Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 21:46

showteam schreef:
Nee ik krijg inderdaad niks terug van Postnl. Het gaat om 30 euro.
Het hele bedrag ga ik sowieso niet terug storten omdat ik niet vind dat ik echt verantwoordelijk hiervoor ben. Ik heb mijn plicht gedaan door te op te sturen zeg maar.
Ik zat zelf ook te denken aan 50/50

Wat ik begrepen heb, ben je volgens de wet dus wel verantwoordelijk als verkoper

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 21:48

Ojajoh schreef:
showteam schreef:
Nee ik krijg inderdaad niks terug van Postnl. Het gaat om 30 euro.
Het hele bedrag ga ik sowieso niet terug storten omdat ik niet vind dat ik echt verantwoordelijk hiervoor ben. Ik heb mijn plicht gedaan door te op te sturen zeg maar.
Ik zat zelf ook te denken aan 50/50

Wat ik begrepen heb, ben je volgens de wet dus wel verantwoordelijk als verkoper

Daarom bied ik altijd de optie om het verzekerd te verzenden. Als de koper er dan voor kiest om dit niet aan te nemen is het ook hun verantwoording.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 22:49

Hey ik heb iemand op Marktplaats gemaild vanmiddag rond 12 uur. Maar ze heeft nog niet gereageerd nu om bijna 10 uur. Maken jullie dat ook weleens mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 22:51

hannahaapje schreef:
Hey ik heb iemand op Marktplaats gemaild vanmiddag rond 12 uur. Maar ze heeft nog niet gereageerd nu om bijna 10 uur. Maken jullie dat ook weleens mee.

Het is kerst.. Niet zo vreemd dat ze nog niet gereageerd heeft dus..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 22:51

Ja. Lang niet iedereen zit 24/7 achter z'n computer en al helemaal niet met kerstmis.

hannahaapje

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 22:55

Ik ken ook niemand die er 24/7 achter zit :')
Maar ik dacht dat iedereen per avond even een minuutje mail checkte via mobiel oid, tsja, misschien hoor ik morgen wel wat.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 22:56

hannahaapje schreef:
Ik ken ook niemand die er 24/7 achter zit :')
Maar ik dacht dat iedereen per avond even een minuutje mail checkte via mobiel oid, tsja, misschien hoor ik morgen wel wat.

Ik heb geen internet op mijn mobiel, en met mij nog een boel andere mensen niet.
En wie weet hebben ze het wel gezien maar geen zin om te reageren, denken ze 'dat komt morgen wel'.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 22:57

Wie weet. En als ze denkt 'nah laat maar zitten' heb ik pech. :P

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 22:59

ik had er ook pas een voor een schoolboek,
Eerst wou ze hem komen halen , afspraak gemaakt uitgelegd ( ze wou met de bus ) toen toch maar opsturen. ( ze had mijn telefoonnummer , dus kon smsen )
dag dat ik het op de post deed moest ik ook werken tot 20:00 , had ik al tig smsjes of het al op de post was bla bla en of ik wel even wou reageren.
Vond dat zo voorbarig, dat ik er op heb gezet dat er ook nog mensen zijn die werken en het die dag op de post was gegaan incl. het tnt pakket nummer.

maar mij een berichtje doen dat het goed was aangekomen lukte haar dan weer niet :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:03

:') Wat een stalker.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 23:05

ja precies, ik doe normaal gesproken eigenlijk altijd dezelfde dag nog een berichtje ( of volgende ochtend ) dat het verzonden is en met een code erbij.
Maar bij deze kreeg ik die kans niet eens.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 00:16

Sommige mensen zijn echt zulke cheapskates. Ik heb 12 kerstballen op marktplaats staan, voor €5,-. Krijg ik net een bod van €3,-. Dus ik terug gemaild dat ik er toch graag €5,- voor wil hebben, en of hij zijn bod wil verhogen of niet.

Krijg ik een mailtje terug: dat hij van de foto niet kan beoordelen of hij ze wel echt heel mooi vind, dus dat hij voorstelt dat hij ze voor €4,- komt kopen, en als hij ze dan echt mooi vindt krijg ik er €5,- voor.

Wat moet ik daar nou mee? Natuurlijk is €4,- beter dan niets, maar kom op zeg...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 00:35

Heel apart.... Ik zou voorstellen dat hij komt kijken en als hij ze mooi vindt, hij ze voor 5,00 mee neemt en dat hij ze anders laat liggen?!

(hoe is het troudens gegaan bij de stallen kijken??)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:00

Ik ga vanmiddag weer advertenties zetten! Deze keer moet ik ze alleen sneller vervangen als ze verlopen!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:38

Ik krijg nu al een punthoofd van MP |o
Verschillende bh's van Victoria's Secret te koop staan en een bikini ervan.
Al minstens vier mensen gehad die de bh's of bikini wilden kopen, zodra je een prijs bent overeengekomen en je rekeningnummer stuurt, krijg je een bericht terug dat het toch niet gaat passen, want het blijkt maat ** te zijn. Lezen mensen dan werkelijk niet wat er ín de advertentie staat :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:13

Nou ik word nu ook wel een beetje pissig, via bokt markt een hoofdstel, zadelhoes en borstbeschermer gekocht, geld vorige week maandag overgemaakt, na 3 pb's eindelijk antwoord terug gekregen dat het geld ontvangen is terwijl ze daarvoor heel snel reageerde en nu nog steeds meerdere keren per dag online is.
Pakket is nog steeds niet verstuurd, elke keer weer wat anders als ze eindelijk antwoord, heb haar net een pb gedaan als het deze week niet verstuurd word en ik geen code krijg ik andere stappen ga ondernemen, ben het nu behoorlijk zat en ben niet van plan me op te laten lichten!
En laat ik volgende week toevallig daar in de buurt zijn dus als ik dan nog niks heb ontvangen heeft zij een heel boos persoon aan de deur.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 13:20

Kentaro schreef:
Heel apart.... Ik zou voorstellen dat hij komt kijken en als hij ze mooi vindt, hij ze voor 5,00 mee neemt en dat hij ze anders laat liggen?!

(hoe is het troudens gegaan bij de stallen kijken??)

Nu ik het mijn stalhouder verteld heb kan ik het hier ook wel posten: mijn paard komt naar Breda. Ik heb een nieuwe stal gevonden waar ze per 1 februari komt te staan :D.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:24

:wave: is er ook weer :)

Ik kan geen advertenties meer op MP zetten -O- mijn account is geblokkeerd :7

Ga even een nieuwe maken, en MP boos mailen :Y)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:44

enne iets gedaan dan?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 13:47

karlli schreef:
enne iets gedaan dan?

Ze vinden dat ik mijn website vermeld :+
dat is niet zo. Plaats alleen altijd dat het te bestellen is in de webshop van ....., de mail of af te halen is in de winkel. 8-)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 17:18

Heej leuk vjesta, ik sta in de buurt van breda! Waar ga je heen?
Ik ben nog druk met huis poetsen dus nog geen advertenties geplaatst. Ik twijfel ook nog of ik de dekens van mn overleden paardje al te koop wil zetten..... Denk dat ik dat nog te vroeg vind.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 18:33

Wat zal k doen. K heb eerste kerstdag (om 2 uur 's nachts) een bod gehad van €7.50 op iets waar ik €10 voor vroeg. Dat bod heb ik geaccepteerd. Niets meer van gehoord. Vanmiddag heb ik een bod van €8.5 gehad van iemand anders. Daarna heeft degene van het eerst bod snel (binnen de 15 minuten) €10 geboden, en mij een mailtje gestuurd dat hij het verzonden wil hebben en of ik maar snel mijn gegeven wil mailen zodat hij het geld kan overmaken. Daarna is er door die ander nog weer €11,- geboden.

Ik vind het een beetje flauw van diegene dat hij pas reageert als hij overboden wordt. Aan de andere kant had ik zijn bod al geaccepteerd en kan k nu moeilijk voor die ander gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 18:38

Hij bied 10 euro nu? je kan contact opnemen om te kijken of hij dan nu wel reageert en het voor 10 euro verkopen dan?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 18:41

Hij bied nu idd €10,-. Ik denk dat ik hem maar iets ga sturen als 'gezien de huidige biedingen lijkt het me reëel om uw huidige hoogste bod aan te houden, dus €10 plus verzendkosten.'

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 19:23

ik ben eindelijk mijn rubberen laarsen maat 44 kwijt, bijna een jaar er mee geleurd maar ja eet geen biks ;)

net zinzi armbandjes erop gezet en treinkaartjes, was al tot een deal gekomen maar mensen mailden dat er wat tussen was gekomen... toch netjes :)