op de spieren een opdonder te geven haha(Ook omgekeerd; schoolslag armen, borstcrawl benen)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Musiess schreef:Waarom hebben slechtziende of blinde altijd zo'n grote zwarte bril op?
>
maar diegene die de bril ophebben, hebben last van het licht
want ook al kun je bar weinig zien, je ogen kunnen heel gevoelig zijn voor licht en dat kan zeer doen of heel irritant zijn. Susyb schreef:Nu we het toch over Alc hebben..
Hoe kan het dat ik als (meestal) bob haast niet drink nooit dronken word als ik dan wel een keer mag drinken (niet dat ik dat wil worden hoor). Ik heb nog NOOIT een avond gehad dat ik ook maar licht in mijn hoofd word (en dan heb ik toch aaaarrrdig wat op zeg maar).
Ik hoor namelijk van iedereen dat als ze een tijd niet gedronken hebben ze vet snel dronken worden (na 2 glazen als ofzo)
Ik ben gewoon zelfs nog nooit aangeschoten geweest..
Susyb schreef:Nu we het toch over Alc hebben..
Hoe kan het dat ik als (meestal) bob haast niet drink nooit dronken word als ik dan wel een keer mag drinken (niet dat ik dat wil worden hoor). Ik heb nog NOOIT een avond gehad dat ik ook maar licht in mijn hoofd word (en dan heb ik toch aaaarrrdig wat op zeg maar).
Ik hoor namelijk van iedereen dat als ze een tijd niet gedronken hebben ze vet snel dronken worden (na 2 glazen als ofzo)
Ik ben gewoon zelfs nog nooit aangeschoten geweest..
Romyv schreef:vuurneon schreef:Omdat ze partijen van oa faillissementen opkopen
volgens mij bedoeld ze niet bv andrelon shampoo die bij action goedkoper is maar bv een Bmerk ivm andrelon, toch?
In dat geval is het omdat merkbeleving gekoppeld is aan prijs; duur zal wel beter zijn. prijs is een manier je product positioneren in de markt. Je ziet ook vaak dat 1 producent hetzelfde product uitbrengt onder verschillende merknamen met verschillende prijsklasses; bv seat is dezelfde auto als een audi maar dan voor de helft van het geld. Waarom? Omdat Audi zich richt op de markt van de snelle jongens met hippe pakken en dure leaseauto's terwijl seat voor de mensen is die een auto willen kopen.
_Tara_ schreef:Romyv schreef:
volgens mij bedoeld ze niet bv andrelon shampoo die bij action goedkoper is maar bv een Bmerk ivm andrelon, toch?
In dat geval is het omdat merkbeleving gekoppeld is aan prijs; duur zal wel beter zijn. prijs is een manier je product positioneren in de markt. Je ziet ook vaak dat 1 producent hetzelfde product uitbrengt onder verschillende merknamen met verschillende prijsklasses; bv seat is dezelfde auto als een audi maar dan voor de helft van het geld. Waarom? Omdat Audi zich richt op de markt van de snelle jongens met hippe pakken en dure leaseauto's terwijl seat voor de mensen is die een auto willen kopen.
Tussen A en Bmerken is er soms wel degelijk een verschil kwa ingrediënten. Misschien niet direct kwa bepaalde ingrediënten maar wel kwa volgorde waarop ze in de lijst voorkomen wat betekent dat er dan meer/minder van in zit.
sanso schreef:ik weet niet of de vraag al gesteld is maar..
wat is latta? is het nou boter of beleg?
vraag me dat echt af haha