva schreef:
Schuldig, ik loop scheef en daardoor slijten mijn schoenen scheef af en ik heb niet altijd zin om meteen geld uit te geven voor nieuwe.

In principe loopt iedereen scheef en heeft iedereen last van het scheef af slijten van de hak. Bij iedereen slijt de hak altijd naar dezelfde kant af, omdat we eerst de buitenkant van de voet neer zetten tijdens het lopen. Dus de buitenkant slijt sneller. Hoe snel dit gebeurt is wel afhankelijk van het materiaal van de hak en ook in hoe je afwikkelt.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 00:03

Oooh ja die mannenkont! Verschrikkelijk :') Meisjes uit mijn klas vonden dat altijd sexy, zo'n dik kontje bij mannen maar nee, bedankt... Bij mannen moet het achterwerk wat mij betreft lekker plat en klein zijn en die broek hoeft echt niet super strak te zitten hoor :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 01:12

Mannen zonder shirt op straat/winkel. Brrr

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:36

Anne_GTI schreef:

Dat hangt bij mij echt heeeeeel erg van het lichaam af :D :D :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:39

Vrouwtje die niet een van de dunste is en die een tamelijk strak truitje met horizontale strepen aan had. Buik hing vervolgens over haar broek

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:41

goriginal schreef:
Anne_GTI schreef:

Dat hangt bij mij echt heeeeeel erg van het lichaam af :D :D :D

Nou!
Als het Alexander Skarsgard is, no problem!

Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:46

_Micha_ schreef:
Wat ik echt heel lelijk vind zijn mannen die al een redelijke kont van zichzelf hebben (no problem) hun spijkerbroek net te hoog dragen met een riem zodat die kont echt mega lijkt. Als er iets niet sexy is :=
En the next level is dan ook nog als ze in hun kontzak dan ook nog een dikke portomonee hebben zitten. Brrrr

Zoiets dus ongeveer
[ Afbeelding ]

Dit vind ik wel sexy hoor :9

Afbeelding

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:47

Heb d'r ook geen problemen mee. Leid alleen een beetje af... :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 08:55

En vrouwen mogen wel de kont laten zien door de boord hoog te dragen met een riem er om?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:04

germie schreef:
En vrouwen mogen wel de kont laten zien door de boord hoog te dragen met een riem er om?

je hebt je kont laten in broek en je hebt je kont laten zien door zon korte broek aan te hebben waar je kont bloot onder uitsteekt.

dat 1e heb ik geen probleem mee dat 2e wel en dat is het verschil ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:14

Ik vind het altijd zo stom als mensen met een goed figuur wel zonder shirt/croptop/korte broek mogen dragen en mensen die niet zo'n sexy figuur hebben niet. Alsof je je dan maar moet verstoppen.
Alsnog vind ik het allemaal nog geen porum maar gewoon omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te zien of je nou een goddelijk of wat minder goddelijk lichaam hebt.

Die broeken ik blijf het niks vinden, maar je vind de types op de andere foto ook echt niks misschien ligt het daar aan.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:17

Ohhh mannen met een goede kont :):) ik hou dr van :D

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 09:30

Mijn vriend heeft ook een strak kontje. :9