Zo bitchy als sommigen hier op bokt doen,
vertrek ik miss ook wel definitief van bokt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Ik heb jaren met gevangenen geschreven. Met 1 heb ik nog contact.
Ik schreef met mensen met lichte vergrijpen, ik had geen zin om de dagen van een zwaarveroordeelden te verfraaien. Ze zitten er niet voor niets. En het zijn het grote gros gewoon geen aardige mensen, ze hebben verschrikkelijke dingen uitgevroten. Dus vandaar mijn keuze voor de lichtere vergrijpen.
Stemmen tegen de doodstraf doe ik niet, ik ben niet per definitie tegen, maar mits er keiharde bewijzen zijn, dat mensen daadwerkelijk de vreselijke feiten hebben gepleegd waarvoor ze veroordeeld zijn.
XEefjuhX schreef:Sorry hoor...![]()
Jeetje wat doe jij chagrijnig.
Nant schreef:Over je laatste zin:
Ik ben wel tegen de doodstraf. De dader heeft de familie van het slachtoffer een hoop pijn en verdriet aan gedaan, maar wil je de onschuldige familie van de dader dat zelfde verdriet aandoen? Zij kunnen er niets aan doen en het verdriet van de familie van het slachtoffer neem je er niet mee weg.
Ik zou zeggen doe dan maar levenslang.
Toch begrijp ik je mening wel ik dacht voorheen ook zo maar mede door de blog van Isegrim ben ik me gaan inlezen en vind ik de doodstraf nu ouderwets en barbaars.
eclair98 schreef:Wat fijn dat je werd ingelicht! En ik duim met je mee!
Oke, als er een minium leeftijd wordt gesteld ben ik ook te jong. Maar zover ik weet stel ik geen domme vragen en als ik iets niet weet zoek ik het op of vraag ik het aan mijn ouders.
eclair98 schreef:Wat fijn dat je werd ingelicht! En ik duim met je mee!
Oke, als er een minium leeftijd wordt gesteld ben ik ook te jong. Maar zover ik weet stel ik geen domme vragen en als ik iets niet weet zoek ik het op of vraag ik het aan mijn ouders.
shilady schreef:Die manier van hoe ze het kan doen had ze volgesmij zelf ook wel kunnen verzinnen![]()
Takkiemuis das best jammer .. Hadden ze daar geen baantje?? Ze doen er ook vel hustle dingen ruilen enzo![]()
Vandaag weer zoon leuk sms contact gehad hij bedankte me voor zn leuke verjaardags kaar en andere brieven n zei dattie morgen ook weer iets voor mij op de bus ging doen.. Had hem gister ook even gesmst wat voor interesants hier op het nieuws was en dat vondtie ook heel leuk hij kende een paar van die mensen ook![]()
Met de gangster uit amerika ietsje minder contact vandaag want ik heb eigenlijk niet veel gedaan vandaag dus even geen email verslagje naar hem... Hem heb ik wat boeken gestuurt een paar weken geleden en hij was er heel blij mee
Geld sturen doe ik niet ......
Wie doen het wel??
XEefjuhX schreef:eclair98 schreef:Wat fijn dat je werd ingelicht! En ik duim met je mee!
Dus eigenlijk zeg je nu dat ik wél domme vragen stel?