Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:06

Leuk dat je zo enthousiast bent Cindeeh! Ik ben ook best wel chaotisch, maar heb bepaalde dingen gewoon in mijn lijst gezet. Dat motiveert ook gelijk een beetje :j.

Wauw Mizora, dan heb je nog wat te doen dus! :wow:

En leuk zeg, MuttleyMarty!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:57

Terwijl ik eigenlijk zou moeten studeren heb ik vandaag nog een doel bereikt; maak een schilderij.
Schilderen en tekenen waren vroeger hobby's van mij en dit wil ik graag weer oppakken. Ik was even vergeten hoe leuk ik het ook alweer vind! :D

Topic: [UK] [SCH] Kip

eroslover

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:11

Wow gaaf zeg elmo, zou ik als ik jou was lekker weer oppakken. Ik vind hem erg mooi!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:41

Leuk zeg, dat schilderij!

En vrijheidsdressuur etc. is ook echt leuk om te doen :j

En wauw, 92 boeken :wow: Succes :))

Ik ben gisteren op de allerlaatste dag van mijn 'eet 3 weken twee stuks fruit per dag' doel vergeten dat tweede stuk fruit te eten :') Echt zo dom :+ Nou ja, het was ook even een chaotische dag met allerlei stressmomenten en dingen die niet goed gingen, dus echt gek was het niet dat ik met mijn hoofd bij andere dingen zat, maar een beetje jammer is 't wel :+ Nou ja, nog een reden om het nog drie weken vol te houden dan maar! Wie weet verankert dat de gewoonte nog iets meer :)) Ik geef mezelf deze komende week even een weekje 'vrij' en dan begin ik volgende week maandag weer :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:17

Na een drukke toetsweek is er hier ook nog niet veel nieuws behaald. Vanavond of morgen ga ik weer even kijken voor welke doelen ik kan gaan de komende weken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:27

Eerste werkdagje gehad! Jaja, het doel 'vind een bijbaan' wordt afgestreept :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:31

Echt supergaaf Joaltijd! Hier weer even door de doelen gegaan, de belangrijkste updates benoemd. Kijken hoeveel ik volgende kan afronden of opstarten. Er zijn best een hoop dingen die ik gedaan wil hebben, leuke en minder leuke (maar noodzakelijke).

Jep, het zijn een hoop boeken. En dit zijn alleen nog maar mijn paardenboeken. Ik heb ook nog minimaal 10 hondenboeken en er zijn nog 7 onderweg. Losse van alle andere onderwerpen natuurlijk. Ik ben gelukkig een boekenwurm en langzaam aan komt alle kennis die ik in de loop der jaren heb verzameld ook naar mij terug, dat is heel gaaf. (morgenochtend verschijnt daar een blogpost over).

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 09:13

Wauw die kip is vet!!

Hier gaat t even wat trager met het lijstje. Alhoewel in vrijdag wel ga tekenen voor mijn huisje, dus daarmee heb ik het grootste doel wel al gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 18:24

Bedankt voor de complimenten!

Tessa: wat balen dat je net die laatste dag bent vergeten. Nouja, wel een goede reden om het nog een keer over te doen. Zou fijn zijn als het inderdaad een gewoonte gaat worden :j

Joaltijd: wat leuk dat je een bijbaantje hebt gevonden! Wat voor werk ga je doen?

Renske: gefeliciteerd met het huis! Gaaf zeg! Krijg je dan ook de sleutel/heb je die al?
Mijn vriend en ik krijgen over 2 weken ook de sleutel van ons huisje. En dan kan het klussen beginnen, maar ik kijk er echt heel erg naar uit. Voor mij is dat ook echt het grootste doel van mijn lijst.

En vanmiddag heb ik kennismaking gehad bij de kinderboerderij in de buurt. De beesten zagen er echt tip top in orde uit en de vrijwilligers waren ook erg gezellig. Ik heb er echt ontzettend veel zin in om daar aan de slag te gaan. Als dorpsmeisje in de stad mis ik de dieren vaak wel hoor.
In dit geval is het een doel die ik kan toevoegen aan de 'doe op 5 verschillende manieren vrijwilligerswerk', maar het is ook zeker iets wat ik echt heel graag wil. Ik vind het zo lekker om te werken in de buitenlucht tussen de dieren :).

Hoe gaat het verder met jullie? Wil het een beetje opschieten met de doelen? Ik merk dat het gure weer me soms een beetje tegenhoudt om dingen te ondernemen (hardlopen bijvoorbeeld), maar van het zonnetje vandaag werd ik dan wel weer vrolijk :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 19:16

Leuk zeg Elmo. Vrijwilligerswerk op een kinderboerderij.

Ik heb vandaag vandaag #21 afgerond. Leer 300 woorden Frans. Ik ga zeker door met het leren van Frans, maar het doel mag ik afstrepen.

#21: leer 300 woorden Frans, afgerond!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 22:53

Anoniem schreef:
Renske: gefeliciteerd met het huis! Gaaf zeg! Krijg je dan ook de sleutel/heb je die al?
Mijn vriend en ik krijgen over 2 weken ook de sleutel van ons huisje. En dan kan het klussen beginnen, maar ik kijk er echt heel erg naar uit. Voor mij is dat ook echt het grootste doel van mijn lijst.

Ooh superleuk ook voor jullie! Lekker klussen :Y) Ik heb een nieuwbouw huisje gekocht, dus ze zijn het nog aan het bouwen! Ze denken dat het voor de bouwvakvakantie klaar is :)

Ga je ook vrijwilligerswerk doen bij de kinderboerderij? Wel erg leuk! Dan heb je je portie dieren ook gehad :)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 13:29

Door het lezen van dit topic ben ik ook enthousiast geworden en ook ik heb mijn lijstje gemaakt! :D

De blog staat ook klaar, ik moet alleen nog even hoe of wat uitvinden en dan ga ik de eerste berichten posten & beginnen met mijn DZP! :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:10

Superleuk, welkom!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:11

Leuk, kom er gezellig bij!

Ik ben begonnen met artikelen te schrijven voor infonu.nl/ daar moet ik er 100 van voor het DZP. Tot nu toe zijn er 2 artikelen goedgekeurd. Nummer 3 is min of meer klaar (moet nog goedgekeurd worden). En ik heb nog 5 artikelen in de verschillende stadia (van alleen een titel tot een half artikel), met daarnaast nog een heel aantal onderwerpen waar ik wel een artikel aan wil wagen.

Voeding bij paarden: algemeen
Voeding bij paarden: ruwvoer

Artikel 3 gaat over de scheve Ca-P verhouding in sommige producten. Hebben jullie nog verzoeknummers over honden- of paardenvoeding, of andere onderwerpen? Ik weet over een heleboel dingen een beetje, over een aantal dingen heel veel en ben altijd bereid om me ergens in te verdiepen. Al zullen er wel onderwerpen zijn die ik beleefd moet afwijzen omdat ik me dan wel op de grens van mijn kennis begeef :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:12

Elmo, zit achter de kassa :P

Mizora, als er 1 taal is die ik niet kan :')
Leuk idee van die artikelen!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 19:24

Interessante artikelen Mizora. Ideeën voor andere artikelen heb ik (nog) niet, maar ik zal er eens over na gaan denken.

Hier lag DZP even stil, maar ik ga nu m'n lijst weer even bekijken. :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:41

Wauw Mizora, interessante stukken hoor!
Heb je ook zo'n stuk over hondenvoeding, zoals dat algemene stuk paardenvoeding?

Ik ben zelf namelijk heel erg bezig met gezond eten, minder zuiker, alkalisch e.d. Ik ben niet heel fanatiek, maar interessant vind ik het wel. En als ik later een hond heb (in mijn huisje met mijn vriend.. droom <3 ) dan wil ik wel echt bewust kiezen voor goede voeding voor het dier. Maar wat is goed? Waat moet een degelijke hondenmaaltijd uit bestaan?
Is dat wat? O:)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:09

Vandaag ga ik beginnen met mijn Day Zero Project *\%/*

Heb er onwijs veel zin in!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:14

Leuk! Ga je je lijstje delen of kom je alleen gezellig meekletsen (beide is prima)?

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:57

Ik ga mijn lijstje delen & mee kletsen! :D

Ik heb mijn blog al gemaakt, maar ik denk niet dat ik m'n lijstje op de blog zelf zet. Ik zal straks een linkje plaatsen & mijn lijstje posten!

Edit: hier alvast de link naar mijn blog! Het lijstje moet tot vanavond wachten, die staat thuis op de laptop!

dzpelize.wordpress.com

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 17:23

Hoi, hoe gaat het hier?

Ik heb wunderlist gedownload om lijstjes te kunnen maken, zijn er mensen die daar mee werken om bv day zero doelen aan te pakken?

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 19:13

elizexbeau schreef:

Ik heb mijn blog al gemaakt, maar ik denk niet dat ik m'n lijstje op de blog zelf zet. Ik zal straks een linkje plaatsen & mijn lijstje posten!

Edit: hier alvast de link naar mijn blog! Het lijstje moet tot vanavond wachten, die staat thuis op de laptop!

dzpelize.wordpress.com

Leuke lijst heb jij! Volgens mij ben je gek op ijs :D

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:27

eroslover schreef:
elizexbeau schreef:

dzpelize.wordpress.com

Leuke lijst heb jij! Volgens mij ben je gek op ijs :D

Haha dank je wel!

Klopt! :D die 50 haal ik makkelijk in 2,7 jaar haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 07:43

Oeeh, ik heb 1 nieuwe artiest/band ontdekt voor mn lijstje!

We the kings, heerlijke muziek <3

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 08:28

Ik moet mijn doelen weer even bij gaan stellen. Zijn wat veranderingen gaande hier. :') Ik ga er vrijdag weer voor zitten, deze week nog even vijf toetsen voor de vakantie.