Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik stond in een volle sneeuwstorm op de wei,de pomp was weer bevroren.
Pomp verwisselen,is de rubber ring onderaan de voet niet meer goed,komt lucht tussendoor.
Kei snel pompen om er iets water uit te krijgen.Had zó'n koude handen,maar op gegeven moment voelde ik ze niet meer.En ik kon ook niet het spoor over om bij de paarden te komen,er lag iemand op het spoor,was er tussendoor gegaan.Moest helemaal omrijden om bij de paarden te komen.
Nu ben ik thuis en nu is het droog.
Deaglán schreef:gohya schreef:Ik stond in een volle sneeuwstorm op de wei,de pomp was weer bevroren.
Pomp verwisselen,is de rubber ring onderaan de voet niet meer goed,komt lucht tussendoor.
Kei snel pompen om er iets water uit te krijgen.Had zó'n koude handen,maar op gegeven moment voelde ik ze niet meer.En ik kon ook niet het spoor over om bij de paarden te komen,er lag iemand op het spoor,was er tussendoor gegaan.Moest helemaal omrijden om bij de paarden te komen.
Nu ben ik thuis en nu is het droog.
Als in.......(zelfmoord actie, gewoon werkzaamheden)???
aerdenhout1 schreef:Hier behoorlijk sneeuw vanmiddag. Ligt zeker 3 cm bij, hoop dat het niet over gaat is regen en ijzel, heb vanavond feestje ( jarig) en heb voor een godsvermogen ingeslagen aan drank en eten!!!
Met ijzel blijft iedereen thuis en kan ik een boel weg gooien vrees ik!
Of we maken er morgen avond een extra feestje van natuurlijk!!