Ik vind Angel echt vreselijk... Gedachte erachter is inderdaad mooi, maar ik zou dan hebben gezocht naar een taal waarin het woord wat stijlvoller is en het ook niet als voornaam hebben gedaan. Ik ken wel een Engelien, dat vind ik wel mooi.
Daenerys schreef:Ik had vanochtend een K.oosje in mijn les, en haar broertje heette B.eer. Niet echt mijn smaak.... Santiago vind ik leuk! Word vaak afgekort tot Santi Wij hebben koeien die Koosje heetten! Santiago vind ik onder de categorie -niet aan mij besteed- vallen.
Vandaag iemand die haar zoontje J.ayden D.amian D.ylano had genoemd. Vond het wel een toppunt van mode namen.
Mijn vriend heet d.aimo j.uelWat lijkt op daimond jewel. Ik had de naam nog nooit eerder gehoord, maar het is toch makkelijk om uit te spreken
Hitime schreef:Vandaag iemand die haar zoontje J.ayden D.amian D.ylano had genoemd. Vond het wel een toppunt van mode namen. Dit is best wel heel erg
Net een vrouw in de supermarkt die heette a.rnolda.Overigens moet ik bij lotus aan toilet papier denken
Lotus,zo noemen ze ook iemand die bij EHBO een slachtoffer speelt toch haha!De naam Dylano zie ik steeds vaker voorbij komen... en hoe cru gezegd... alle die hun kind zo noemden zijn een bepaald volk..
Lotus is ook een auto merk ik vind Bentley dan wel weer een leuke naam (ook al is dat ook een auto merk)
Dylano is toch gewoon de nieuwe Dylan? Vreselijk, ben blij dat ik geen jongen ben, want dan heette ik, jawel... Dylan. Ik vind al die merknamen vreselijk, van auto's tot parfum. Lotus is trouwens ook de naam van de pony van een bokker, superleuk dier.
Konstantine schreef:Gefeliciteerd Engelbert voor een jongen, Adelheid voor een meisje. we hadden eigenlijk voor een jongen Arie en een meisje Juanita gezien mijn vriend Juan heet
Ik vind Juanita wel leuk, moet ze alleen niet blond met blauwe ogen worden, dan is het zo misplaatst.