Dingen die je altijd al had willen weten...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:57

Combinatie puur voor de training :) op de spieren een opdonder te geven haha
(Ook omgekeerd; schoolslag armen, borstcrawl benen)

Romyv

Re: Dingen die je altijd al had willen weten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:59

ow echt!? Ik ga het ook een keertje proberen :+
(we kwamen erop omdat ik gister mn tijd per baan heb gemeten en was op de 25mtr 9sec sneller met schoolslag dan borstcroll was vrij opmerkelijk is)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:00

Je zal merken dat het heel onlogisch en vreemd voelt en dan begrijp je ook waarom het niet gebruikt wordt tijdens wedstrijden :D
Maar zijn wel hele fijne oefeningen! :)

Waarom hebben veel tinkers een snor?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:03

dat komt waarschijnlijk omdat het ritme van de bewegingen niet synchroon lopen, maar dat is bij drummen bv ook wel eens zo. Dat kan je jezelf aanleren :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:04

Als je een poos niet hebt gedronken (normaal drinken geen alcohol) en je neemt een flinke slok voel je helemaal zo'n zwaar gevoel zakken in je benen (Gepaard met hartkloppingen bij mij)! Wat veroorzaakt dat, of wat is dat?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:10

je lever is een spier, spieren moet je trainen :D

Heeft ermee te maken dat alcohol vrij snel in je bloed word opgenomen (wordt verwerkt als een suiker!). Als je hersenen de verwerking niet meer gewend zijn, passen ze zich minder goed aan met dat gevoel als gevolg. heeft volgens mij ook te maken met het aantal zuurstofmolecule wat in je bloed zit, toch?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:12

Ik had het over normaal drinken! Staat tussen haakjes :D
Als je bijvoorbeeld een uur of 3/4 niks drinkt en je drinkt dan een grote slok krijg je zo'n zwaar gevoel in je benen, echt maar heel kort! Inclusief hartkloppingen, ik dan... haha

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:14

ow, sorry.. lezen is niet mn sterkste kant..

uhm volgens mij is dat niet normaal hoor :=

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:23

Het is niet altijd zo hoor, af en toe haha! Geen idee waar het vandaan komt :)

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:31

Met mijn vraag bedoelde ik dus de A-merken Dove/Garnier/Syoss/Glisskurr.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:54

Syoss is toch geen A-merk? :+

In het buitenland verkoopt Lidl trouwens wel gewoon A-merken hoor. En hier ook wel, alleen niet zo veel als daar. :)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:02

Waarom hebben slechtziende of blinde altijd zo'n grote zwarte bril op?

En in de bsu wist meneer bij welke halte hij eruit moest... terwijl het niet omgeroepen of gezegt werd, ook sloeg de bus enkele haltes over, zodat je de halste niet kan 'tellen'.
hoe doen ze dat>

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:03

Musiess schreef:
Waarom hebben slechtziende of blinde altijd zo'n grote zwarte bril op?

>

Niet elke blinde/slechtziende heeft zo'n bril op hoor :D maar diegene die de bril ophebben, hebben last van het licht :) want ook al kun je bar weinig zien, je ogen kunnen heel gevoelig zijn voor licht en dat kan zeer doen of heel irritant zijn.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:04

Bepaalde bewegingen van de bus..
Bijvoorbeeld eerst stilstaan voor een stoplicht en dan na ongeveer zoveel seconden en bocht... dat soort markeerpunten die wij zelf niet eens altijd opmerken

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:08

Nu we het toch over Alc hebben..
Hoe kan het dat ik als (meestal) bob haast niet drink nooit dronken word als ik dan wel een keer mag drinken (niet dat ik dat wil worden hoor). Ik heb nog NOOIT een avond gehad dat ik ook maar licht in mijn hoofd word (en dan heb ik toch aaaarrrdig wat op zeg maar).
Ik hoor namelijk van iedereen dat als ze een tijd niet gedronken hebben ze vet snel dronken worden (na 2 glazen als ofzo)
Ik ben gewoon zelfs nog nooit aangeschoten geweest..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:11

*denkt na over eigen busroute*

Volgens mij zou ik ook wel blind bij de juiste halte komen, op de terugweg sowieso! Op de heenweg misschien niet... Kan daar zo snel geen punt bedenken.

Gelukkig roepen onze bussen hun haltes wel om. :P

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:13

Susyb schreef:
Hoe kan het dat ik als (meestal) bob haast niet drink nooit dronken word als ik dan wel een keer mag drinken (niet dat ik dat wil worden hoor). Ik heb nog NOOIT een avond gehad dat ik ook maar licht in mijn hoofd word (en dan heb ik toch aaaarrrdig wat op zeg maar).
Ik hoor namelijk van iedereen dat als ze een tijd niet gedronken hebben ze vet snel dronken worden (na 2 glazen als ofzo)

Talent denk ik :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:17

MamaMiesje schreef:
Talent denk ik :')

Fijn talent dan .. :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:23

Sja..je moet doen waar je goed in bent he? :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:57

MamaMiesje schreef:
Sja..je moet doen waar je goed in bent he? :P

Tja dronken worden dus niet.. haha :')
Nee hoor laat ik dat maar niet doen.. waar zouden mijn vriendjes zijn zonder hun trouwe Bob.. haha

thuis op de bank duh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:21

Susyb schreef:

Dan drink je toch echt niet genoeg :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:25

Romyv schreef:
vuurneon schreef:
Omdat ze partijen van oa faillissementen opkopen :)

volgens mij bedoeld ze niet bv andrelon shampoo die bij action goedkoper is maar bv een Bmerk ivm andrelon, toch?

In dat geval is het omdat merkbeleving gekoppeld is aan prijs; duur zal wel beter zijn. prijs is een manier je product positioneren in de markt. Je ziet ook vaak dat 1 producent hetzelfde product uitbrengt onder verschillende merknamen met verschillende prijsklasses; bv seat is dezelfde auto als een audi maar dan voor de helft van het geld. Waarom? Omdat Audi zich richt op de markt van de snelle jongens met hippe pakken en dure leaseauto's terwijl seat voor de mensen is die een auto willen kopen.

Tussen A en Bmerken is er soms wel degelijk een verschil kwa ingrediënten. Misschien niet direct kwa bepaalde ingrediënten maar wel kwa volgorde waarop ze in de lijst voorkomen wat betekent dat er dan meer/minder van in zit.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:34

_Tara_ schreef:
Romyv schreef:

volgens mij bedoeld ze niet bv andrelon shampoo die bij action goedkoper is maar bv een Bmerk ivm andrelon, toch?

In dat geval is het omdat merkbeleving gekoppeld is aan prijs; duur zal wel beter zijn. prijs is een manier je product positioneren in de markt. Je ziet ook vaak dat 1 producent hetzelfde product uitbrengt onder verschillende merknamen met verschillende prijsklasses; bv seat is dezelfde auto als een audi maar dan voor de helft van het geld. Waarom? Omdat Audi zich richt op de markt van de snelle jongens met hippe pakken en dure leaseauto's terwijl seat voor de mensen is die een auto willen kopen.

Tussen A en Bmerken is er soms wel degelijk een verschil kwa ingrediënten. Misschien niet direct kwa bepaalde ingrediënten maar wel kwa volgorde waarop ze in de lijst voorkomen wat betekent dat er dan meer/minder van in zit.

oww absoluut! Appelsap is daar een mooi voorbeeld van; de duurdere flessen staan in de koeling omdat het vers sap is ipv aanmaak limonade met extra kleur, geur en smaakstoffen :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:56

ik weet niet of de vraag al gesteld is maar..
wat is latta? is het nou boter of beleg?

vraag me dat echt af haha

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:57

sanso schreef:
ik weet niet of de vraag al gesteld is maar..
wat is latta? is het nou boter of beleg?

vraag me dat echt af haha

Lätta Lekker Luchtig is een luchtig opgeklopte halvarine met een verrassend volle en licht zoute smaak. Lekker onder je broodbeleg of zo op een stokbroodje, bagel of cracker. Je vindt de Lätta bij de margarines. Lätta, zo lekker kan luchtig zijn!
Van de lätta site. Je kunt het op beide manieren gebruiken.

(ieuwww trouwens, erg vies spul vind ik het)