Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Als mannen staand plassen he, doen ze dan hun broek en onderbroek naar beneden of halen ze m gewoon door hun gulp?
Tweede lijkt mij hoogst onhandig, maar eerste doen ze lijkt mij niet in openbare urinoirs toch?
dondeyne schreef:De gaatjes in katoenen shirts schijnen in de wasmachine veroorzaakt te worden door beschadiging van haakjes, ritsen etcetera..
chantalboes schreef:De kans op een 3e wereld oorlog zoals de 1e en 2e waren is erg klein. Het zal dan eerder op de koude oorlog gaan lijken waarin landen dreigen elkaar te vernietigen met nucleaire wapens. Je hoeft niet bang te zijn dat troepen hier binnenvallen, dat is gewoon erg onwaarschijnlijk.
Zwerte schreef:amkeVH schreef:Als mannen staand plassen he, doen ze dan hun broek en onderbroek naar beneden of halen ze m gewoon door hun gulp?
Tweede lijkt mij hoogst onhandig, maar eerste doen ze lijkt mij niet in openbare urinoirs toch?
Waarom denk je dat mannenondergoed meestal open kan aan de voorkant? Juist, om meneertje er uit te laten zonder de boel naar beneden te trekken. Dus dat gaat gewoon via de gulp!
Lijkt me echt ideaal, wij vrouwen moeten alles naar beneden trekken, kan je niet ff snel prive achter een boom, is altijd meer werk!
Liselot schreef:liliekska schreef:Bij mij zitten die gaatjes altijd rond de knoop van mijn broek, ook bij shirts die ik nooit in mn broek stop, lijkt me niet dat een wasmachine dat kan plannen?
Draag je vaak riemen? Als je tegen een tafel of aanrecht oid staat kunnen er gaatjes door de riem in je shirt komen
Hannah schreef:een paar vraagjes:![]()
1, hoe gaan de wielrenners tijdens de tour de france naar de wc? een luier of??
2, als een ruimte schip terug komt richting aarde stort hij dan niet heel hard neer?
3, was de aanslag op de twintowers datum: 9/11 opzettelijk verbonden met het alarmnummer 911?
Hannah schreef:een paar vraagjes:![]()
1, hoe gaan de wielrenners tijdens de tour de france naar de wc? een luier of??
2, als een ruimte schip terug komt richting aarde stort hij dan niet heel hard neer?
3, was de aanslag op de twintowers datum: 9/11 opzettelijk verbonden met het alarmnummer 911?
Steeph schreef:Finliox schreef:Is de aarde echt perfect rond? Dus een perfecte bol?
Als je bergen en dalen niet mee telt of hoe bedoel je?
Steeph schreef:Finliox schreef:Is de aarde echt perfect rond? Dus een perfecte bol?
Als je bergen en dalen niet mee telt of hoe bedoel je?