. Wauw Mizora, dan heb je nog wat te doen dus!
En leuk zeg, MuttleyMarty!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Succes 
Echt zo dom
Nou ja, het was ook even een chaotische dag met allerlei stressmomenten en dingen die niet goed gingen, dus echt gek was het niet dat ik met mijn hoofd bij andere dingen zat, maar een beetje jammer is 't wel
Nou ja, nog een reden om het nog drie weken vol te houden dan maar! Wie weet verankert dat de gewoonte nog iets meer
Ik geef mezelf deze komende week even een weekje 'vrij' en dan begin ik volgende week maandag weer

.
Anoniem schreef:Renske: gefeliciteerd met het huis! Gaaf zeg! Krijg je dan ook de sleutel/heb je die al?
Mijn vriend en ik krijgen over 2 weken ook de sleutel van ons huisje. En dan kan het klussen beginnen, maar ik kijk er echt heel erg naar uit. Voor mij is dat ook echt het grootste doel van mijn lijst.
Ik heb een nieuwbouw huisje gekocht, dus ze zijn het nog aan het bouwen! Ze denken dat het voor de bouwvakvakantie klaar is
) dan wil ik wel echt bewust kiezen voor goede voeding voor het dier. Maar wat is goed? Waat moet een degelijke hondenmaaltijd uit bestaan?
elizexbeau schreef:Ik ga mijn lijstje delen & mee kletsen!![]()
Ik heb mijn blog al gemaakt, maar ik denk niet dat ik m'n lijstje op de blog zelf zet. Ik zal straks een linkje plaatsen & mijn lijstje posten!
Edit: hier alvast de link naar mijn blog! Het lijstje moet tot vanavond wachten, die staat thuis op de laptop!
dzpelize.wordpress.com
eroslover schreef:elizexbeau schreef:Ik ga mijn lijstje delen & mee kletsen!![]()
Ik heb mijn blog al gemaakt, maar ik denk niet dat ik m'n lijstje op de blog zelf zet. Ik zal straks een linkje plaatsen & mijn lijstje posten!
Edit: hier alvast de link naar mijn blog! Het lijstje moet tot vanavond wachten, die staat thuis op de laptop!
dzpelize.wordpress.com
Leuke lijst heb jij! Volgens mij ben je gek op ijs
die 50 haal ik makkelijk in 2,7 jaar haha
Ik ga er vrijdag weer voor zitten, deze week nog even vijf toetsen voor de vakantie.