Bovenste is net zo lang als zijn shirtjes 62 dus die gaat terug. Wat een verschil zeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
had een voedingsbh besteld want mijn maar was ik bij de prenatal maar er moest wat bij voor gratis verzenden
bovenste is prenatal huismerk en onderste name it. Dacht dat prenatal redelijk op maat viel
qua breedte heeft ie 74 nodig, maar qua lengte past ie prima in 68. Die krijg ik alleen niet over zn beentjes heen (strak bij enkels en kuiten) en zitten bij de taille vaak ook erg strak. 74 zit meestal heel netjes, die moet ik alleen een aantal centimeter omslaan
. Tess__ schreef:Broeken zijn en blijven hier lastig. Name it extra small en noppies zijn eigenlijk de enige jeans die ik netjes vind staan. Hij heeft nu een korte broek van Tygo en Vito, heel leuk maar zakt keihard van z'n billen met de stieken binnenin op z'n strakst.
waar is die van?
valt ie een beetje normaal? Ik hoop dat we de winter door kunnen met 68 maar kan ook goed 74 worden Mavelle schreef:Heeft er iemand nog tips voor meisjes jassen of eventueel een dik vest?