chimello schreef:Ohhh kippetjes, maar moet jij dan niet een doosje in huis hebben? ;p
als je iets gaat ophalen zorg je dat je ook de middelen hebt om iets op te halen

maar ze zijn gekomen en hadden een doos bij zicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chimello schreef:Ohhh kippetjes, maar moet jij dan niet een doosje in huis hebben? ;p
Schimpje schreef:Hier ook even een goede ervaring. (van al een flinke tijd terug, maar goed)
Hadden al onze kipjes (iets van 7 hennen en 3 hanen, ging prima in 1 hok, nooit ruzie) op MP gezet, ophalen in ruil voor een taartje. Zelf vangen, want ze zijn niet mak. Man belde, afspraak gemaakt, komt ie me toch met een mega luxe slagroomtaart aanzetten! Netjes wat kattenmandjes mee om te vervoeren, tijdje later nog een mail dat ze er erg blij mee waren, ze liepen tussen de geitjes achter het huis.
Das dan weer leuk!
xxJodyC schreef:Ik ben een fanatiek verkoper op marktplaats. Vind het leuk, en verkoop ook voor anderen.
Had ik dus even mijn eigen oude rijlaarsjes op internet gezet.
De zool was half versleten, maar nog prima te gebruiken.
Komt er een moeder met een dochtertje dat me al amper aan durfde te kijken; OK, verlegen. Kan gebeuren.
Kind past de laarzen, moeder vraagt hoe het zit.
Dat kind zwijgt. Lekker dan. --.-'
'Loop even een rondje, dan kijk ik of ze mooi aansluiten, etc.' Zei ik.
Kind loopt twee meter.. Heerlijk meewerkend weer.. --.-'
Even later is het kind wat minder stil en vertelt dat de laarsjes lekker zitten en ze deze graag wil hebben.
Tientje, hobbylaarsjes, dus dat is prima.
Krijg ik drie dagen later een hels mailtje terug.
'Ik eis dat je nu acht euro terug overmaakt, want je hebt me zooi aangesmeerd. Dit is ongehoord. De binnenzool zit een bubbel in, dit en dat.' Blablabla, oftewel; ik heb haar zogenaamd opgelicht.
Ik heb dat kind wel vier keer gevraagd hoe ze zaten!
Tuttut, tientje, en ik heb gezegd dat ze gebruikt zijn.
Zegt ze; En op de foto waren ze nog zo mooi glimmend!
Ja, hèhè, ik heb ze in het vet gezet voor de foto. En uh, jij doet toch ook je haar voordat je op fotoshoot gaat?!
xxJodyC schreef:Ik ben een fanatiek verkoper op marktplaats. Vind het leuk, en verkoop ook voor anderen.
Had ik dus even mijn eigen oude rijlaarsjes op internet gezet.
De zool was half versleten, maar nog prima te gebruiken.
Komt er een moeder met een dochtertje dat me al amper aan durfde te kijken; OK, verlegen. Kan gebeuren.
Kind past de laarzen, moeder vraagt hoe het zit.
Dat kind zwijgt. Lekker dan. --.-'
'Loop even een rondje, dan kijk ik of ze mooi aansluiten, etc.' Zei ik.
Kind loopt twee meter.. Heerlijk meewerkend weer.. --.-'
Even later is het kind wat minder stil en vertelt dat de laarsjes lekker zitten en ze deze graag wil hebben.
Tientje, hobbylaarsjes, dus dat is prima.
Krijg ik drie dagen later een hels mailtje terug.
'Ik eis dat je nu acht euro terug overmaakt, want je hebt me zooi aangesmeerd. Dit is ongehoord. De binnenzool zit een bubbel in, dit en dat.' Blablabla, oftewel; ik heb haar zogenaamd opgelicht.
Ik heb dat kind wel vier keer gevraagd hoe ze zaten!
Tuttut, tientje, en ik heb gezegd dat ze gebruikt zijn.
Zegt ze; En op de foto waren ze nog zo mooi glimmend!
Ja, hèhè, ik heb ze in het vet gezet voor de foto. En uh, jij doet toch ook je haar voordat je op fotoshoot gaat?!
Citaat:Die is goed! xd![]()
Maar wat stom jah! Je had tog gezegd dat ze gebruikt waren !
En wat heb je uiteindelijk gedaan?
Citaat:Hebben wij hier in de winkel nog wel eens, van die kinderen die niks durven te zeggen, geen stap durven te zetten, en je dan dus ook niet echt goed kan zien of iets wel of niet past.
Maar zou in jouw geval geen geld terug geven, dan had ze zelf beter moeten kijken, en met haar handen in de laarzen moeten voelen.
Ze zijn geweest om te passen en te kijken.
Had je ze verzonden was het een ander verhaal geweest, maar de koper moet zelf ook controleren wat ze kopen.
Doe je bij een paard toch ook
kiki1976 schreef:Nu ook eentje via marktplaats.
Ze reageerde eerst op een vliegendeken die ik heb, staat duidelijk in de advertentie dat het de laatste is, dus op=op.
(zij)Denk u dat de deken op mijn pony gaat passen?
(ik)Tja dat hangt ervan af hoe groot de pony is (wel uitgelegt hoe ze het het beste kon opmeten).
(zij)Ik zou er graag nog 1 bij hebben.
(ik) sorry dit is de laatste en kan ze niet meer nabestellen.
(zij) sorry maar kan je er niet nog een paar zoeken voor me, maar dan wel voor dezelfde prijs.....
Mailde er later weer iemand met de vraag of ik er nog meer kan leveren.
Terug gemaild dat ik ze niet meer na kan bestellen en dat er nog 1 beschikbaar is.
Krijg ik me toch een boze mail terug. Ik moest wat overhebben voor klanten en desnoods andere verkooppunten gaan nazoeken of hun er nog wel een paar hebben, zodat ik hun geen nee hoefde te verkopen.
Want ze hadden thuis meerdere pony's en ze vonden de kleur zo leuk. En hun hadden geen zin om verder te zoeken dat moest ik maar doen. Deed ik dat niet dan zouden ze wel langs komen om ervoor te zorgen dat ik wel voor hun ging zoeken.
Normaal zou ik nooit reageren op zo'n mail maar vandaag wel gedaan.
Ik heb ze geadviseerd om op de site van het merk zelf te kijken naar verkooppunten. En dan met een ander verkooppunt contact op moesten nemen.
Kreeg ik een excuus mail terug. Blijkt dat de 1e mail door de moeder was gestuurd en de andere mails door haar dochter. De dame in kwestie schaamde zich dood voor het gedrag van haar dochter. ze zei letterlijk "ik weet dat het onze eigenschuld is, ik vrees dat we haar toch iets te vaak verwennen".
En dat ze afzag van de koop van de deken. Haar dochter verdiende geen vliegendeken al vond ze het wel sneu dat de pony er nu de dupe van was.......
Rare mensen lopen er rond.....
Bo_Bessie schreef:Wat denk dat kind wel niet?Dan slaat die pony de vliegen maar weg met z'n staart