tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:11

Ja das een goeie vast ritme :)

Ga ook proberen meer water te drinken en meer fruit te eten:)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:22

En gewoon proberen om in een verdrietige bui niet te gaan eten als excuus, maar zorg voor afleiding :j

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:23

Yunaa schreef:
En gewoon proberen om in een verdrietige bui niet te gaan eten als excuus, maar zorg voor afleiding :j

Das ook een goeie dankjewel !

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:30

Ik ben ook eerst 5 kilo afgevallen... Daarna wel weer 9 kilo aangekomen dus ben nu 4 kilo zwaarder dan ik was.

Reden tot paniek

Hutcherson

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 23:58

Even om iedereen een hart onder de riem te steken (misschien helpt het iets).

Ik had een relatie met een jongen, het duurde ruim 3 jaar en toen we drie jaar samen waren dacht ik: we gaan glansrijk door die 3 jaar dip heen komen, geen probleem. Een maand later wilde hij nadenken en twee weken later was het gedaan, zomaar. Hij vond me niet meer leuk. Die kwam ook compleet onverwacht. t weekend voordat hij wilde 'nadenken' zaten we nog samen naar een caravan te kijken voor ons voor op vakantie. We hadden er een aantal in het echt bekeken, en haddne serieuze plannen om samen te gaan wonen. Boem weg. Ik heb neit echt geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen, ik wil niet hoeven vechten voor een plaats in iemands leven. Heb paar dagen daarna gepraat met hem en mijn spullen opgehaald en dat was de laatste keer dat ik hem sprak en zag. Dit gaat over begin November 2014. Het was best moeilijk om te wennen en mijn eigen ritme en dromen weer te vinden. Maar ik Februari ging ik stage lopen dus dat hield me mooi bezig. In maart ging mijn alllller grootste wens ever in vervulling: ik kocht mijn eerste eigen paard. Oh my wat was ik gelukkig! stalling regelen, twee bezichtingen, alle documentatie regelen, vervoer regelen, daar was hij dan. Mijn eigen jonge hengst van nog geen jaar. Heel de zomer druk met hem geweest. Tevens ontmoette ik op mijn stage een ontzettend leuke jongen waar ik pas in de zomer contact zocht. Het klikte heel leuk en we werden heel hecht.
In september kregen we iets en je wilt niet weten hoe goed we bij elkaar passen en hoeveel we op elkaar lijken. Soms vragen we ons serieus af of we niet stiekem familie zijn. Hij is zo goed met dieren en vind mijn paardenpassie echt geweldig. Gaat graag mee naar mijn paard, we oefenen samen met hem, ik woon zo goed als bij hem. We zijn veel samen en ontzettend hecht. Voelt echt goed.

Mijn boodschap is: als ik bij mijn ex was gebleven, was mijn grote droom nooit uitgekomen, en had ik nooit de jongen ontmoet die veel beter bij mij past en ook nog eens betrokken wil zijn bij mijn paardenpassie, iets wat mijn ex totaal niet was.

Als er ergens een deur dichtgaat, komt er wel een ander luik dat open gaat:d en anders sloop je gewoon een muur eruit:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 00:05

Ik ben nu bijna 20 kg kwijt :') mag nu ook echt op gaan letten.

Het gaat hier redelijk alleen nu weer even klote vanwege wat whatsapps.
Onwijs veel verdriet.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 01:02

Robijntjah schreef:
Ik ben nu bijna 20 kg kwijt :') mag nu ook echt op gaan letten.

Het gaat hier redelijk alleen nu weer even klote vanwege wat whatsapps.
Onwijs veel verdriet.

:(:)

Sinds maandag heb ik geen contact meer met mijn ex, ook niet vriendschappelijk. Hij wilde heel graag vrienden blijven en ik eerst niet. Toen ik het wilde proberen zag hij het toch niet meer zitten en wist hij niet hoe hij zich moest gedragen oid. Dus contact helemaal verbroken. Overdag gaat het super maar 's avonds voel ik me zo klote. Ene avond meer dan de ander, maar toch. Ik mis m wel, maar dan de jongen op wie ik verliefd ben geworden en niet hoe hij de laatste tijd was.
Toch blijft er nog stiekem de hoop dat ik hem over een paar jaar weer tegen kom :o

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 08:12

Ohh bah je ex tegenkomen op tinder is niet zo prettig :( dit wordt weer een baaldagje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 08:30

Dat risico loop ik dan weer niet :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 11:12

Pfff hier gaat t weer even niet zo lekker. Lijkt wel alsof het door afleiding zoeken alleen maar erger wordt. Wil dit gevoel helemaal niet, wil m niet missen. Maar ik mis m zó erg. Denk wel aldoor bij mezelf: je mist niet de jongen hoe die op het laatst was, maar de jongen van daarvoor. En die was ie dus al niet meer. Op het laatst deed ie gewoon echt niet meer zoals eerst, niet meer zo lief en begripvol. Maar dat schijnen mn hersenen aldoor te vergeten.
Die hoop dat het ooit wel weer goed komt maakt het ook totaal niet gemakkelijk, heb nog steeds het gevoel dat hij 'the one' is/was.

Ik moest het even van me afschrijven..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 11:16

Helaas een erg bekende reactie. :j op de een of andere manier willen je hersens niet inzien dat de tijd voor het einde de persoon niet meer was dan die persoon waar je verliefd op was. En nee afleiding blijven zoeken en wegvluchten voor je emoties werkt niet. Je zult ze een keer onder ogen moeten komen. Wat mij heeft geholpen is op papier zetten van alles wat niet bepaald joepie was de tijd voor het stoppen. Voor ik wist dus dat er iets mis was. Pas als je er goed voor gaat zitten kun je dingen herinneren welke signalen er waren geweest doe je gemist hebt.

En daarna ben ik in mijn uppie naar de sauna gegaan voor een dagje. Tijd om na te denken en dingen te overzien. Sinds die tijd voel ik me een stuk minder ellendig. Ik ben er nog lang niet maar op de goede weg gelukkig.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:17

O o.... Mijn ex stuurt een appje.. Met een liedje ;(

Als m'n hoofd m'n hart vertrouwt - marco borsato..

Wat moet ik daar nu mee... ;(

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:19

Negeren!
Dat hij eerst maar eens stopt met negeren en doet wat correct is naar jou toe... niet met je voeten laten spelen... laat hem maar eens merken dat je niet op een vingerknip afstand bent!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:22

Misschien probeert hij voorzichtig te zeggen dat jullie toch te snel uit elkaar zijn gegaan?
Dat hij niet weet of dit de beste optie is?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:48

Little_Gift schreef:
Negeren!
Dat hij eerst maar eens stopt met negeren en doet wat correct is naar jou toe... niet met je voeten laten spelen... laat hem maar eens merken dat je niet op een vingerknip afstand bent!

Dit.
Ik vind het zo 'respectloos' als iemand iets gevoeligs stuurt terwijl het net uit is. Die periode is niet makkelijk en door zoiets te sturen word het alleen maar erger.
Elkaar een paar maanden met rust laten is het beste, vind ik. Geef elkaar rust. Nu denk je alleen met je hart na, en niet met je hoofd.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 12:51

Inderdaad Neverland en dat continue heen en weer getrek en gespeel met welles nietes gevoelens is echt niet eerlijk tov de "partij" die niet gekozen had voor de situatie waarin de "relatie" nu zit!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 18:22

LittleGift,, ja het ging eigenlijk heel erg goed! Toen ik dat binnen kreeg, was het echt weer even zo k*t.. Vriendinnen geappt en een daarvan heeft me meegesleept naar t dorp om te winkelen en om spelletje te spelen.. Dat was wel even fijn..

Was helemaal in de war.
Ik vroeg; Wat wil je hiermee zeggen?
Zegt hij; Niks specifieks, ik had het misschien niet moeten sturen..

JA SUKKEL!!!!!!!!!!! Te laat dus..
Ik vroeg daarna nog; Jij hebt geen hoop meer toch?
Waar die niet meer op reageerde.

Ik heb heel die tekst nagelezen, van dat liedje, en het kan twee kanten op, maar daar wil ik niet over nadenken..
"maar al vraagt mijn hart me telkens weer
voel je dan niet genoeg
mijn hoofd antwoord me keer op keer
het is nog veel te vroeg

maar dat het nu over is
zeg niet dat ik jou niet mis
want de angst vult de leegte
stel dat ik me vergis
en dat het dit niet is

maar ik moet je wel laten gaan
de tijd zal niet stil blijven staan
en ik kan me pas geven
aan de liefde voor een vrouw
en aan jou
als m'n hoofd m'n hart vertrouwt"
-O- -O-

We kunnen elkaar nog niet volledig met rust laten, we hebben een koophuis waar we het een en ander mee moet regelen..

Ik ben best wel boos dat hij dit heeft gestuurd, dat kan ie toch niet meer maken eigenlijk.. Wat wil ie nou?
Wat ik wacht? Dat ik hoop houd? Dat ik hem niet volledig los laat?
Want daar ben ik wel mee bezig en ik ben/was echt wel goed op weg.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 19:08

Wat een rotstreek zeg .... kan het niet beter verwoorden.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 19:53

He Bah Nancy ik zou daar echt geen energie meer in steken. Hou het alleen zakelijk. Ook niet gaan piekeren over wat hij nu bedoelt met zijn wazig lied

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 20:26

Het is zoooo frustrerend.. Ik ga er toch te veel weer over nadenken en ja ik weet dat ik dit niet moet doen.. Maar het gaat gewoon vanzelf..

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 23:11

Nancy dat zijn geen leuke grapjes om 'zomaar' te sturen naar iemand met veel verdriet.

Ik word gek van alle flashbacks. Zelfs de meest simpele kleine dingen springen regelmatig in mijn hoofd. Ik word er gek van ;(

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:31

Nee dat zijn zeker geen grapjes.. Voelde mij er gister echt de hele dag zo k*t over en vandaag werd ik met datzelfde gevoel wakker..

Ik heb vooral gedachten als; 'Hij heeft gewoon alles wat ie nodig heeft en meer en ik heb niks, moet alles opnieuw kopen'

Ik wou dat dat stomme gevoel weg ging.. -O- -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:46

Als dat je enige gedachtes zijn na een breuk vind ik dat behoorlijk materialistisch :roll:

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:53

Alja schreef:
Als dat je enige gedachtes zijn na een breuk vind ik dat behoorlijk materialistisch :roll:

Dat is het ook, dat snap ik ook wel :')
Ik had dat eerlijk gezegd ook niet van mijzelf verwacht.
Maar goed..

Ik mis iemand, maar weet niet of ik specifiek hém mis.. Want eigenlijk was hij gewoon niet goed voor mij..

Iets met wat mijn hoofd wel weet, maar mijn hart nog niet..

Maar ondanks dat, hebben we wel echt zo'n leuke tijd gehad samen.. Allemaal mooie plannen gemaakt en allemaal ideeën en ineens POEF! is alles weg..
Laatst bijgewerkt door _Nancy op 06-03-16 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:58

Je mist het aandachtgevoel ;) heel normaal hoor. Dan lijkt het alsof je die persoon mist.. maar eigenlijk t gevoel wat hij je gaf.