Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meile

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:23

hahaha wauw! Deze faal heeft me toch echt keihard aan het lachen gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:30

Hahahaha Bailey dit klinkt echt ex-act als een scharrel van mij _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:34

Gezien je woonplaats moet ik nu een naam hebben :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:36

BaileyMix schreef:
Oh oh oh wat hou ik van dit topic :') De laatste paar pagina's, tranen over m'n wangen haha _O-

Ik heb laatst ook echt een fáál gehad. Ik was met een jongen wat serieuzer aan het daten, maar door omstandigheden waren we daarmee gestopt (inmiddels weer goed hoor :D ). Ik word altijd vrij radicaal van afgewezen worden, dus wat doe je om verdriet tegen te gaan - precies, Tinder!

Goed, ik dus lekker gaan babbelen met zo'n dude op Tinder en we besloten diezelfde avond af te spreken. Of nou ja, hij stond opeens voor m'n deur :') Dat was al wat, eh, apart. Maar bon, fles wijn gehaald en naar zijn huis gegaan.

Was best gezellig, en een fles wijn later belandden we in bed. Alles tot zover nog leuk en aardig. Begint hij toch te bijten :') En niet gewoon sexy knabbelen maar echt keihard bijten! Ook gewoon in m'n kaken, nek, neus, schouder en ook echt keihard op plaatsen waar je niet hard gebeten wil worden %) Na meerdere keren aangeven dat dit echt niet geil o.i.d. was hem maar een klap verkocht :') En toen begon hij me telkens héél zwoel aan te kijken, terwijl we elkaar echt nauwelijks kenden _O-
Zo rond 6 uur 's ochtends vond ik het welletjes en ben stiekem naar huis gesneaked. Om er daar vervolgens dankzij een huisgenootje achter te komen dat ik vol blauwe plekken en bite-marks zat :7

Met stip mijn raarste one night stand ever!

NIET! Wat erg zeg. :') Een soort van wannabe Edward Cullen soms?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:37

Hahahaha zeker weten dat ie niet into sm was? Gezien ie je nog zwoel aankeek na die klap? ;)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 18:05

Oh my gawd, ik herinner me een date van een paar jaar geleden. Ik zat met hem en een vriendin rond het kampvuur en ineens liet ik een scheet.. Uhm, ja ik kon er serieus niks aandoen :+ Normaal voel je ze altijd aankomen..
Dus ik mijn vriendin en boy aankijken, wie van jullie deed dat? :') :+

Gelukkig het laatste jaar waarin ik meer date geen fails meer gehad.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:06

Baileymix , Oh wat erg, super afknapper. Auw!

Lieshorses, hahah als ik in zo'n situatie had gezeten dan had mijn rode hoofd mij verraden haha

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:18

BaileyMix schreef:
Gezien je woonplaats moet ik nu een naam hebben :')

Gezien jouw woonplaats en 't feit dat ik ook redelijk actief ben op Tinder/Badoo wil ik ook een naam :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:34

Die jongen moet het voortaan buiten de stad gaan zoeken wil 'ie ooit nog seks hebben vrees ik zo :') hahaha

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:45

Haha wat een geweldige verhalen! Ik heb ook nog wel een mooie -> Over mijn huidige vriend.
Let op, er zit een rode draad in het verhaal!

Mijn vriend komt uit Zweden. Ik zou in Finland op vakantie gaan, geld apart gezet, vrij genomen maar ging uiteindelijk niet door. Een jongen op internet kreeg daar lucht van. We hadden het al heel gezellig en hij vroeg of ik naar Gotland (Zweden) wilde komen.
Ik heb mijn stoute schoenen aan getrokken en dit inderdaad ook gedaan.

Dag 1:
We ontmoeten elkaar, lieve vent, mijn longen werden gelijk uit mijn lijf geknuffeld en we gingen naar zijn "verblijf" het huis van zijn moeder. Hij was werkeloos dus woonde bij haar in for the time being. We konden gebruik maken van een cabin. Prima, heel leuk allemaal, ik maak kennis met mams en stiefpaps, de hond, de katten enzovoorts enzovoort, komt hij ineens aanzetten in een tanktop (mannen met een tanktop.. TURNOFF!) roept me mee naar de auto, ik draai me om om achter hem aan te lopen en mijn turnoff over die tanktop verdwijnt als sneeuw voor de zon toen ik zijn joggingbroek zag! Of eigenlijk, wat er onder zat :/ dat ding was zo versleten dat ik zijn witte kont en nog wittere ondergoed kon zien en zo wilde hij met mij naar de winkel gaan!
Maargoed, wie ben ik, slechts een vage bekende van hem, ik ben braaf mee gegaan, denk, er is toch niemand die me kent, laat staan me de volgende keer herinnerd als ik weer in die supermarkt kom.
Nou, dan ken je de Gotlandse cultuur nog niet! Iedereen kent dus iedereen en ik werd ook met naam en toenaam voorgesteld aan iedereen terwijl meneer bijkans in zijn ondergoed door de supermarkt paradeerde waar notabene (kwam ik achteraf achter) zijn moeder ook werkte! -O-

Die zelfde avond dacht ik nog, ach, geen avances gekregen, maybe thats for the best! Tis echt een lieve vent maar oh my god, wat moet ik met zo'n boer aan!?
Ja en dan natuurlijk zie je uit je ooghoek hoe meneer snel helemaal uit de kleren gaat, hup onder de dekens (in zijn bed) duikt, mij observeert terwijl ik in de hitte er voor zorg dat ik een lange joggingbroek en een nog langer t-shirt aantrek om te gaan slapen, vraagt ie poeslief of hij me ALSJEBLIEFT een knuffel mag geven want hij wilde dat de hele dag al doen maar durfde dat niet te doen terwijl zijn moeder er bij was, :(:) :') *help*.
Ik weet niet wat me er toe gebracht heeft om ja te zeggen, misschien omdat ik toch wel zag hoe lief hij was en omdat we het al goed met elkaar op konden schieten, maar ik zei dus ja en voor mij woordje af was vlogen de dekens letterlijk door de lucht en werd besprongen door een naakte vent die ik net een paar uurtjes kende :'). Maargoed, snikheet, ik was nog maagd, verder niks gebeurd behalve dat hij gewoon heel lief was.

Nacht 2:
Zijn neefje woont om de hoek, heeft autisme, is jaloersig en helemaal gek van mijn vriend. Ik was dus iemand die zijn tijd met hem opslokte, daar moest een stokje voor gestoken worden want meneer kon ook wel ruiken dat er meer tussen ons speelde. Kennelijk heeft hij een deel van de nacht op de trap van de cabin gezeten en heeft een blikje bier met een mes helemaal aan stukken gestoken. %)

Nacht 3:
Mijn vriend en ik zijn gezellig aan het praten in de cabin, horen we ineens een rotklap en stuitert er iets het open raampje in. Ik schrok me helemaal dood en mijn, inmiddels vriend begint stoom te blazen en zegt pissed "Damnit! Thats my cousin!" maar het verder genegeerd. De volgende ochtend vonden we 2 extra lekgestoken blikjes bier op de trap in combinatie met een berg eikels (waar hij de nacht ervoor dus mee had lopen gooien). Ik kan wel tegen een geintje. Ik begreep de boodschap ook wel, maar ik ben niet zo makkelijk bang te krijgen, ik vond het maar slap gedoe en kon er ergens wel om lachen.

Nacht 4:
We konden niet eens naar bed, het hele bed was vol gegooid met eikels, uitklapbare tafels, planken enzovoorts. Hup, alles naar buiten gegooid en even dat neefje nageschreeuwd want die zat in de bosjes te gluren om te kijken hoe we zouden reageren. Nou het was alsof een olifant het terrein verliet ^^ god wat was die in paniek haha. Ik heb hem maar laten gaan.

Nacht 5:
Werden we eens met rust gelaten. Was ook mijn "eerste keer" dus thank god dat we die privacy hadden! Maar zoals jullie wel begrijpen hebben we dit niet in de cabin gedaan maar in huis in de douche terwijl zijn moeder een kamer verderop lag te slapen :') toen we klaar waren met ons gerotzooi loopt ie naar een nachtjapon van zijn moeder toe en veegt daar zo zijn leuter af. Ik zeg, man! Wat doe jij nou!? Hij draait zich om, grijnst en zegt "dat merkt ze echt niet hoor!" |o. Gelukkig had ik toegang tot de wasmachine en kon het niet laten om dat ding toch even snel in de wasmachine te gooien, het voelde zo fout!

Nacht 6:
Tsja... Zoals ik al zei bij nacht 5, ik was blij dat we met rust gelaten waren voor de eerste keer. Dat was deze keer wel anders. Kennelijk was zijn neefje er achter gekomen waar we ons bevonden, in de douche namelijk. Alles daar is op de begane grond. En terwijl we bezig zijn met de douchedeur half open en het raam op een kiertje vanwege de hitte, al helemaal gespannen omdat zijn moeder ons mogelijk zou horen, wordt er ineens knoerthard op de buitendeur geslagen die 2 meter bij mijn hoofd vandaan was, ik schrok me helemaal het apelazerus en toen stilte :') wij ook helemaal doodstil, wachtend of er nog wat zou gebeuren -> nee. Dus wij zetten ons programma voort en zodra we begonnen werd er een kiezelsteen tegen het doucheraam gegooid _O- nou toen was mijn vriend er helemaal klaar mee. We hoopten eigenlijk dat het toeval was en zijn neefje op de goede gok maar wat deed maar daar maakte mijn stuiplach wel een einde aan, ik wist níét meer waar ik het zoeken moest en die steentjes bleven maar komen :') mijn vriend pislink, vooral ook omdat ik zo moest lachen en ik begon daardoor alleen maar harder te lachen *D.
Uiteindelijk zijn we van ellende maar verhuisd naar mijn vriend zijn slaapkamer en zijn een filmpje gaan kijken want ja, als je weet dat iemand je loopt te bespioneren := ga je ook niet verder maar geloof me, het is een hele behendigheidstour om naakt van de douche naar de slaapkamer te komen die aan het andere eind van het huis is terwijl er geen gordijnen hangen, iemand je loopt te bespieden, mijn vriend zijn moeder met de deur open slaapt en je ook nog eens probeert te voorkomen dat de hond zijn neus tussen je benen steekt terwijl je over de grond kruipend van a naar b probeert te komen _O- Ik kan jullie zeggen, het was een enerverende avond!

Nacht 7:
Hebben we het maar gelaten voor wat het was, we zijn braaf bijtijds naar bed gegaan want de volgende dag zouden we naar Visby gaan met een stel vrienden van mijn vriend. We moesten dus vroeg op en we hadden geen zin in dat gedoe met zijn neefje.
In eerste instantie, voor onze veiligheid hadden we de ramen van de cabin dicht gelaten maar het was daar overdag nabij de 40 graden en het was snik en snikheet in de cabin. Dus halverwege de nacht ergens tussen 12 en 2 ofzo heb ik een raam open gegooid. Wat heb ik dáár een spijt van gehad! Om half 3 's nachts kreeg ik namelijk eerst een berg zaagsel over me heen gevolgd door een emmer water %). Ik hab nog nooit zo snel bovenop mijn vriend gezeten en heb dat ook nooit meer kunnen herhalen :') ik was zo ontzettend snel en zo klaarwakker, ik legde gelijk mijn hand over zijn mond en snauwde naar hem "kop dicht! gun hem die lol niet!" ik ben vervolgens met een halfdoorzichtig kleed naar buiten gestormd in een poging dat neefje te onderscheppen maar die had allang de benen genomen natuurlijk :') waarna mijn vriend naar buiten stormde, het huis in, de autosleutels heeft gepakt, zo pislink was dat hij mij niet eens in de buurt wilde hebben en de deur zo in mijn snufferd dicht gooide en is als een achterlijke achter dat neefje aan gaan jagen met de auto die in blinde paniek alle deuren van het huis waar hij woont (300 meter verder) had afgesloten (ze zitten nooit op slot). Dus mijn vriend kon ook niks :=. Maar dat neefje heeft de boodschap wel begrepen. Beetje jammer alleen dat de matrassen doorweekt waren en zo ook mijn tas met kleding, lakens en noem maar op.

Nacht 8:
Zijn we heerlijk met rust gelaten! :)F

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 21:54

Wauw wat een verhaal zeg! Mijn god, je moet maar zo'n claimerig familielid hebben.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:00

Elk huisje heeft zijn kruisje :7

Gelukkig kan ik goed omgaan met probleemgevallen, dat viel hem nogal tegen met als gevolg dat ik 2 maanden lang over internet genegeerd ben. Ach, heb ik toch mooi gewonnen *\%/*

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:06

even om het op te helderen: die jongen van internet (die 'in zn ondergoed'daar liep) was dezelfde als jouw 'vriend'in dit verhaal? :))

dat neefje, mijn god wat een hel _O-

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:09

Ja das precies dezelfde ^^ vraag me niet wat ik me in mijn hoofd heb gehaald want hij is alles behalve mijn type maar op de één of andere manier werkt het gewoon ^^.
En dat neefje.. Collateral damage :Z

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:14

Ieeeeel die bijter is wel heel erg _O- Een vriendin heeft iets soortgelijks meegemaakt, maar dan met een vinger-zuiger :+

Arghhhh dat neefje, kan me helemaal voorstellen dat dat bloedirritant is :=

En heel herkenbaar hoor! Ik zag mijn vriend ook helemaal niet als boyfriend material, maar we zijn bijna 2 jaar succesvol samen en het gaat top :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:15

Een vinger-zuiger? :') Ik heb het idee dat daar een verhaal achter zit dat ik wil horen _O-

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:15

Dott schreef:
Jolandaa schreef:
Hij meende het serieus? 'Ik ben er klaar voor' :(:)

Klinkt als Spongebob :')

:')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:22

Een beetje hetzelfde als dit verhaal: zijn idee van voorspel was om heel sensueel aan alle 10 d'r vingers te zuigen (blijkbaar echt tot het pijndeed!), en daarbij ook heel zwoele blikken te werpen. <<) :')
Ze vond het echt jammer, want blijkbaar hadden ze een erg fijne date gehad, dezelfde interesses etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:28

billionache schreef:
Een beetje hetzelfde als dit verhaal: zijn idee van voorspel was om heel sensueel aan alle 10 d'r vingers te zuigen (blijkbaar echt tot het pijndeed!), en daarbij ook heel zwoele blikken te werpen. <<) :')
Ze vond het echt jammer, want blijkbaar hadden ze een erg fijne date gehad, dezelfde interesses etc.

:\ :\ :\ Ik zou echt in m'n broek pissen van het lachen..

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:28

hahahahahahaha _O-

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:43

Ik lig plat van het lachen... Hillarisch! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 11:54

Hahahah Oh god :')

Ik kreeg een keer een hand om m'n keel en daarbij een hele zwoele blik. Was ook niet zachtjes, op een gegeven moment vond ik het echt niet leuk meer want kreeg oprecht bijna geen lucht :') Dat doe je toch niet bij een one night stand die je verder niet kent.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:19

Wow wat een belevenis Xyris _O-

Hahahaha dat verhaal van die vinger-zuiger. Dat kan toch echt niét :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:22

Het lijkt wel een SM topic _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 19:23

Whut wat een dingen komen hier voorbij _O-
Vinger zuigers... kelen... en die bijter :oo
Dan krijg je toch compleet de slappe lach. Behalve van die hand op je keel dan misschien :')