Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:35

__Sannne schreef:
__Sannne schreef:
Confession: ik lig op bed Spirit te kijken. :))

Gevolgd door Pocahontas. :))

Confession: ik heb nu ook zin om Spirit te kijken. :+

UhNee

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:36

Ik moet altijd huilen bij Sound the Bugle. Die mag op m'n begrafenis komen, inculsief treinscene :'(

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:43

Confession..

Mn relatie is nog niet zo heel lang uit.
Maar damn ik heb echt behoefte aan een arm om me heen.
Dom tegen iemand mn ei kwijt kunnen van wat er allemaal gebeurd is en ik mee zit..
Iemand die liefde vol een luisterend oor bied..

Maar ik heb eigenlijk helemaal geen vrienden/vriendinnen..

Edit:
Ik hoef geen medeleide ofzo maar gewoon even iemand die er voor me is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:45

Daar is een speciaal topic voor. :) Luisterend oor gezocht.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:47

EskeGirl schreef:
Tegenwoordig krijg je ook gewoon een grote bek terug >;)

Confession: ik heb wel eens een stel bruggers opzij geduwd die dachten dat stoeien/vechten handig is tijdens de spits (lokalenwissel), ze stopten gelijk, heel verbaasd :')
Ik zit in V6, ik hoor bij de oudste van de school, heb ontzag, zit niet op mijn vaste pauzeplek ~~}>

Confession: ik heb er een keer een aangereden met de fiets :') Hij ging ineens letterlijk voor mn wiel lopen. Vervolgens draait brugje zich om om er wat van te zeggen, kijkt mij aan, draait terug om en rent keihard weg _O-

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:48

Jaa wat een grote bek hebben ze gekregen zeg >;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:49

Ghostattack schreef:
EskeGirl schreef:

Confession: ik heb wel eens een stel bruggers opzij geduwd die dachten dat stoeien/vechten handig is tijdens de spits (lokalenwissel), ze stopten gelijk, heel verbaasd :')
Ik zit in V6, ik hoor bij de oudste van de school, heb ontzag, zit niet op mijn vaste pauzeplek ~~}>

Confession: ik heb er een keer een aangereden met de fiets :') Hij ging ineens letterlijk voor mn wiel lopen. Vervolgens draait brugje zich om om er wat van te zeggen, kijkt mij aan, draait terug om en rent keihard weg _O-

Ik ben er ook wel eens tegen eentje aangelopen. Ik zag hem serieus niet, was misschien 1.35-1.40m hoog :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:58

MarlindeRooz schreef:

Bedoel meer echt iemand hier bij me haha

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:15

japielover schreef:
MarlindeRooz schreef:

Bedoel meer echt iemand hier bij me haha

Je mag mijn siamees lenen? :D Heb je gelijk meer aandacht dan je wil :')

Confession: Siameesje heeft mij door de eerste chaos van mijn scheiding heengeholpen. Is het huis nooit leeg. ^^ (Nu opgelost met de kids thuis; zat me net te bedenken, ik zie ze gewoon 7 dagen in de week de laatste tijd *\o/* )

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:16

... confession: ik ben lekker op internet aan het kijken naar kleine modellen waterpistool om altijd bij mij te hebben... voor het geval ex-schoonmoeder weer spontaan opduikt bij dingen, zoals vandaag bij school. Geen zin in discussie... gewoon PSSSSHT! <3 Zie het helemaal voor mij al... happiness.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:26

Dannon schreef:
... confession: ik ben lekker op internet aan het kijken naar kleine modellen waterpistool om altijd bij mij te hebben... voor het geval ex-schoonmoeder weer spontaan opduikt bij dingen, zoals vandaag bij school. Geen zin in discussie... gewoon PSSSSHT! <3 Zie het helemaal voor mij al... happiness.

:') mag ik hier even om lachen?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:27

Ik praat tegen mijzelf. Heel erg veel en altijd als ik alleen ben. Praktisch altijd in het Engels en altijd in de uitlegvorm. Dan leg ik mezelf uit waarom ik bepaalde dingen doe en hoe ik dat dan moet doen. Ik merk dat ik na zo'n gesprekssessie opgelucht ben dat mijn hoofd weer leeg is en dan kan ik me weer focussen op de rest van de dag.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:29

Dat doe ik wel in mn hoofd! maar niet hardop.
Inderdaad ook in het engels, en dan leg ik ook alles uit wat is doe, alsof ik het aan iemand anders uitleg

xCaitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:32

Ik vind mezelf leuker met een (paar) drankje(s) op. Spontaner, gezelliger etc. En ik stalk graag mensen op social media, soms zo erg dat ik op ze afknap door foto's van 3 jaar geleden terwijl ze er nu heel anders uitzien / totaal anders zijn :')

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:33

amkeVH schreef:
Dat doe ik wel in mn hoofd! maar niet hardop.
Inderdaad ook in het engels, en dan leg ik ook alles uit wat is doe, alsof ik het aan iemand anders uitleg

:D i'm not the only one!

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:41

xCaitlin schreef:
Ik vind mezelf leuker met een (paar) drankje(s) op. Spontaner, gezelliger etc. En ik stalk graag mensen op social media, soms zo erg dat ik op ze afknap door foto's van 3 jaar geleden terwijl ze er nu heel anders uitzien / totaal anders zijn :')

+1, ik ben best onzeker en na een paar drankjes voel ik me echt veel beter. Ik leer nieuwe mensen kennen(op een goeie manier), ik voel me veel gezelliger etc.

stalken vind ik ook leuk :=

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 22:43

Ik heb een jackie en een rexkat..

Die me ook echt enorm veel liefde en steun bieden..
Ze praten alleen niet terug..
En de pootjes zijn te kort voor een goeie knuffel :+

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:08

EskeGirl schreef:

Precies _O- ik ben helaas met mijn 1.70 niet opgewassen tegen eastpack-tassen van 50 kilo, dus als ze in mijn beuksessie draaien dan vlieg ik bijna naar de andere kant van de gang. Hebben ze niet eens door ook :') kan me niet voorstellen dat ik ook zo was in mijn bruggertijd :Y) geeft wel voldoening om die geschokte/gepijnigde kindergezichtjes te zien ~~}> hehehe..

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 06:47

badeendje schreef:
Ik praat tegen mijzelf. Heel erg veel en altijd als ik alleen ben. Praktisch altijd in het Engels en altijd in de uitlegvorm. Dan leg ik mezelf uit waarom ik bepaalde dingen doe en hoe ik dat dan moet doen. Ik merk dat ik na zo'n gesprekssessie opgelucht ben dat mijn hoofd weer leeg is en dan kan ik me weer focussen op de rest van de dag.

Ja!! Dit dus echt heel erg. Al is het meer 30 procent Nederlands en 70 procent Engels .

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 07:37

K heb ook een keer een eend aangereden. Hij sprong op het laatste moment voor m'n wiel >;) En stalken doe ik ook <<)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:24

Ghostattack schreef:
De combinatie is nog erger dan los :') Ook met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep :+

Haha, ik dacht dat ik de enige was die tomaten vies vindt maar alles waar tomaat in zit wel lust :')

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:13

Confession: ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe onderbuurman (god wat was mijn onderbuurvrouw een geweldig mens besef ik nu!) en ik erger me nu al aan hem.

Het lijkt wel alsof hij (ik gok als hij zich scheert) de wasbak van de muur afslaat en dat hoor ik dus tot in mijn appartement al weet ik hoe vroeg. En als ik dan lig te snoozen of nog wakker te worden wordt ik daar zoooo chagrijnig van!

En het ergste := het is de zoon van m'n huurbaas, het zijn kakkers van dat mega bekakte volk. Hoe ga ik dit brengen zonder dat het verkeerd overkomt.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:51

Shivatjuh01 schreef:
Ghostattack schreef:
De combinatie is nog erger dan los :') Ook met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep :+

Haha, ik dacht dat ik de enige was die tomaten vies vindt maar alles waar tomaat in zit wel lust :')

Lotgenoten *\o/* Worden jullie daar ook zo raar voor aangekeken? :')

Confession, ik ben iedere maand bang om zwanger te zijn, terwijl dit gewoon echt niet, maar mijn menstruatie is niet altijd even stipt :o

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 12:28

Poetser, ik zwaai even :D Ondanks zeer consequent pilgebruik ben ik er soms ook bang voor (zonder enig aantoonbare reden). Mijn menstruatie kwam deze week ook 1 dag later dan normaal (komt ongetwijfeld doordat ik een of andere Egyptische pil naar binnen hebt gewerkt en wat stress) :=

Ohja, en tomaten vind ik ook niet lekker! Maar als het ergens in verwerkt is geen probleem, zolang het maar geen plakje tomaat is wat ik op moet eten :=

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:16

Ik kan een tomaat zo in 1x opeten :D Heerlijk!