Sammie, heb ik iets gemist of ben je al gevraagd?
We hebben gisteren de offerte voor de DJ aangevraagd. Kosten vielen me best mee (van DJ Company).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatasjavE schreef:Hmmm,...mijne zat dan meer tussen collum en trumpet
Ik heb mijn jurk van mijn Oma gekregen.....ik doe hem dan ook nooit meer weg.
Een fotoshoot te paard gaat met deze jurk never lukken
Anoniem schreef:NatasjavE schreef:Hmmm,...mijne zat dan meer tussen collum en trumpet
Ik heb mijn jurk van mijn Oma gekregen.....ik doe hem dan ook nooit meer weg.
Een fotoshoot te paard gaat met deze jurk never lukken
Kan heel sexy uitvallen met de rok omhoog te paard en lange benen met mooie kousen eronder weg. Maar of je dat wilt...![]()
) Zonde tja.. weet niet.. Dan heeft je jurk nog een functie. Nu hangen ze maar te hangen en dat je eventuele eigen dochters dezelfde jurk willen is ook niet vanzelfsprekend. Maar ik zou het ook niet durven denk ik
Wel leuk.. mijn collega heeft laatst met zijn vrouw 25-jarige huwelijk gevierd en alles weer aangehad
Sammie schreef:Dat was vroeger vrij standaard. Heeft mijn moeder ook gedaan. (edit: de wiegjes niet de boxen) Zonde tja.. weet niet.. Dan heeft je jurk nog een functie. Nu hangen ze maar te hangen en dat je eventuele eigen dochters dezelfde jurk willen is ook niet vanzelfsprekend. Maar ik zou het ook niet durven denk ik
Wel leuk.. mijn collega heeft laatst met zijn vrouw 25-jarige huwelijk gevierd en alles weer aangehad

). Die zijn ook gedragen door mijn schoonmoeder en die wilde ze doorgeven aan een dochter, maar ze heeft twee zoons gekregen
Daarom heeft ze gevraagd of ik ze wil gebruiken en dat vind ik wel een mooi gebaar. Ik ga ze denk ik laten innaaien in de binnenkant van de jurk.
Oh en ze was 1.80m en ik ben 1.63m. Dus...
), zonder andere gasten. Sammie schreef:Cayenne schreef:
Dat zou idd wel iets zijn dat ik graag zou willen passen
Leuk die jurk van Selina (haar moeder). Echt typisch jaren 80 ookZat zeker ook een hoed bij?
Mijn collega en vrouw pasten nog in hun kleding trouwens
Wit met rode roosjes. Sammie schreef:Cayenne schreef:
Dat zou idd wel iets zijn dat ik graag zou willen passen

Ik vind het best jammer, zou best op de een of andere manier de jurk van mijn moeder in die van mij willen laten verwerken (zoals Cayenne inderdaad met die knopen). Vriendlief heeft een zusje en een oudere broer die verloofd is dus denk niet dat ik die van m'n schoonmoeder mag gebruiken