Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:07

BaileyMix schreef:
Nou heb ik sowieso maar één suuuuuperfijne spijkerbroek :') Maar nee ik weet het niet. Heb ook geen high-waisted broek, maar boven een rokje is dan inderdaad wel weer leuk. Hmmmm dilemma dilemma. TIjd om weer eens te gaan shoppen en passen :D

Als je die strakke exemplaren een beetje té vindt gelijk dan kan je ook een los model nemen. Ik heb een hele leuke van de H&M die niet super kort is, als ik mijn armen omhoog doe om mijn haar vast te doen ofzo zit ik niet gelijk in mijn BH. Maar hij is boven een high waisted broek of skater skirt wel héél erg leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:08

Doubtless schreef:
Sale bij Nelly <3

Zeg het nou niet |(

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:09

Ik heb er nog nooit iets besteld maar die sale is wel heel leuk! Dus nu 5 items besteld <3

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:32

staan nike airs onder een kort broekje?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:36

eh... nee :x
Hoewel wat mij betreft Nike Airs sowieso verbrand mogen worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:41

Vooral lekker doen als je daar blij van wordt.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:43

Wat dat betreft ben ik het met Emma eens; Je moet altijd dragen waar JIJ je prettig bij voelt.
Mijn bovenstaande post had iets genuanceerder moeten zijn: Ik vind het niet mooi & zou het niet doen. Is natuurlijk geen gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:44

Haha ik bedoelde het niet vervelend naar jou toe ofzo hoor. Maar ik vind dat soort vragen gewoon een beetje inhoudsloos. Sommige mensen zullen het ook raar vinden dat ik mijn Docs onder een rokje draag. Of dat ik mijn Docs onder een broek draag. Of dat ik überhaupt rokjes draag. Of dat ik crop tops draag... Maar als je daar wakker van gaat liggen dan heb je wel een heel deprimerend leven lijkt mij zo.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:47

Tsja ik vind het ook wel eens fijn om zulk commentaar te krijgen, puur omdat ik dan twijfel aan m'n eigen gevoel voor stijl (wat ook vrijwel niet aanwezig is :') )..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:52

Grappig, ik heb dat juist totaal niet. Ik draag over het algemeen wat ik zelf leuk vind haha. Als anderen dat leuk vinden dan vind ik dat leuk om te horen, als anderen dat niet leuk vinden dan vind ik het niet erg om te horen maar ik doe er verder ook niet zo veel mee haha

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:54

anneeex schreef:
staan nike airs onder een kort broekje?

Dat moet jij toch weten :+?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:55

nee hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:56

@anneex: 9 van de 10 keer snap ik echt niet wat jij bedoelt met je posts. Wil je advies over nike airs onder korte broekjes of niet?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:01

Emmaa_ schreef:
@anneex: 9 van de 10 keer snap ik echt niet wat jij bedoelt met je posts. Wil je advies over nike airs onder korte broekjes of niet?

ja hoezo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:11

Omdat je net "nee hahah" zegt

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:13

ja da bedoel ik mee van dat ik dat zelf niet weet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:18

Nou ja wij kunnen niet bepalen wat jij mooi vindt of niet. Als jij het mooi vindt om Nike Airs onder shorts te dragen moet je dat doen, maar als je erover twijfelt of je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:22

Ze vraagt gewoon de mening van anderen, dat snap ik wel hoor. Dat doet iedereen toch weleens als je ergens over twijfelt. :) Wordt hier volgens mij heel veel gedaan zelfs!

Persoonlijk vind ik het geen hele leuke combinatie, ik vind ze wat te lomp voor onder een shortje.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:28

Ik vind het in sommige gevallen wel kunnen hoor, afgelopen zomer heb ik ze op vakantie ook gewoon onder een rokje/shortje gedragen. Hangt wel een beetje af van de kleur en maat hoe lomp het eruit ziet... :j

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:30

Hoe kleinere voetjes hoe beter vind ik met zulke schoenen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:35

Ik zou ze met mijn schoenmaat 42 zelf an sich wel onder een skater skirt oid dragen, maar ik zou die schoenen ook alleen kopen in een anti-opvallende kleurencombi. Onder een shortje zou ik het zelf op één of andere manier weer niet zo snel doen

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:35

Mijn maat 41 lijkt lekker klein in ze :)) Maar mij kan het niet schelen, ik trek ze gewoon onder korte broeken en rokjes aan.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:41

Had ik een hele leuke zomerse outfit aangetrokken, inc zonnebril en alles. Begon het te regenen en werd het koud. Hallo trui, doeidoei leuk bloesje.

En ik ben jaloers op de mannen, ik zie er regelmatig zulke leuke shirts voorbij komen, :(

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:52

Heeft er iemand een idee wat ik kan aantrekken op een trouwfeest :) Het is in juli dus ik hoop at het wat wat warmer is. Iedereen zegt mij dat ik een jurk moet aantrekken maar als ik vraag wat voor type kunnen ze mij ook niet meer helpen, dus vandaar dat ik het hier even vraag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:55

Ik zou voor een leuk cocktailjurkje of een skater dress gaan. Wat voor thema heeft de bruiloft? Is het echt heel erg formeel of juist wat losser?

Ik vind deze bijvoorbeeld echt leuk als het wat meer casual is, maar je moet dan wel van wat drukkere prints houden
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Skater-Dr ... &clr=Multi

Als het wat formeler is zou je bijvoorbeeld voor zoiets kunnen gaan:
http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Lace-Mix- ... &clr=Black

Als ik meer voor je moet zoeken moet je maar een gil geven, vind het ook best leuk om er nog schoenen accessoires voor je bij te vinden _O-