Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:Alles lekker bijgelezen en vond het wel goed zo, totdat ik bij de antidildomensen kwam.
Gosh je zult maar weten dat je ouders lol met elkaar hebben en je sexueel (o.a) gezond willen opvoeden.
Heel cru gezegd, we komen allemaal uit de vagina van onze moeder. Moet ik nu maar gaan gillen dat iedereen vies is?![]()
Ontsmetten anders wil ik je niet in bed hebben![]()
Mag hopen dat ik met veel lol en liefde ben verwekt, anders ben ik wel een beetje teleurgesteld
joyce2 schreef:Ongeacht of ik het eens ben met oefenen op je moeders speelgoed, vind ik de vergelijking nergens op slaan. Dus omdat ik uit mijn moeder kom, moet alles wat met haar vagina te maken heeft maar normaal zijn? Dan zou het dus ook normaal zijn om een kind op zijn moeder te laten oefenen met bv. sexuele handelingen, of een tampon indoen, want hey, je komt toch uit je moeder en dat vinden mensen toch ook niet "disturbing"? Of draaf ik nu heel erg door?
joyce2 schreef:Het ging mij om het stukje dat iets niet vies zou zijn voor een kind (zoals een dildo gebruikt door moeders), omdat het kind zelf ook uit moeder komt.
Pearlx schreef:Ik kan je vinden in jouw uitleg sallandval, maar voor sommige mensen is het gewoon minder taboe. Mijn tante is blijkbaar tijdens de seksuele voorlichting van mijn nichtje naakt met haar voor een spiegeltje gaan zitten en heeft alles aangewezen en uitgelegd hoe het werkt. Voor hun doodnormaal, voor anderen not done.
Ayasha schreef:joyce2 schreef:Het ging mij om het stukje dat iets niet vies zou zijn voor een kind (zoals een dildo gebruikt door moeders), omdat het kind zelf ook uit moeder komt.
En daarna schoon gemaakt. Ik hoop dat je zelf ziet dat een dildo vergelijken met de handelingen bij moeder zelf uit voeren nogal een verschil is.