__Sannne schreef:__Sannne schreef:Confession: ik lig op bed Spirit te kijken.
Gevolgd door Pocahontas.
Confession: ik heb nu ook zin om Spirit te kijken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Luisterend oor gezocht. EskeGirl schreef:Tegenwoordig krijg je ook gewoon een grote bek terug![]()
Confession: ik heb wel eens een stel bruggers opzij geduwd die dachten dat stoeien/vechten handig is tijdens de spits (lokalenwissel), ze stopten gelijk, heel verbaasd
Ik zit in V6, ik hoor bij de oudste van de school, heb ontzag, zit niet op mijn vaste pauzeplek
Hij ging ineens letterlijk voor mn wiel lopen. Vervolgens draait brugje zich om om er wat van te zeggen, kijkt mij aan, draait terug om en rent keihard weg
Ghostattack schreef:EskeGirl schreef:Tegenwoordig krijg je ook gewoon een grote bek terug![]()
Confession: ik heb wel eens een stel bruggers opzij geduwd die dachten dat stoeien/vechten handig is tijdens de spits (lokalenwissel), ze stopten gelijk, heel verbaasd
Ik zit in V6, ik hoor bij de oudste van de school, heb ontzag, zit niet op mijn vaste pauzeplek
Confession: ik heb er een keer een aangereden met de fietsHij ging ineens letterlijk voor mn wiel lopen. Vervolgens draait brugje zich om om er wat van te zeggen, kijkt mij aan, draait terug om en rent keihard weg
japielover schreef:MarlindeRooz schreef:Daar is een speciaal topic voor.Luisterend oor gezocht.
Bedoel meer echt iemand hier bij me haha
Heb je gelijk meer aandacht dan je wil 
)
Zie het helemaal voor mij al... happiness. Dannon schreef:... confession: ik ben lekker op internet aan het kijken naar kleine modellen waterpistool om altijd bij mij te hebben... voor het geval ex-schoonmoeder weer spontaan opduikt bij dingen, zoals vandaag bij school. Geen zin in discussie... gewoon PSSSSHT!Zie het helemaal voor mij al... happiness.
mag ik hier even om lachen? xCaitlin schreef:Ik vind mezelf leuker met een (paar) drankje(s) op. Spontaner, gezelliger etc. En ik stalk graag mensen op social media, soms zo erg dat ik op ze afknap door foto's van 3 jaar geleden terwijl ze er nu heel anders uitzien / totaal anders zijn
EskeGirl schreef:Tegenwoordig krijg je ook gewoon een grote bek terug![]()
ik ben helaas met mijn 1.70 niet opgewassen tegen eastpack-tassen van 50 kilo, dus als ze in mijn beuksessie draaien dan vlieg ik bijna naar de andere kant van de gang. Hebben ze niet eens door ook
kan me niet voorstellen dat ik ook zo was in mijn bruggertijd
geeft wel voldoening om die geschokte/gepijnigde kindergezichtjes te zien
hehehe.. badeendje schreef:Ik praat tegen mijzelf. Heel erg veel en altijd als ik alleen ben. Praktisch altijd in het Engels en altijd in de uitlegvorm. Dan leg ik mezelf uit waarom ik bepaalde dingen doe en hoe ik dat dan moet doen. Ik merk dat ik na zo'n gesprekssessie opgelucht ben dat mijn hoofd weer leeg is en dan kan ik me weer focussen op de rest van de dag.
En stalken doe ik ook
Ghostattack schreef:De combinatie is nog erger dan losOok met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep
het is de zoon van m'n huurbaas, het zijn kakkers van dat mega bekakte volk. Hoe ga ik dit brengen zonder dat het verkeerd overkomt. Shivatjuh01 schreef:Ghostattack schreef:De combinatie is nog erger dan losOok met ijs hoef ik geen slagroom. Terwijl ik chocolade ijs en saus wel lekker vind. Net als dat ik niet van tomaten hou maar wel ketchup en tomatensoep
Haha, ik dacht dat ik de enige was die tomaten vies vindt maar alles waar tomaat in zit wel lust
Worden jullie daar ook zo raar voor aangekeken?
Ondanks zeer consequent pilgebruik ben ik er soms ook bang voor (zonder enig aantoonbare reden). Mijn menstruatie kwam deze week ook 1 dag later dan normaal (komt ongetwijfeld doordat ik een of andere Egyptische pil naar binnen hebt gewerkt en wat stress) 
Heerlijk!