Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:10

Courses schreef:
Eh, dat ben ik niet hoor :')

:+ :+ :+ :Y) :P sorry hoor
Dan vind ik het wel mooie foto's hoor :')

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 13:36

Zou wat zijn als ik ineens blond was :P

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 14:48

Courses, ik vind het eigenlijk hele mooie foto's maar ik vind het lijken alsof het gezicht geblurd/uitgeveegd is. Zal vast niet zo zijn :') Maar dat is wat mij opvalt.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-14 15:29

Ik heb met de huid niks uitgevoerd, die strijk ik expres nooit glad gezien ik dat 99,9% van de tijd heel lelijk vind en erg onnatuurlijk :) Kan door de Curves komen hoor Arc!

MODEL CALL.

Afbeelding

Voor een shoot geinspireerd op de bovenstaande foto ben ik op zoek naar een model en MUA(H). De shoot zal in omgeving Utrecht plaatsvinden dus gelieve daar dichtbij te wonen. Ik ben op zoek naar een model met lang blond of bruin haar met volle lippen en een egale huid!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:54

Courses ik ben geen fan van die laatste foto's die je hebt gemaakt. Maar eigenlijk ook niet echt van het model. Met name omdat ze kijkt alsof er een poeplucht haar neus in waait. Maar het eerste wat mij op viel was eigenlijk toch wel dat de bloemen nep zijn en het haar onafgewerkt lijkt te zijn := Heb je zelf de styling gedaan?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:07

Gaaf nieuw idee Thirsa!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 16:52

Lang blond haar aanwezig, helaas geen volle lippen en/of een suoergave huid :=

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:34

Amburtjoz schreef:
Lang blond haar aanwezig, helaas geen volle lippen en/of een suoergave huid :=

Precies is het zelfde bij mij! :o

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 19:51

Blond haar aanwezig (niet lang) lippen zijn ook aanwezig, en vind die niet klein, de egale huid is alleen ver te zoeken..

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:00

Ik heb wel donkerbruin lang haar tot over m'n taille, volle lippen en een egela huid, heel af en toe een keer een mee eter maar daar blijft het ook wel bij :) En reis wekelijks van Groningen naar Rotterdam dus een dagje utrecht kan daar prima tussendoor.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:13

_Zoe schreef:
Ik heb wel donkerbruin lang haar tot over m'n taille, volle lippen en een egela huid, heel af en toe een keer een mee eter maar daar blijft het ook wel bij :) En reis wekelijks van Groningen naar Rotterdam dus een dagje utrecht kan daar prima tussendoor.

Nu ben ik nieuwsgierig.. foto?

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:30

Heb de foto hier al wel eerder geplaatst, maar hij wel van begin februari. Heb sindsdien geen shoots meer gedaan omdat er nogal veel drama was (paard verkocht, uit met vriend waarmee ik al samenwoonde, stoppen met opleiding, nieuwe opleiding, depressief, weer verhuizen, vader ernstig ziek, gedoe met leerplicht, nu net nieuw paard gekocht en zo kan ik nog wel even doorgaan). Wil het nu weer een beetje gaan oppakken vooral aangezien ik de afgelopen tijd hard heb getraind waardoor ik weer aardig wat gewicht kwijt ben en eindelijk een betere kaaklijn heb, maar dat kun je op die foto dus nog niet echt zien aangezien ik daar nog +/- 10 kg meer woog. En m'n haar was daar ook nog niet zo lang als nu, en daarbij is het van mezelf niet gekruld.

Afbeelding

Afbeelding

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:30

god wat een lichaam. _/-\o_

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:32

Meis, das niet gezond hoor als daar nóg 10 kilo af is gegaan :o

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:44

Nouja ik ben 179 en woog daar 74.9, en nu 65.4, vooral m'n bovenbenen die daar nog wat breder waren zijn afgevallen, m'n buik is wat strakker en die lelijke knik in m'n zij is er nu niet meer in die houding :) volgens bmi is het gewoon nog een gezond gewicht! En ik ben nu bezig met meer spieren kweken dus dan komt er ook weer gewicht bij :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 23:21

Wauw, ik vind dat je daar een prachtig lichaam had!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:23

Ik vind jou lichtgebruik erg mooi Thrisa, in meerdere foto's valt het me op dat je technisch wel weet wat je aan het doen bent :j
Plaat iets plain maar mooie, diepe kleuren. Model heeft volgens mij erg mooie lijnen in haar lichaam/gezicht.
Eerste foto is een stuk beter. Drama in de ogen, mooie lange nek en sterke kaak lijn. Armen zijn iets krachtloos maar de diepte en licht op de achtergrond is mooi.

Tips over of je een model kan worden, inderdaad scherpe! foto maken van jezelf. Neutraal, wit/zwarte top, jeans. Voor en zij. Niet te veel lachen. Neutraal kijken of een kleine glimlach :)

_Zoe: Je hebt een mooie bouw volgens mij. Ben benieuwd hoe 10kg minder je staat. Ik denk niet dat je misstaat! :)
En totaal gezond ;) ik schud je de hand met die lengte en gewicht

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 11:38

Zoe wat een mooi lichaam heb je! Ik denk dat het met 10 kilo minder ook nog mooi is, dus als jij je daar prettig bij voelt heb je er gewoon goed aan gedaan :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:54

_Zoe, ik vind het trouwens wel heel knap van je! :D
nog even een vraagje, wat was het thema op die foto's? Ik kom er zelf niet uit :s

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:13

kilo's zeggen niet zoveel, dus ben benieuwd hoe het je staat! :)
Ik ben 1.79m en weeg 73 kg. maar ben 5 cm buik en 6 cm heup kwijt sinds ik krachttraining doe. Daarvoor woog ik 69 kg. Dus ben aangekomen maar wel strakker!
Desalniettemin bedoel ik dit absoluut niet naar hoor, bedoel alleen te zeggen tegen de anderen dat 10 kg niet meteen betekent dat je nu uitgehongerd bent. :D Vind je prachtig op die foto's dus ben benieuwd hoe dit je staat! :j
En wat rot van die nare periode die je hebt gehad.. Fijn dat je nu alles weer een beetje oppakt. :)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 19:15

Courses schreef:
Ik heb met de huid niks uitgevoerd, die strijk ik expres nooit glad gezien ik dat 99,9% van de tijd heel lelijk vind en erg onnatuurlijk :) Kan door de Curves komen hoor Arc!

Ik dacht al dat het aan mij lag, blurren wordt denk ik ook niet zo heel vaak gedaan omdat het inderdaad lelijk wordt en onnatuurlijk. Ik vind je foto er trouwens niet zo uitzien hoor, ik vond het zo lijken maar niet heel storend of lelijk oid :)

Ik vroeg me af of iemand misschien iets weet voor een bureau wat modellen toelaat van onder de 1.70 m?
Ik ben 1.68, sinds gisteren 14 jaar en ben bezig met mijn maten. Ik heb nu taillemaat 63 en heupmaat 95.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 12:50

Ik ben ook niet groot (1.68) maar zoek zelf mijn opdrachten, heb een vaste webwinkel waar ik voor shoot. In augustus nog 2 shoots gepland staan, 1 met figuratie van mijn paard(en) en de andere in de studio :)

@_eva: Kan het niet zo goed zien van de foto's maar zag er niet verkeerd uit.

@Courses: Als je nog een model zoekt ben ik beschikbaar :j

Geen modellenfoto maar eens vakantiekiekjes (met telefoon gemaakt), op Malta, zou echt een mooie locatie zijn voor shoots.

Afbeelding

http://i57.tinypic.com/rigt1j.png

Afbeelding

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:13

Arc_En_Ciel schreef:
Ik vroeg me af of iemand misschien iets weet voor een bureau wat modellen toelaat van onder de 1.70 m?
Ik ben 1.68, sinds gisteren 14 jaar en ben bezig met mijn maten. Ik heb nu taillemaat 63 en heupmaat 95.

Als ik jou was zou ik gewoon foto's sturen naar meerdere bureaus die jou wat lijken. Ik ben ook 14 en dan kijken ze nog niet echt naar de lengte. Als ze je fotogeniek vinden ofzo krijg je het vanzelf te horen en anders niet.

Ik ben vandaag dus naar Paparazzi geweest en ik heb me ingeschreven ! Ik ben al 1 cm gegroeid in 2 maanden. En ik heb in de twee maanden alleen maar geprobeerd zo gezond mogelijk te eten. In januari mag ik weer terug komen en als ik dan wat langer ben en de juiste maten nog heb gaan ze al wat fotootjes maken!

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:13

Nessie schreef:
Ik ben ook niet groot (1.68) maar zoek zelf mijn opdrachten, heb een vaste webwinkel waar ik voor shoot. In augustus nog 2 shoots gepland staan, 1 met figuratie van mijn paard(en) en de andere in de studio :)

@_eva: Kan het niet zo goed zien van de foto's maar zag er niet verkeerd uit.

@Courses: Als je nog een model zoekt ben ik beschikbaar :j

Geen modellenfoto maar eens vakantiekiekjes (met telefoon gemaakt), op Malta, zou echt een mooie locatie zijn voor shoots.

[ Afbeelding ]

http://i57.tinypic.com/rigt1j.png

[ Afbeelding ]

Je bent echt knap!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:39

Gisteren een leuke shoot gehad *\o/*

Afbeelding

Afbeelding