[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:01

eenitraM: Heel erg betrouwbaar!

Mendel, je zou een sleehakje kunnen overwegen. Dat loopt erg lekker! Bij een mantelpakje even schijt hebben aan je lengte, ik ben er bekend mee al ben ik wat kleiner dan jij. Maar het staat gewoon echt veel mooier.
Wat je ook nog zou kunnen overwegen zijn jazz-schoentjes.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:06

Jazz schoentjes dacht ik ook al aan. Ik heb die al, maar dan in het bruin. Staat niet :=
Morgen breng ik die pumps in ieder geval terug. Ik wil wel kunnen lopen :').
Slee hak, daar heb ik nog niet aan gedacht. Denk je dat dat mooi staat? Welk model denk je dat het beste staat?

Ik heb door mijn lengte eigenlijk nooit hakken gedragen. Daar ben ik dit jaar pas mee begonnen omdat ik het wel heel mooi vind. Dus ik heb er niet veel verstand van.

Die bordeaux rode broek op de vorige pagina is prachtig. Heb er ook 1 <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:09

Nouja, je kunt gewoon pumps krijgen met een sleehak, maar je hebt ook jazzschoentjes met een sleehak.
Het loopt gewoon heel erg gemakkelijk en lekker stevig.
Bij een mantelpak zou ik het toch echt netjes houden, daarmee bedoel ik zonder al te veel tierelantijntjes.

En ja, ik droeg ook nooit hakken. Maar heb besloten er schijt aan te hebben, je loopt gewoon veel zelfverzekerder en sexier.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 00:33

eenitraM schreef:
Zeg ladies: Hoe betrouwbaar met leveringen is de Wehkamp? Ik heb om 19:00 schoenen besteld en als ik de site moet geloven krijg ik ze morgen tussen 9:00 en 13:00.

Is dat ook echt zo? :=

IK MOET ZE HEBBEN

Die zijn er wel morgen! :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 08:48

Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar heb nu toch echt jullie hulp nodig :o Ik heb een tijdje geleden een zwarte gewaxte skinny gekocht bij H&M (http://www.hm.com/nl/product/00976?article=00976-A). Vind hem echt super gaaf, maar heb 'm nog niet aan gehad omdat ik geen idee heb waar ik 'm mee kan combineren, tops gaat nog wel, maar qua schoenen ben ik de weg echt even kwijt.. Help? -O-

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 09:12

Martine, dan krijg je ze hoor! Tot nu toe is de Wehkamp bij mij altijd betrouwbaar geweest! Welke heb je besteld? :)

Ik ga vanavond ook eventjes een H&M bestelling plaatsen. Ik vind zo'n bordeaurode broek ook erg leuk inderdaad. Ik wil sowieso een legging bestellen in die kleur met een lichte beige jurk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 09:56

Heeft de h&m leggings in die kleur? Heb je een linkje voor mij? :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:06

Destino schreef:
Nice! :D
Zo'n broek zit ook bij m'n bestelling :))
Tenminste als ie die kleur is, op het plaatje wel, maar bij de omschrijving staat paars :+ Iemand toevallig ervaring met die broek van de h&m?

Ik krijg hem binnen als het goed is, ik denk dinsdag ofzo. Hij staat nu op 'zending wordt voorbereid'. Ben benieuwd, hij lijkt heel mooi!

Mendel; sleehakken zijn inderdaad comfortabel. Ik droeg ook niet vaak hakken, maar de laatste tijd ivm werk wel meer. Ik kocht eerder ook nog wel eens hakken die niet lekker liepen, maar ik ben er nu wel een beetje achter wat werkt en wat niet. Ik vind het fijn als hakken een beetje flexibel zijn, dan rol je je voet makkelijker af. Houten hakken kom ik bijvoorbeeld niet op vooruit, dan moet je volgens mij redelijk ervaren zijn. Dat is ook wel het gevaar met sleehakken, ze moeten wel een beetje flexibel zijn. Een beetje een stevige hak helpt ook mee, dat wiebelt een stuk minder. En vaak lopen iets duurdere (leren) beter dan goedkope, alhoewel je die wel meer moet inlopen. Een bandje over je wreef is ook fijn, dan glip je er niet uit, maar ik vind dat heel vaak niet zo mooi. Bij mijn lievelingspumps heb ik van die antislip dingen in de hiel geplakt en van die partyfeet gelkussentjes onder de bal van mijn voet, dat werkt wel goed. Lopen ze een stuk beter door.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:08

Vanillia schreef:
Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar heb nu toch echt jullie hulp nodig :o Ik heb een tijdje geleden een zwarte gewaxte skinny gekocht bij H&M (http://www.hm.com/nl/product/00976?article=00976-A). Vind hem echt super gaaf, maar heb 'm nog niet aan gehad omdat ik geen idee heb waar ik 'm mee kan combineren, tops gaat nog wel, maar qua schoenen ben ik de weg echt even kwijt.. Help? -O-

Wat voor top wil je er bij doen? Daar zou ik het vanaf laten hangen.
Verder vind ik dat er veel bij kan. Laarzen, pumps, enkellaarzen.
Ik had een glimmende legging (leatherlook), daar droeg ik gewoon enkellaarzen bij en gewone bruine laarzen. Liet het afhangenvan wat ik er op droeg.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:21

Vanillia, bij zo'n broek staan enkel laarsjes heel leuk vind ik. Ik draag zulke broeken zelfet bordeaux rode enkel laarsjes (zonder hak). In duitsland gevonden. Nog steeds verliefd op.

LETS, van die plak dingen heb ik al geprobeerd. Dat past niet. De schoenen passen echt net. Ik heb een hele hoge wreef. Daar waar de pump ophoudt doet het pijn. Breng ze vandaag terug.

Sorry voor de rare woorden/spelfouten. Met telefoon werkt niet echt :')

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:16

@Vanillia: Leuke enkellaarsjes met een hak eronder?

Wie kan mij trouwens helpen? :) Ik heb vanavond een feestje met als thema Historische Figuren. Nou dacht ik als Griekse godin te gaan, waarbij ik een heel laken heb verknipt, alleen dat staat echt heel lomp :') Heeft iemand nog suggesties hoe ik zou kunnen gaan, waarbij ik kleding uit mijn kast kan gebruiken (jurkjes, spijkerbroeken, shirtjes enz.) Het thema is heel vrij, van God tot kabouter Plop tot Cleopatra.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:38

Athena ofzo? Dat is volgens mij een griekse godin die mooie blauwe jurken draagt en iets van fruit bij zich heeft. Trosje nep druiven bijvoorbeeld? Kan zijn dat ik ze door elkaar haal.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:55

Astaloca schreef:
eenitraM schreef:
Zeg ladies: Hoe betrouwbaar met leveringen is de Wehkamp? Ik heb om 19:00 schoenen besteld en als ik de site moet geloven krijg ik ze morgen tussen 9:00 en 13:00.

Is dat ook echt zo? :=

IK MOET ZE HEBBEN

Die zijn er wel morgen! :D

Nog 5 minuten.,,, denk het niet..

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:39

joehoee! mijn H&M bestelling is binnen!

mijn grijze skinny past precies :) en het groene topje met kant aan de bovenkant is net wat te strak waardoor je alles ziet.. en zo slank ben ik nou ook weer niet :') Topje ga ik dus terug brengen en nieuwe bestellen in maat M..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 13:48

2012-09-22 02:54

Pakje heeft ons magazijn verlaten

2012-09-22 07:52

Pakje is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

2012-09-22 07:52

De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. Wij vragen je nog

:(

Ik wil het pakketje. Ik wil vanavond sexy kleren aan op de kermis :D Duimen jullie mee?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:05

Marijkjuh schreef:
@Vanillia: Leuke enkellaarsjes met een hak eronder?

Wie kan mij trouwens helpen? :) Ik heb vanavond een feestje met als thema Historische Figuren. Nou dacht ik als Griekse godin te gaan, waarbij ik een heel laken heb verknipt, alleen dat staat echt heel lomp :') Heeft iemand nog suggesties hoe ik zou kunnen gaan, waarbij ik kleding uit mijn kast kan gebruiken (jurkjes, spijkerbroeken, shirtjes enz.) Het thema is heel vrij, van God tot kabouter Plop tot Cleopatra.

Kan je niet een bekende feministe vinden? Dan kan je in een gewone broek...

Verder zou je dat laken kunnen opleuken met een simpel riempje, waarmee je toch iets van een figuur creëert.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:09

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 14:17

Mijn hmbestelling is binnen maar ligt bij de buren en die zijn niet thuis ;(
Hopelijk zijn ze er rond etenstijd!

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 15:37

Mooie schoenen GaitMonster :). De blauwe lijkt wel een beetje op mijn bordeaux rode laarsjes, alleen heeft die van mij nog een bandje.

Ik heb schoenen gevonden voor onder mijn mantelpakje! *\o/*

http://www.scapino.nl/product/1140_2456 ... mes-pumps/

Lijken op die maar toch iets anders. Sierlijkere hak en niet zo'n grove zool en omslag. Staat mooi :)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 15:44

Ja die zijn leuk! Zit vast ook lekker :)

Ik kan niet wachten tot dinsdag. Mijn H&M pakketje en mijn Hema jasje.. Zo leuk aan online bestellen he, dat uitkijken naar je pakketjes :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:02

Meeeeh, ik wil mijn pakketje. Stomme Wehkamp met je "vandaag besteld morgen in huis" gedachte.

Stomme storteerfout.

Ik ga je aanklagen! :j Baaah!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:27

Lets, de broek is echt paars :j
Ik vind het wel een leuke kleur, maar heb liever bordeaux, dus ga deze wel terug doen! :j

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:35

Balen dat je pakketje er nog niet was!

Mijn h&m bestelling ook binnen toen we thuis kwamen van vakantie vandaag! Alles te groot -O- Hou alleen de bordeauxrode legging.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:37

Destino schreef:
Lets, de broek is echt paars :j
Ik vind het wel een leuke kleur, maar heb liever bordeaux, dus ga deze wel terug doen! :j

Buuuh echt? Jammer. Ik pas die andere allemaal niet, dit is de enige in lengtematen. Heb bij andere winkels ook nog niks in mijn maat kunnen vinden. Maar hij is dus wel mooi paars?

En Nell, ik koop alles tegenwoordig heel klein bij de H&M, volgens mij worden de maten steeds groter.. Ik ben 1.80 en heb normaal maat 38-40, dan is het toch niet normaal dat ik een S nodig heb?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 16:39

Ja hij is wel mooi paars :j

Ben nu aan het passen en er zitten echt leuke dingen bij! :D
Heb alleen wel 1 broek die superstrak zit om mijn enkels := En ik heb écht smalle enkeltjes :+
Dus voor de dames met hele slanke onderbenen, die zit bij jullie vast strak :+

De wollen dingen kriebelen wel een beetje :=
Is dat er nog uit te krijgen? :=