Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BaileyMix schreef:Oh oh oh wat hou ik van dit topicDe laatste paar pagina's, tranen over m'n wangen haha
![]()
Ik heb laatst ook echt een fáál gehad. Ik was met een jongen wat serieuzer aan het daten, maar door omstandigheden waren we daarmee gestopt (inmiddels weer goed hoor). Ik word altijd vrij radicaal van afgewezen worden, dus wat doe je om verdriet tegen te gaan - precies, Tinder!
Goed, ik dus lekker gaan babbelen met zo'n dude op Tinder en we besloten diezelfde avond af te spreken. Of nou ja, hij stond opeens voor m'n deurDat was al wat, eh, apart. Maar bon, fles wijn gehaald en naar zijn huis gegaan.
Was best gezellig, en een fles wijn later belandden we in bed. Alles tot zover nog leuk en aardig. Begint hij toch te bijtenEn niet gewoon sexy knabbelen maar echt keihard bijten! Ook gewoon in m'n kaken, nek, neus, schouder en ook echt keihard op plaatsen waar je niet hard gebeten wil worden
Na meerdere keren aangeven dat dit echt niet geil o.i.d. was hem maar een klap verkocht
En toen begon hij me telkens héél zwoel aan te kijken, terwijl we elkaar echt nauwelijks kenden
![]()
Zo rond 6 uur 's ochtends vond ik het welletjes en ben stiekem naar huis gesneaked. Om er daar vervolgens dankzij een huisgenootje achter te komen dat ik vol blauwe plekken en bite-marks zat![]()
Met stip mijn raarste one night stand ever!
Een soort van wannabe Edward Cullen soms?
Normaal voel je ze altijd aankomen..

*help*.
. Maargoed, snikheet, ik was nog maagd, verder niks gebeurd behalve dat hij gewoon heel lief was.
toen we klaar waren met ons gerotzooi loopt ie naar een nachtjapon van zijn moeder toe en veegt daar zo zijn leuter af. Ik zeg, man! Wat doe jij nou!? Hij draait zich om, grijnst en zegt "dat merkt ze echt niet hoor!"
. Gelukkig had ik toegang tot de wasmachine en kon het niet laten om dat ding toch even snel in de wasmachine te gooien, het voelde zo fout!
wij ook helemaal doodstil, wachtend of er nog wat zou gebeuren -> nee. Dus wij zetten ons programma voort en zodra we begonnen werd er een kiezelsteen tegen het doucheraam gegooid
nou toen was mijn vriend er helemaal klaar mee. We hoopten eigenlijk dat het toeval was en zijn neefje op de goede gok maar wat deed maar daar maakte mijn stuiplach wel een einde aan, ik wist níét meer waar ik het zoeken moest en die steentjes bleven maar komen
mijn vriend pislink, vooral ook omdat ik zo moest lachen en ik begon daardoor alleen maar harder te lachen
.
ga je ook niet verder maar geloof me, het is een hele behendigheidstour om naakt van de douche naar de slaapkamer te komen die aan het andere eind van het huis is terwijl er geen gordijnen hangen, iemand je loopt te bespieden, mijn vriend zijn moeder met de deur open slaapt en je ook nog eens probeert te voorkomen dat de hond zijn neus tussen je benen steekt terwijl je over de grond kruipend van a naar b probeert te komen
Ik kan jullie zeggen, het was een enerverende avond!
. Ik hab nog nooit zo snel bovenop mijn vriend gezeten en heb dat ook nooit meer kunnen herhalen
ik was zo ontzettend snel en zo klaarwakker, ik legde gelijk mijn hand over zijn mond en snauwde naar hem "kop dicht! gun hem die lol niet!" ik ben vervolgens met een halfdoorzichtig kleed naar buiten gestormd in een poging dat neefje te onderscheppen maar die had allang de benen genomen natuurlijk
waarna mijn vriend naar buiten stormde, het huis in, de autosleutels heeft gepakt, zo pislink was dat hij mij niet eens in de buurt wilde hebben en de deur zo in mijn snufferd dicht gooide en is als een achterlijke achter dat neefje aan gaan jagen met de auto die in blinde paniek alle deuren van het huis waar hij woont (300 meter verder) had afgesloten (ze zitten nooit op slot). Dus mijn vriend kon ook niks
. Maar dat neefje heeft de boodschap wel begrepen. Beetje jammer alleen dat de matrassen doorweekt waren en zo ook mijn tas met kleding, lakens en noem maar op.
Een vriendin heeft iets soortgelijks meegemaakt, maar dan met een vinger-zuiger 

Ik heb het idee dat daar een verhaal achter zit dat ik wil horen
billionache schreef:Een beetje hetzelfde als dit verhaal: zijn idee van voorspel was om heel sensueel aan alle 10 d'r vingers te zuigen (blijkbaar echt tot het pijndeed!), en daarbij ook heel zwoele blikken te werpen.![]()
Ze vond het echt jammer, want blijkbaar hadden ze een erg fijne date gehad, dezelfde interesses etc.
Ik zou echt in m'n broek pissen van het lachen..
Dat doe je toch niet bij een one night stand die je verder niet kent.