Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Sorry, even een egopost hoor, maar ging vandaag mijn McQueen jurkje passen en er zit een gat/knip in.Weet iemand hoe het gaat met geld terug bij The Outnet? Want het jurkje is er nl niet meer, dus kan hem niet ruilen, maar ik wil hem ook niet terugsturen en dan €15 kwijt zijn aan die verzendkosten doordat zij mij iets toesturen wat kapot is.
Loose schreef:Heb net gebeld, ze zei dat ze een nieuw jurkje voor me gingen regelen. Pfieuw!![]()
En terugsturen en nieuwe laten komen is gratis. Wel jammer dat ik hem nu niet meer mee kan nemen op vakantie. Maar toch blij dat ik alsnog het jurkje krijg!
Wendy1978 schreef:Woooow Loose, das echt balen zeg, dat hij niet meer meekan op vakantie
Maar wel super netjes geregeld dat je een nieuwe opgestuurd krijg!
gelukkig hadden ze nog wat achter de hand
Jaaaaa goed idee van die fotos
Denk dat ik ga kwijlen![]()
Ik wil ook mijn spul wel op de kiek zetten
maar das merendeels M Kors
en thats on the edge![]()
Met paardenspul ben ik nog gieriger als jullie volgens mij
ik heb mijn nieuwe paard alle spullen cadeau gedaan van mijn "oude" pony
Op zadel en hoofdstel na, want dat paste niet
Maar dekens etc doen we gewoon weer delen
wel handig, paard is net wat meer kou kleum dan pony
dus gaat bij paard de 200 grams op gaat de pony over op de 100 grams![]()
Vind beetje onzin (en zonde van de ruimte) om alles dubbel te kopen terwijl ze dezelfde maat hebben
Loose schreef:Sorry, even een egopost hoor, maar ging vandaag mijn McQueen jurkje passen en er zit een gat/knip in.Weet iemand hoe het gaat met geld terug bij The Outnet? Want het jurkje is er nl niet meer, dus kan hem niet ruilen, maar ik wil hem ook niet terugsturen en dan €15 kwijt zijn aan die verzendkosten doordat zij mij iets toesturen wat kapot is.
mOamm schreef:Idd heel veel geld voor n vrij eenvoudig halster. Maarja Hermès is nou eenmaal duur
Was van plan zondag naar Amsterdam te gaan, onder andere naar de pc om bij LV en Mulberry te kijken. Maar als het zo druk is ivm gay pride dan kan ik misschien beter een andere keer gaan..