wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:02

Haha, ik slaap ook gewoon met een topje, maar ik doe wel even iets anders aan als ik naar vriendinnen ga :')

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:06

nou ik heb zat genante momenten hoor ;P

even denken

ik reed tijdje geleden tegen een vrachtwagen op die midden op de weg stond?!

ook een keer bestelde mijn broer een sorbed maar dan ZONDER fruit HHAHAH ;)

we waren op buitenrit toen gingen we aangalloperen hoor je mij opeens kijhard woo-en ;) en daar lig ik op de grond helaas wel met een zware hersenschudding en geheugen verlies ... maarja

en uhhm midden in de gang vallen ...\

een vriendin gaat aan je nek hangen en je flikkert zo achter over en je slaat een jongen tegen zijn kop en de hele inhoud van je tas ligt over de kantine vloer ;)

toen ik met vriendinnen naar t gala ging stond ik op 10 cm en ik moest rennen naar de deur kom ik bij de deur er achter dat ik mijn pump kwijt ben ;) falend kan ik weer terug strompelen

vriendin die loopt te trekken aan je bh en laat m los ... maar hij schoot los en ik vloog toen geschiedenis uit mijn leraar kijkt me zo aan van wtf dee jij nou (toen ik terug kwam dan he ;)

zeggen dat je goed op hakken kan lopen en dan op je bek gaan op hakken ;)

uitglijen in een bocht op de fiets en lang uit over straat liggen ....

oja loop je over het schoolplijn met een hele zware rugtas (1e jaar ;) met ijs dus je raad het al ik vlieg paar meter voor de deur achter over op mijn kont door mijn rugtas ;) naja al die bovenbouwers natuurlijk helemaal uitlachen enz (nu ben ik zelf 3e jaars)

en ben je met de hond een het wandelen met een vriendin roep je opeens kijhard mama naar je vriendin WTF ;)

haha naja wel genoeg voro zover

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:06

Haha ik ben ook een x door de stoel gezakt in de mac donald :p SCHAAM!

TheNovelist

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:08

Ik heb een x tegen een docent mama gezegd :s

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:09

Ik lees even mee :P

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 21:10

oja ik fietste altijd met een vriend en ik mog vaak aanhangen aan zijn arm alleen we gingen toen een tandje harden en ik vloog zo over mijn stuur heen ;)

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 13:25

Ik fietste een x na een vriendin toen kon ik eigenlijk gewoon na rechts te fietsen maar ik ik wachte op het stoplicht en reed aan de verkeerde kant ik over de weg fietsen zag ik een auto niet en ik stak over dus hun keihard tuuteren toen ik snel door fietsen reden ze naast me raam na beneden ik snel muts opdoen en snel weg fietsen hun weggereden Het was in het donker dus ze konden me niet goed zien :P
Zo'n domme actie.
En heb dr nog wel meer :')

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:01

@Didoe

Na een vriendin, als in achter? Snap weinig van je verhaal. Sorry!

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:05

Ik fietste een x naar een vriendin. Toen kon ik eigenlijk gewoon naar rechts fietsen maar ik wachtte op het stoplicht en reed aan de verkeerde kant van de weg. Ik fietste over de weg en toen zag ik een auto niet. Ik stak over dus hun keihard toeteren, ik snel door fietsen. De bestuurders reden ze naast me raam naar beneden ik snel muts opdoen en snel weg fietsen zij weggereden. Het was in het donker dus ze konden me niet goed zien. :P
Zo'n domme actie.
En heb dr nog wel meer :')

Even verbeterd <<)
Nu snap ik hem pas, zoiets had iik maar dan op de rotonde :)) (geen stoplichten hier)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:19

DozenPower schreef:

hmm die herken ik hahahaha :+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:20

dipstaartje schreef:
DozenPower schreef:

hmm die herken ik hahahaha :+

ik ook :o

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:21

Ja, of meneer tegen mevrouw zeggen en andersom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:28

Vandaag met economie; "En dan doe je dus die 25 min de 19 en dan krijg je.."
Ik: 7!
"Dan krjig je dus een tekort van 6".

.. gelukkig heb ik andere talenten dan hoofdrekenen :))

Riannesodd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:35

Een paar jaar geleden op de kermis hield ik een heel verhaal tegen mijn vriend maar had zelf niet door dat hij bij de schiettent was gestopt en ik gewoon door liep..... ik kreeg op een gegeven moment (natuurlijk) geen antwoord dus terwijl ik me om draai met de woorden "Toch Schat!?" en (wat ik dacht) zijn hand vast pakte, was het een dood vreemde jongen ( die al aardig wat op had ) die terug antwoorden "Tuurlijk Lieverd" ik keek hem aan en zei nog heel droog "jij bent Richard niet" "nee klopt maar ik vind je wel leuk hoor.." dat zal ik nooit meer vergeten :P

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:39

Ik been een keertje van mijn pony afgekletterd. Daarna even naar het astfalt gelopen met de pony en weer opgestapt. Je raad het al, pony bokt mij er weer af, ik glij op blote rug(kleding kapot gevallen) nog een metertje door over het astfalt en me pony gallopeerd over het astfalt naar de grote weg :oo
En ja hoor, daar kwam net een meneer aanfietsen die echt zo die pony voorbij zag rennen. Zegt ie heel dom: doet hij dat altijd zo?
Ik zei maar gewoon ja.
(intussen helemaal gestresst omdat die pony nog steeds wegrende=levensgevaarlijk voor hem en voor mensen enz)

uiteindelijk heb ik hem teruggeroepen en ben ik heeuul voorzichtig opgestapt en heb ik het nooit aan andere mensen vertelt

(schaam, schaam :x )

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:21

Je had toch een wond? Hoe kan je dat verbergen?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:23

Ja, en die kapotte kleding...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:24

MyHu schreef:
Ja, en die kapotte kleding...

Dat kan prima :Y)

Toen ik op de middelbare zat fietste ik naar huis. Ik fietste alleen te schuin een stop op en viel best wel hard. Broek kapot en knie ook flink kapot. Heb ik ook verborgen kunnen houden :o Schaamde me zo dat ik was gevallen..

Die broek heb ik heel lang verstopt in een kast van mij, helemaal bovenin achter wat dekens. En toen was ik al zo'n 14 dus mijn moeder maakte niet meer mijn bed op

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:28

Haha, okee, maar niet als alles kapot is, en ook nog eens een grote wond hebt.

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:42

Ik zou me trouwens niet echt schamen.. Vallen kan gebeuren toch?

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 18:24

Ja, en op buitenrit is het logisch dat je pony wegrent als hij/zij is geschrokken ;)

Endlessly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:43

Net, ik keek wat rond op Twitter. Komt mijn moeder achter me aan staan om mee te kijken... Ik klik heel onschuldig op een linkje en ja hoor wat krijg ik te zien... een gif van twee mensen die *** _O- M'n moeder begon helemaal aan me te vragen waar dat van was enzo. :') Ehh oeps? xD

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:46

Riannesodd schreef:
Een paar jaar geleden op de kermis hield ik een heel verhaal tegen mijn vriend maar had zelf niet door dat hij bij de schiettent was gestopt en ik gewoon door liep..... ik kreeg op een gegeven moment (natuurlijk) geen antwoord dus terwijl ik me om draai met de woorden "Toch Schat!?" en (wat ik dacht) zijn hand vast pakte, was het een dood vreemde jongen ( die al aardig wat op had ) die terug antwoorden "Tuurlijk Lieverd" ik keek hem aan en zei nog heel droog "jij bent Richard niet" "nee klopt maar ik vind je wel leuk hoor.." dat zal ik nooit meer vergeten :P

Hahaha hier moest ik echt even om lachen! _O-

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:48

Riannesodd schreef:

hahahahaha!!
Die is goed :P

nienke_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:55

Haha wat een leuk topic!
Laatst zag ik een jongen die ik wel leuk vond. Ik dacht *okee Nien, loop subtiel het trapje af* en jahoor, ik zette mijn voet niet goed neer en viel bijna het trapje af haha :')

Op school wou ik ook de jongens wc inlopen, ook toen kon ik wel door de grond zakken..

Ik fietste met 2 vriendinnen en in de verte zagen we een wandelende man lopen, dus ik ging even voor hun fietsen zodat we er langs konden. Ging minder soepel als gehoopt want ik fietste tegen die lopende man aan. Ik had niet ingeschat dat hij zo breed was haha :') vervolgens knalde een van mn vriendinnen ook opme dus lagen we heel mooi op de grond haha!

Zo heb ik nog veel meer dingen, altijd dezelfde gedachte *waarom altijd ik* hahaha