Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lor1_1984 schreef:Ik kreeg die gemeentelijke belastingen in november/december maar bij mij is hij kwijtgescholden.
Vorige maand kwam waterschapsbelasting en die heb ik aan mijn huisbaas gegeven met de mededeling dat ik allin huur en deze dus voor zijn rekening is.
Voor mij dus geen extra belastingen.

Rebecca schreef:Mijn gemeentelijke gedoe word ook weggescholden , ik heb dan een inkomen van 950 euro max elke maand.
Ik heb mijn douche gordijn wat verder weggehangen , geen plakkerij

) en de wastafel zijn.
lor1_1984 schreef:Ik zit op iets van €1250,- per maand, iig onder de grenzen voor toeslagen en kwijtscheldingen.Rebecca schreef:Mijn gemeentelijke gedoe word ook weggescholden , ik heb dan een inkomen van 950 euro max elke maand.
Ik heb mijn douche gordijn wat verder weggehangen , geen plakkerij
Mijn douchegordijn plakt en bolt niet, wellicht ook omdat het raam in mijn douchegedeelte zit.
Ene helft vd badkamer is douchegedeelte, de andere helft is waar de verwarming (zo'n buizending cq handdoekrek) en de wastafel zijn.
De badkamer zal ong 1x2m groot zijn.

Is dat bij jullie ook zoveel? Gowlan schreef:lor1_1984 schreef:Ik zit op iets van €1250,- per maand, iig onder de grenzen voor toeslagen en kwijtscheldingen.
1250 wat je netto verdient neem ik aan? En dan krijg je die 70% kwijtschelding?
lor1_1984 schreef:Gowlan schreef:
1250 wat je netto verdient neem ik aan? En dan krijg je die 70% kwijtschelding?
Geloof van wel ja, heb er niet heel veel zicht op omdat mijn financiën worden 'beheerd' (niet officieel dus maar kan er niet zomaar bij omdat ik er niet goed mee om kan gaan).
Kan netto ook iets minder zijn trouwens, er gaan natuurlijk wel heffingen enzo van mijn uitkering af.