Chasey schreef:Ja oke, dat mag
Volgens mij, als ik zoiets zie, dan ga ik echt compleet uit mn dak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Mja, als zo'n tornado over water gaat...telt dat dan nog? Anders mag ie hier wel mooi op afstand over het IJsselmeer.![]()
Al denk ik niet dat ik dat trek. Ik bestierf het al half toen ik eens een snoezig tuutje had gespot. En niet eens omdat ik bijna werd overreden omdat ik midden op de weg stond te omgen.
Zo met die regenboog is het ook wel een gave plaat, trouwens.
Fnanne schreef:[ [url=m/Z5JWrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zat een gat in de wolken vanmiddag
Wilawander schreef:We hebben hier nu twee keer zoiets meegemaakt. Vond het verre van leuk. Het liet een ca, km lang spoor achter. Gezien hebben we niks. De eerste keer waaide het extreem en een heel vreemd geluid Alles ging op de kant. Bij de buurman alle pannen van het dak en de weg achter ons bos. ca. 10 grote eiken ontworteld. Twee honden hebben er hier destijds een trauma aan over gehouden voor wind. Ik ergens ook want dat gevoel vergeet ik nooit weer. Dan nog eens een keer. Dit keer voor ons huis langs en bij dezelfde buurman de voorgevel van het huis eruit en bij een andere boer ook schade aan het dak.
Frankaas schreef:In Amerika kunnen die dingen wel meestal redelijk ronddraaien zonder altijd teveel schade aan te richten, maar in Nederland is dat toch wel even anders ja... Wind kan soms echt gevaarlijk zijn.
Chasey schreef:Ik heb het even opgezocht. Het ging om 10 juli 2010 en 14 juli 2010.
https://www.knmi.nl/kennis-en-datacentr ... 10-archief
14 juli was de ravage op de camping met doden.![]()
Ik moet daar wel film en foto materiaal nog van hebben op een externe hdd.
De link van jou wijst naar een waaralarm in 2007.
Die weet ik ook nog. Heb daar ook foto's en film van. Stond met mijn moeder voor het slaapkamer raam toe te kijken hoe mega grote bomen achter elkaar als luciferpinnetjes afknapten... wát een ravage!
Zal eens een keer die externe HDD doorspitten, daar staat vast ook wel de datum van de foto's bij.