Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raja schreef:Ik heb op mn werk nu Pink pepper & a touch of green mandarin van WME aan staan
Hij is nog niet gesmolten.
Ben benieuwd hoe die ruikt straks!
DeMolenhoek schreef:Lisitano schreef:Ik kom even binnenvallen met nieuws.
And you're gonna love me or hate me
http://www.casacandles.com
Enjoy!
Zijn die altijd zo goedkoop?
Yv_ schreef:Ik vond 'm wat te zoet, maar waarsch vind jij 'm wel lekker dan he Raaj !
Snow In Love ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!
Heb je PB gestuurd Cerastes, zou Celebrate wel over willen nemen.
Gister White Tea & Ginger gebrand, vond 'm op de brander zelf niet heel bijzonder. Vanochtend echt wel! Heerlijk ruikend huisje.
Raja schreef:Ik vind Pink Pepper een parfum lucht.
Wel wat zoetig idd...
Denk dat ik hem niet heel lang ga laten branden hier.
Heb Jack Frost ook mee genomen.
Lisitano schreef:Dus ik heb in de badkamer op de grond naar mijn jar zitten staren
Sonja89 schreef:Lisitano schreef:Dus ik heb in de badkamer op de grond naar mijn jar zitten staren
![]()
ik was chaggi omdat mijn vriend zich niet goed voelt en daardoor niet te genieten is, maar moest net wel even lachen!
Ennn ik kreeg net bericht dat mijn bestelling onderweg is, OH YEAH!
Ik zit in het onderwijs en heb zo ongeveer mijn eigen lokaal... iets met rustgevende geurtjes en rustige leerlingen zie ik wel zitten!
Yv_ schreef:Lisitano schreef:Dus ik heb in de badkamer op de grond naar mijn jar zitten staren
Sorry... Maar....![]()
![]()
![]()
Heb gewoon tranen in mn ogen van het lachen en mn collega's kijken me aan alsof ik gestoord ben
Men...![]()
![]()
![]()
Arme jij![]()
EllaBellaah schreef:Hmmmm ik kom net terug van het paardenbeest en ruik nog steeds winter fire side. Die mag ook op m'n lijstje!
Ik heb allemaal 20gr melts. Hoe bepalen jullie of je hem er helemaal in doet of voor de helft? Sommigen ruiken namelijk best sterk in het potje waardoor ik de helft er in doe, maar eenmaal in de brander valt het dan wel weer mee qua sterkte.
Sonja89 schreef:Lisitano schreef:Dus ik heb in de badkamer op de grond naar mijn jar zitten staren
![]()
ik was chaggi omdat mijn vriend zich niet goed voelt en daardoor niet te genieten is, maar moest net wel even lachen!