Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:07

Ik ga mee met Ladybird, de poll gaat over het aantal keren met je vaste partner.

Overigens las ik laatst dat mensen met een vaste relatie gemiddeld toch echt meer sex hebben dan mensen zonder vaster relatie, als je one night stands wilt bijvoorbeeld zul je toch ook de deur uit moeten om te 'scoren'. Ook een relatie 'ernaast' zal doorgaans niet zo'n grote frequentie opleveren als regelmatige seks met de partner met wie je samen woont en in een bed slaapt.

Geryon

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:18

Dat lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Niet iedereen heeft seks met mensen waar ze geen vaste relatie mee hebben.. Terwijl wel (bijna) iedereen seks heeft in een relatie.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:26

Ik vind het verrassend om te zien hoeveel waarde er sowieso aan seks wordt gehecht.
Ik vind het enorm overschat. :)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:01

Alles lekker bijgelezen en vond het wel goed zo, totdat ik bij de antidildomensen kwam.
Gosh je zult maar weten dat je ouders lol met elkaar hebben en je sexueel (o.a) gezond willen opvoeden.

Heel cru gezegd, we komen allemaal uit de vagina van onze moeder. Moet ik nu maar gaan gillen dat iedereen vies is? :D
Ontsmetten anders wil ik je niet in bed hebben ~~}>

Mag hopen dat ik met veel lol en liefde ben verwekt, anders ben ik wel een beetje teleurgesteld -O-

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:57

minikatje schreef:
Alles lekker bijgelezen en vond het wel goed zo, totdat ik bij de antidildomensen kwam.
Gosh je zult maar weten dat je ouders lol met elkaar hebben en je sexueel (o.a) gezond willen opvoeden.

Heel cru gezegd, we komen allemaal uit de vagina van onze moeder. Moet ik nu maar gaan gillen dat iedereen vies is? :D
Ontsmetten anders wil ik je niet in bed hebben ~~}>

Mag hopen dat ik met veel lol en liefde ben verwekt, anders ben ik wel een beetje teleurgesteld -O-

Mwah, iets hebben tegen een (pre)puber confronteren met de seksualiteit van de ouders is iets anders dan iets hebben tegen dildo's.

Toen ik op mijn 14e een keer een doos condooms vond in de auto van mijn moeder vond ik dat echt IEUW! Heus niet omdat ik nieuwe condooms vies vond maar omdat het idee dat mijn moeder sex had niet leuk vond toen ik niet 14 was.

Nou ben ik bepaald geen preuts meiske, maar ik ben toch erg blij dat ik toen ik 10 was niet geleerd heb hoe een condoom werkt door hem bij papa om te doen.

Had jij het serieus doodnormaal gevonden als je moeder jou condooms had leren omdoen bij haar dildo toen je tien was?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:21

Ik kom uit een refo-omgeving, andere kant van het spectrum. ;)
Mocht ik hetzelfde temperament hebben dan zou ik het niet zo erg vinden.
Volgens mn moeder was ik altijd erg nuchter in dat soort dingen, half opgegroeid op een boerderij en 2 oudere broers.
Neem aan dat een ouder zelf mag beslissen hoe hij/zij zn kind voorlicht?

Bij pa omdoen is klein beetje heel erg uit de richting, dat heet incest.
Hoop dat je snapt dat ik niet verder daar op inga. :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 20:47

Sallandval: volgens mij is er hier niet gepraat om eentje bij papa,om te doen. Wel om het om een speeltje om te doen. Wat is het verschil met oefenen op een banaan?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 10:34

Het feit dat dat ding van te voren in mama gezeten heeft? Dat vind ik nogal disturbing, ook al is hij schoon gemaakt. Bovendien vind ik 10 veel te jong voor dat soort dingen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 12:25

Dat snap ik dan weer niet. Die hele kleine heeft in mama gezeten. Als je zo gaat redeneren is alles 'disturbing'

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 12:40

Amandavd schreef:
Het feit dat dat ding van te voren in mama gezeten heeft? Dat vind ik nogal disturbing, ook al is hij schoon gemaakt. Bovendien vind ik 10 veel te jong voor dat soort dingen.

Of in papa :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:04

Teveel details... :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:34

Ayasha schreef:
Dat snap ik dan weer niet. Die hele kleine heeft in mama gezeten. Als je zo gaat redeneren is alles 'disturbing'

Sorry maar die vergelijking gaat nergens over. Je laat een kind toch niet met het sekssppelgoed van zijn moeder oefenen? Dat vind ik echt sick.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:12

Ongeacht of ik het eens ben met oefenen op je moeders speelgoed, vind ik de vergelijking nergens op slaan. Dus omdat ik uit mijn moeder kom, moet alles wat met haar vagina te maken heeft maar normaal zijn? Dan zou het dus ook normaal zijn om een kind op zijn moeder te laten oefenen met bv. sexuele handelingen, of een tampon indoen, want hey, je komt toch uit je moeder en dat vinden mensen toch ook niet "disturbing"? Of draaf ik nu heel erg door?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 18:24

klein beetje maar :D
Ik krijg nu gewoon rare beelden bij jullie "oefenen", ipv van mijn semi-onschuldige beeld van een condoompje uitrollen.

Ik neem aan dat ik toch bij mijn post een grote pot zout had moeten neerzetten voor de korreltjes ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 18:58

Ik reageerde niet op jou post minikatje ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:13

joyce2 schreef:
Ongeacht of ik het eens ben met oefenen op je moeders speelgoed, vind ik de vergelijking nergens op slaan. Dus omdat ik uit mijn moeder kom, moet alles wat met haar vagina te maken heeft maar normaal zijn? Dan zou het dus ook normaal zijn om een kind op zijn moeder te laten oefenen met bv. sexuele handelingen, of een tampon indoen, want hey, je komt toch uit je moeder en dat vinden mensen toch ook niet "disturbing"? Of draaf ik nu heel erg door?

Je draaft door, maar dat buiten beschouwing gelaten:
Seksuele fysieke handelingen verrichten is nog wat anders dan een condoom over een dildo schuiven, of is het ook verkrachting van de dildo indien je diens toestemming niet hebt om 'm te gebruiken?
-de vraag om duidelijk te maken dat mensen verschillend zijn dan spullen-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:27

Het ging mij om het stukje dat iets niet vies zou zijn voor een kind (zoals een dildo gebruikt door moeders), omdat het kind zelf ook uit moeder komt.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:30

Wauw ik lees het laatste bericht, maar wat is het onderwerp nasty geworden zeg :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:32

joyce2 schreef:
Het ging mij om het stukje dat iets niet vies zou zijn voor een kind (zoals een dildo gebruikt door moeders), omdat het kind zelf ook uit moeder komt.

En daarna schoon gemaakt. Ik hoop dat je zelf ziet dat een dildo vergelijken met de handelingen bij moeder zelf uit voeren nogal een verschil is. :?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:39

Natuurlijk zijn mensen anders dan spullen, maar behalve een praktische waarde hebben spullen ook een emotionele waarde. Zowel in positieve zin (een ketting die nog van overgrootmoeder is geweest) als in negatieve zin (het seksspeeltje dat in de geslachtsdelen van je ouders heeft gezeten).

Mij hoor je niet zeggen dat een dildo kopen met je kind en vervolgens condoom omdoen oefenen een slecht idee is, dat juich ik juist toe. Maar als je het mij vraagt overschrijd je echt een grens als je een kind doelbewust met gedachten over het seksleven van zijn ouders opzadelt. Bovendien geloof ik niet dat het hier een gevalletje 'oeps niet bij stilgestaan' betreft.

Om een kind te laten zien hoe een tampon werkt hou je hem hooguit in water, je gaat geen tampon in de hand duwen die door mama gebruikt is, ook al zou die steriel zijn.

Tenminste, dat is mijn mening. Ik ben bepaald niet preuts opgevoed en praat ook heel open over seks met mijn moeder. Maar ook nu zit ik er niet op te wachten om mijn moeders dildos te zien, laat staan om er iets mee te doen. Dat is gewoon too much information.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:45

Ik kan je vinden in jouw uitleg sallandval, maar voor sommige mensen is het gewoon minder taboe. Mijn tante is blijkbaar tijdens de seksuele voorlichting van mijn nichtje naakt met haar voor een spiegeltje gaan zitten en heeft alles aangewezen en uitgelegd hoe het werkt. Voor hun doodnormaal, voor anderen not done.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:48

@ amandavd, dat is zeer belangrijke info ;) Zal het meenemen.

Nu vraag ik mij af in hoeverre het kind doorheeft dat het een speeltje van mamma is.
Zolang je het er niet bij vertelt zie ik er nog steeds weinig kwaads in ;)

@pearlx, eigenlijk vind ik dat wel een mooie manier. Maar hoe oud was je nichtje?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 20:58

Pearlx schreef:
Ik kan je vinden in jouw uitleg sallandval, maar voor sommige mensen is het gewoon minder taboe. Mijn tante is blijkbaar tijdens de seksuele voorlichting van mijn nichtje naakt met haar voor een spiegeltje gaan zitten en heeft alles aangewezen en uitgelegd hoe het werkt. Voor hun doodnormaal, voor anderen not done.

Ja ik weet dat het er bij iedereen anders aan toe gaat, vandaar juist mijn overdrijving van een condoom bij vader omdoen. Toch werd dat voorbeeld (dat vast ook in gezinnen voorkomt) vrij unaniem als 'te ver gaand' gezien in dit topic.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:03

Ayasha schreef:
joyce2 schreef:

En daarna schoon gemaakt. Ik hoop dat je zelf ziet dat een dildo vergelijken met de handelingen bij moeder zelf uit voeren nogal een verschil is. :?

Een dildo uit de winkel, niet gebruikt, vind ik wel wat anders dan een dildo die door moeders is gebruikt. En om dan te zeggen dat het niet awkward/een vies idee is omdat het kind immers zelf ook uit de moeder komt, vind ik persoonlijk een rare vergelijking. Vandaar ook mijn andere rare vergelijkingen, want waar trek je dan de grens (met de opmerking "het is oke, want het kind komt daar immers ook vandaan" in het achterhoofd)?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:06

dat het ene een stom, schoon voorwerp is en het ander een mens/bloedverwant? Lijkt me een vrij duidelijke grens. :?