Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Ik heb het live gezien hoe de varkens vergast worden. En dat gebeurde niet zo als op dat filmpjedat ging veel rustiger.
oomens schreef:Marjoow schreef:Ik heb het live gezien hoe de varkens vergast worden. En dat gebeurde niet zo als op dat filmpjedat ging veel rustiger.
Dat kun je nu wel beweren, en dat kan ook best waar zijn, maar dat gaat PlantsTho never nooit niet geloven. Je zou namelijk zomaar een vieze verwerpelijke vleeseter kunnen zijn en die kunnen natuurlijk per definitie nooit gelijk hebben of zelfs maar gedeeltelijk de waarheid spreken.
Daar ga je echt niet tegenop kunnen argumenteren. Zonde van je energie dus.
Kuggur schreef:tijger22 schreef:*Pakt een bak popcorn en een flink glas cola en geniet mee*
Ik ben bang dat het alleen herhalingen zijn na meer dan 60 bladzijden, weinig amusementswaarde.
Kuggur schreef:Ik heb het al eens gezegd in dit topic (maar we zijn toch aan het herhalen) bepaalde meningen zijn volledig incompatibel. Een veganist en een vleesproducent hebben geen "common ground". Daar is geen compromis mogelijk.
Het beste waar je op kunt hopen is tolerantie.
Resistance schreef:Zijn jullie serieus? En nee, ik ben geen fanatiek veganist die door jullie belachelijke opmerkingen op haar teentjes getrapt is, ik eet ook vlees.
Marjoow schreef:Resistance schreef:Zijn jullie serieus? En nee, ik ben geen fanatiek veganist die door jullie belachelijke opmerkingen op haar teentjes getrapt is, ik eet ook vlees.
Ik ben serieus als ik zeg dat ik hoop dat er mensen zijn die zichzelf niet voortplanten. Er zijn teveel kuddedieren die maar achter de meute aan gaan zonder zelf onderzoek te doen of te zoeken naar de waarheden maar simpelweg aannemen wat er op Facebook gezet word...
Marjoow schreef:Tsja... zolang ik door vegetarisch Nederland en wakker dier aanhangers nog word uitgemaakt voor dierenmishandelaar en niet goed bij mijn hoofd moet ik eerlijk bekennen dat me dat niet zo deert...