Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ik zit nu in de trein en het is onverwacht overvol. Had dit niet verwacht, maar het is vrijdag en niet aan gedacht. De studenten reizen nu naar huis. Zit nu op de grond maar, want ik kan niet lang staan. Ik heb een half verlamd been en metalen pinnen in mijn rug, maar afgezien van mijn brace zie je niets aan mij. Gewoon een jonge meid van 25.. Dus het is niet dat ik iemand durf te vragen om een plek. Maar ik heb nu al last van mijn rug en heb de tranen in mijn ogen staan van de Zenuwpijn door het heen en weer schudden. Liefst ga ik languit op de grond liggen haha. Maar balen dit. Moet een uur in deze trein zitten. Hoop maar dat het straks leger word als we stoppen bij de tussenstations.
Hoe doen de mensen die ook fysieke problemen hebben, maar waarvan het aan de buitenkant niet te zien is het? Vragen jullie wel.
ElineS schreef:Ik zit nu in de trein en het is onverwacht overvol. Had dit niet verwacht, maar het is vrijdag en niet aan gedacht. De studenten reizen nu naar huis. Zit nu op de grond maar, want ik kan niet lang staan. Ik heb een half verlamd been en metalen pinnen in mijn rug, maar afgezien van mijn brace zie je niets aan mij. Gewoon een jonge meid van 25.. Dus het is niet dat ik iemand durf te vragen om een plek. Maar ik heb nu al last van mijn rug en heb de tranen in mijn ogen staan van de Zenuwpijn door het heen en weer schudden. Liefst ga ik languit op de grond liggen haha. Maar balen dit. Moet een uur in deze trein zitten. Hoop maar dat het straks leger word als we stoppen bij de tussenstations.
Hoe doen de mensen die ook fysieke problemen hebben, maar waarvan het aan de buitenkant niet te zien is het? Vragen jullie wel.
Citaat:Omaatje: 'Deed die ring in je neus pijn?
Lee: 'Ja dat weet ik niet. Ik heb het al sinds mijn babytijd'.
Omaatje: 'Meen je dat?'
Lee: 'Ja, zo ging dat vroeger op het platteland. Mijn 20 broertjes en zusjes hebben het ook'. Toen wilde ik nog een schaap nadoen maar dat durfde ik niet.
Ze vond het niet grappig.
Gloa schreef:En let op met die Roemenen!!! Ze maken zich vaak ook schuldig aan zakkenrollen en zijn altijd met meer dan 1 in de trein aanwezig. Kom je ze tegen bij het in en uitstappen.........hou je zakken en tassen in de gaten!
Koop vooral niets van ze. Het zijn geen zielige dakloze mensen maar gewiekste bendes die zwakkeren zoals kinderen en dieren (laatst nog en bedelaarster met hond en puppy's in utrecht) gebruiken om aan geld te komen. Het zou me ook niets verbazen als het hele zakdoekjes verkopen maar bijverdienste is op die trein en er feitelijk heel wat kostbaarheden de zakken in verdwijnen.
lieveli schreef:Ik heb echt een afkeer van bejaarden, ook wel een beetje omdat mijn lieve oma recent overleden is. En ik heb gewoon geen zin in die stomme smalltalk als ik lekker mijn playlist aan het luisteren ben.
De vorige keer vroeg zo'n oma of ik wel wist dat ik veel moedervlekjes heb. (JA! IK ZIE ZE ELKE DAG) en of ik dan wel een vriend kan krijgen. Waarop ik antwoordde dat ik momenteel een lange relatie heb, dit niet mijn 1e relatie is en ik heel veel seks met heel veel mannen en vrouwen heb gehad. Trut.