Nog leuke voorkeuren net over de grens?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wauw!

Zitten ook op andere plekken geloof ik, maar misschien niet zo uitgebreid. 

ik kan naar parijs, maar dat kost 400 euro

. 
als ze mij getroffen hadden had je nu een ambu gehoord
, ik sla van mij af ben jaren door mijn molligheid gepest tot ik het zat was ik de pester werdt en ik iedereen sloeg die me maar raar aankeek
. Ben deels er over gegroeid maar ik kan uit het niks super boos worden , ik sla niet zomaar maar ik was zo super duper woest,,
Zat in onze tuin .
Er lopen veel egeltjes rond op het moment. Ik zie er jammer genoeg ook langs de weg liggen
ze zoeken een plekje voor hun winterslaap denk ik? 

heb je er wat van gezegt?

en anders vraag maar raak!

Dais_ schreef:Takkie_muis, maar goed dat die jongen jou niet trof vanmiddag hahaha. Ik zou ook wel eens flink boos willen worden. Ik ben echt een muts en laat me door iedereen omver walsen. Ik kan alleen heel hard janken en dat is het dan...![]()
Een goede daad verricht Doxlover!Er lopen veel egeltjes rond op het moment. Ik zie er jammer genoeg ook langs de weg liggen
ze zoeken een plekje voor hun winterslaap denk ik?
Vorig jaar heb ik er ook 1 gevonden, een jonkie. Die heb ik naar de opvang gebracht want het ging niet goed met hem. Toen ik hem vond waren 3 meeuwen hem aan het pesten
Ik heb er ook bevrijd uit mac-donaldsverpakkingen (mc flurry) Ze kruipen daarin met hun kop en kunnen er niet meer uit.
. Ben vermoedelijk pas dinsdag weer terug thuis , voel me flink poedersuiker wou hem niet slaan maar op de 1 of andere manier kon ik niks anders.... Ik zag altijd hem sla ik niet en sla ik juist hem , beetje verwarring dus hij heeft ook net een burn out gehad dus wil hem niet een terugslag letterlijk geven....