Raar hoor,volgens het weerkaartje in de OP zou het hier nu -2 zijn.Nou dat is het echt niet hoor,we hebben een tuin op het Noorden en er ligt nergens ijs en nix is wit.Het is hier gewoon boven nul.
Nou idd jaloers... Ik zit helemaal niet te wachten op die vorst..
tootje71
Geplaatst: 29-01-12 13:19
precies 0 nul graden hier wel koud windje , van mij mag die vorst wegblijven ik hoor van die achterlijke getallen langskomen mijn zwager had het over -20 , pffffff stook de houtkachel nog maar even flink op..(zw.prov.utr)
-2 en lekkere oosterwind........Grond al lekker hard...grrrrrr. Ga nog maar even poging doen om te rijden. zandpad is wel haard op de bovenkant maar eronder nog niet. Even stappen. Rest vd week wordt t hem niet meer als het nog harder gaat vriezen.
Nog een buitenritje gemaakt - de laatste voorlopig vrees ik. Het wilde nog nét, paarden wilden niet meer galopperen - maar stappen en draven ging prima. Rond 0 nu hier en bewolkt.
annepaardoes
Geplaatst: 29-01-12 13:35
Brr en het wordt alleen nog maar kouder. Maar snel mijn muts met flapjes uit de kast halen
Edit: *oei nu ik het terug lees klinkt het toch wel een beetje fout *
Ik bedoel een muts voor op je hoofd met flapje voor je oren
Brr, het is echt koud buiten. Vooral door de frisse wind.
Hier vriest het een heel klein beetje. Op de waterbakken lag/ligt een dun laagje ijs.
Tancreda4
Geplaatst: 29-01-12 14:26
Ik hoefte niet te krabben, maar in de stallen gaf hij NET 1 graden aan. Ijskoud met dat windje erbij. Ik dacht te gaan fietsen vanmiddag met paardlief, maar misschien sla ik dat over