Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Nice!
Zo'n broek zit ook bij m'n bestelling
Tenminste als ie die kleur is, op het plaatje wel, maar bij de omschrijving staat paarsIemand toevallig ervaring met die broek van de h&m?
Vanillia schreef:Sorry dat ik hier zo binnen kom vallen, maar heb nu toch echt jullie hulp nodigIk heb een tijdje geleden een zwarte gewaxte skinny gekocht bij H&M (http://www.hm.com/nl/product/00976?article=00976-A). Vind hem echt super gaaf, maar heb 'm nog niet aan gehad omdat ik geen idee heb waar ik 'm mee kan combineren, tops gaat nog wel, maar qua schoenen ben ik de weg echt even kwijt.. Help?
Marijkjuh schreef:@Vanillia: Leuke enkellaarsjes met een hak eronder?
Wie kan mij trouwens helpen?Ik heb vanavond een feestje met als thema Historische Figuren. Nou dacht ik als Griekse godin te gaan, waarbij ik een heel laken heb verknipt, alleen dat staat echt heel lomp
Heeft iemand nog suggesties hoe ik zou kunnen gaan, waarbij ik kleding uit mijn kast kan gebruiken (jurkjes, spijkerbroeken, shirtjes enz.) Het thema is heel vrij, van God tot kabouter Plop tot Cleopatra.
Destino schreef:Lets, de broek is echt paars
Ik vind het wel een leuke kleur, maar heb liever bordeaux, dus ga deze wel terug doen!