[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije__

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:26

Éindelijk zijn de hakken die ik wil, uit de h&m sale in mijn maat!! wil ik ze afrekenen, kan het niet ivm een zogenaamd uitverkocht artikel in mn shoppingbag en word ik automatisch terug gestuurd :/ zo jammer dit

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:29

Die zijn leuk Girassol!

Zomerjurkjes haal ik vaak bij H&M of Zara. Wat voor schoenen doen jullie onder jurkjes? Ik heb meestal een slippertje ofzo, verder staat alles zo lomp. Maar slippers zijn wel heel casual en lopen ook niet altijd lekker. Ben van plan om dit jaar leuke sandaaltjes te zoeken, iemand leuke gezien? Misschien een goede reden voor een Primark missie, daar hebben ze die vaak wel.

Ik wou graag een zwarte blazer, gisteren even langs de H&M gelopen en een mooie gevonden. Hij was er alleen nog in 40, en die was voor het mooie net iets te ruim. Nu dus een 38 besteld, hoop dat die dan goed zit. En als je dan toch bezig bent.. Heb er een mintgroen shirtje en een mintgroene trui bij besteld ;) Geen idee of de kleur me staat, maar ik vind het wel mooi voor het voorjaar. En Marije; dat had ik dus ook met een andere trui, heel stom :(

Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 10:42

Marije__ schreef:
Éindelijk zijn de hakken die ik wil, uit de h&m sale in mijn maat!! wil ik ze afrekenen, kan het niet ivm een zogenaamd uitverkocht artikel in mn shoppingbag en word ik automatisch terug gestuurd :/ zo jammer dit

Even alles verwijderen uit je bag en dan opnieuw de schoenen erin plaatsen.
Had ik laatst ook, (terwijl ik maar een item had) en nadat ik het verwijderd had en terug geplaatst kon ik gewoon betalen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 14:13

Jildau, is het je nog gelukt om je in te houden op de site van The Sting? :D

Ik heb een witte blazer gekocht! Via marktplaats, hij was maar 1 keer gedragen. Als het goed is komt ie morgen of zaterdag binnen :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:09

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:46

Leuk ding Rianne!

Vroegah, toen kinderen nog buitenspeelde (á 6 jaar geleden) kwam ik regelmatig bij de Sting. Nu vind ik hem zoooo duur geworden. En ik als arme student ga geen 20 euro neerleggen voor een shirtje.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:53

FAKING HELL! Ik heb zojuist de schoenen besteld waarvan ik dacht dat ik ze toch nooit zou kopen *\o/*
Ik wil deze creeper wedges al heel lang en ik vidn alleen de echte van Underground mooi maar die zijn gewoon 150 euro en dat vind ik er dan weer net wat te duur voor. Maar de ASOS sale engeltjes stonden mij bij!
Nu heb ik ze voor 71 euro en zo'n dikke mazel want alle maten behalve die van mij waren al uitverkocht!
Even afwachten tot ik ze heb en of ze ook echt goed passen, ik hoop zo erg van wel!

Gaat om deze schoentjes:
Afbeelding

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:57

_vivi_ schreef:
FAKING HELL! Ik heb zojuist de schoenen besteld waarvan ik dacht dat ik ze toch nooit zou kopen *\o/*
Ik wil deze creeper wedges al heel lang en ik vidn alleen de echte van Underground mooi maar die zijn gewoon 150 euro en dat vind ik er dan weer net wat te duur voor. Maar de ASOS sale engeltjes stonden mij bij!
Nu heb ik ze voor 71 euro en zo'n dikke mazel want alle maten behalve die van mij waren al uitverkocht!
Even afwachten tot ik ze heb en of ze ook echt goed passen, ik hoop zo erg van wel!

Gaat om deze schoentjes:
[ Afbeelding ]

oeeeehhhh, die zijn leuk!
<3

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:12

Helaas heb ik binnenkort een begravenis. Ik ben dus opzoek naar een lang net zwart jurkje die ik eventueel ook nog aan zou kunnen doen na de begravenis.

Weet iemand waar ik een net maar toch mooi zwart jurkje kan vinden, geschikt voor een begravenis?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 16:42

Leuke schoenen Viv! :D

Gecondoleerd Sanne! Misschien H&M? Hebben ze gewoon basics.. :(:)

Voor de geïnteresseerde, mijn maxidress/galajurk van 2 weken terug: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 7341_n.jpg (rechts) :D

En vandaag voor €20 bij de Bershka: een strak rokje met bloemetjes (wel wat dikker rokje, waar niet van die gaten inkomen als je blijft haken :') ), een donkerblauwe blazer (zit niet zo mooi als hij dicht zit, maar wel als hij los is), een rood shirtje met een printje en een rose hemdje waarvan de achterkant helemaal kant is. Leuk leuk. :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:39

Jullie kunnen echt goedkoop shoppen haha :=

vandaag mijn H&M bestelling binnen gekregen.
Ik houd alleen mijn grijze broek.
Had ook ng een bordeaux lang vestje, maar die paste niet mooi. En een leuk shirtje, maar ik wist niet wat ik daaronder moest doen, en de kleur stond mij niet heel mooi.

Misschien morgen maar weer even naar Leeuwarden :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:53

eenitraM schreef:
Leuk ding Rianne!

Vroegah, toen kinderen nog buitenspeelde (á 6 jaar geleden) kwam ik regelmatig bij de Sting. Nu vind ik hem zoooo duur geworden. En ik als arme student ga geen 20 euro neerleggen voor een shirtje.

Ik normaal ook niet hoor, maar aangezien ik verder nog niks had gekocht en niet met lege handen thuis wil komen na een dag winkelen toch maar genomen :P Binnenkort maar eens naar de primark in essen, das beter voor de bankrekening.. alhoewel :=

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:56

Mooie trui, LETS!

Mijn outfit voor vanavond, wat drinken met vrienden :) Trui van H&M, laarsjes, tas, jegging en ketting van Zara, oorbellen van V&D o.i.d. en waar de ring van is weet ik niet :P
AfbeeldingAfbeelding

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:15

Heel leuk Girassol, die outfit zou ik ook zo aan kunnen trekken :)

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:26

Dank je! :)

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:10

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:17

2e! :D

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:19

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:26

Wat een geweldige outfit Girassol :D
Die laarzen zijn echt geweldig, zijn zeker niet meer te koop?

Ninz ik zou de 2e doen denk ik.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:29

hihi jullie zijn snel!! hahaha daar was ik zelf inderdaad ook een beetje bang voor...maareh bedankt voor het snelle antwoorden!!

Girassol...damn dat is echt een geweldig leuke outfit zeg hihi! :D

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:41

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:49

Wat een leuke reacties, ik heb nu al zin om me om te kleden voor vanavond :D :')

_Micha_ schreef:
Wat een geweldige outfit Girassol :D
Die laarzen zijn echt geweldig, zijn zeker niet meer te koop?

Ze zijn er nog wel hoor :j Ze hoorden eigenlijk bij de nieuwe collectie (Zara), maar ze zijn niet zo lang geleden flink afgeprijsd (van €120 naar €40) en toen ik gisteren in Amsterdam was zag ik er nog een hele hoop staan! Via de webshop zijn ze ook gewoon nog te krijgen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:50

OH MIJN GOD.

*oliebol ik moet afsluiten en naar de bus gaan, maar daarna ga ik op de site kijken _O-

Is die legging trouwens wel met een rits? zo ja, lekker zitten ze he :+:

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:54

Die jegging is met rits en knoop dus niet zo'n elastiek band, hij zit wel fijn ja :) Ik heb 'm al een tijd geleden gekocht, hij staat nog op de webshop bij trf jeans.