Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura1589 schreef:Ik ben afgelopen donderdag naar de Primark in Essen geweest. We dachten dat t daar wat rustigeer zou zijn dan in NL, omdat ze daar geen meivakantie hebben. Nou mooi niet dus! Het was echt idioot druk, heel warm en overal liepen EHBO-teams rond omdat er meisjes flauwviellenJe kon nergens rustig kijken dus heb dan ook maar weinig gekocht, alleen wat praktische dingetjes. Maar wat een drama zeg
Laura1589 schreef:Ja, echt, t is niet overdrevenWe moesten zelfs in de rij staan voor de parkeergarage, daar hebben we zeker een half uur gestaan. Als ik jou was zou ik gaan als het in NL geen vakantie is. Ben er ook wel eens geweest buiten de vakantie om en toen was het echt prima shoppen daar, lekker rustig ook!
Laura1589 schreef:Ja, echt, t is niet overdrevenWe moesten zelfs in de rij staan voor de parkeergarage, daar hebben we zeker een half uur gestaan. Als ik jou was zou ik gaan als het in NL geen vakantie is. Ben er ook wel eens geweest buiten de vakantie om en toen was het echt prima shoppen daar, lekker rustig ook!
showteam schreef:Het was een draaaaamaaaa. De rij was zo lang! De hele straat in echt niet normaal. Dus eerst de rest van de stad bekeken en aan het eind van de middag terug gegaan. Toen konden we vrij snel naar binnen (5 minuten moeten wachten buiten) maar het leek wel of er een kudde olifanten doorheen was gestampt. Wat een zooi niks lag op zn plek als er überhaupt nog iets was. Alle schoenen bijna weg alleen nog kleine maatjes haha. Dat was eens en nooit meer in de vakantie naar de primark. Gelukkig ging ik vooral voor shirtjes voor Mn vriend, daar was het nog wel te doen :p