model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:50

Ik moet er misschien wel bij zeggen dat de spierpijn nu al in kickt :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 01:00

Em wat zijn scrunches? Ik wil ook wat meer vorm in mijn lichaam en voornamelijk buikspieren trainen :o

En over die squads mogen jullie echt niet klagen, ik heb of iemand van 50 kilo op mijn rug bij dat, of een stang van minstens 5 kilo in mijn nek, grrrrr. Keep up the good work Em je bent supergoed bezig :+: Nu alleen nog eraan houden, maar als je eenmaal bezig bent is het meestal wel 'lekker'!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 01:03

Ik doe reversed crunches, dan lig je op je rug en dan trek je als het ware je benen naar je toe. Even opzoeken hoor, haha. Dat is vooral voor het trainen van de spieren in je onderbuik, waardoor je zeg maar echt dat "platte" buikje krijgt wat ik vooral zo graag wil haha.

http://www.youtube.com/watch?v=hyv14e2QDq0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:34

Ik krijg al spierpijn als ik er aan denk _O-

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:01

Knap hoor zo'n schema! Echt super dat je dat kunt volhouden! :)
Zelf heb ik de 30 day shred gedaan, lekker afwisselend (al moet je elk filmpje wel 10 dagen doen) en het heeft ook echt resultaat gehad!

Prachtige foto's Joolien!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:10

Haha ik heb ook wel echt spierpijn, maar wel op een goede manier! Vanavond lekker weer, lekker dansen erbij :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:23

Doe je goed :) Dansen is leuk!
Ik hoef gelukkig niets te doen voor een slank lijf. Sport minimaal en kan eten wat ik wil :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:33

Dansen als in uitgaan, maar dat vind ik nog heerlijker dan dansen in sportschool haha.

Ik heb van mezelf vrij goed metabolisme, ik heb door een ongeluk anderhalf jaar helemaal niks qua lichaamsbeweging kunnen doen (zelfs niet fietsen naar school) en ik kan echt heel erg slecht eten. Sinds ik op mezelf woon kan ik gerust met een zak chips ontbijten of avondeten. Ik probeer daar wel vanaf te komen maar ik ben wel trots op mezelf dat ik nog niet 200 kilo weeg haha

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:09

Wat een sportievelingen zijn jullie, knap hoor!

Joolien: Mooie foto's, heel divers zijn ze.

Gaat er verder iemand naar het H3 event 11 april? De entree is € 3,50 en ik geloof dat je gratis foto's kunt laten maken.

Nou ik had me voorgenomen om als het lente is eens wat meer met mijn pagina te gaan doen, dus vanaf vandaag post ik regelmatig tips & tricks voor modellen : https://www.facebook.com/TheCatwalkCoach

Ik ben op de pagina van mijn paarden veel actiever en kan gelijk merken dat ik meer likes en een groter bereik krijg, toch handig zo'n statistieken app. :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:20

SPIERPIJN. OH SWEET LORD. DE SPIERPIJN :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:23

Courses schreef:
SPIERPIJN. OH SWEET LORD. DE SPIERPIJN :+

_O-

Bedankt voor de complimenten allemaal :D Soms denk ik er nog wel eens over na om toch weer in te schrijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:55

Ik ken je gevoel Courses := Heb net ook nog even lekker gereden, vandaag 55 squats... Ben benieuwd hoe ik dit ooit ga overleven

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:10

Ik ga zo weer inderdaad, wacht altijd even na 't eten anders ben ik helemaal brak :P Zo een of andere serie even opzetten en weer lekker bezig hier op bed ... Wauw dat klinkt heel erg fout :P Maar je begrijpt me wel, hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:19

Haha ja ik heb hetzelfde, eerst even rustig eten, uurtje wachten, even sporten en dan lekker douchen :p

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:19

Yep :P

Morgen weer naar R'dam, moet m'n tas nog inpakken maar weet niet echt wat ik mee moet nemen :+ Lastig.

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 23:19

Oeh jullie zijn goed bezig met trainen! Ik moet mezelf echt weer eens naar de sportschool dwingen, na een jaar alleen maar gesponsord te hebben wordt het wel weer tijd voor een beetje training :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 23:33

Terug uit Rotjeknor! Niet geshoot, fotograaf voelde zich niet zo lekker, wel veel info gehad, me happy :D Morgen drukke dag (verjaardag + werken) dus ik lig zondag weer voor pampers op de bank denk ik :P

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 00:00

Zo hee goed bezig allemaal! :D

Wauw, Jolien, vind je foto's erg mooi!

Ik wil binnenkort ook weer wat meer gaan sporten. Ik wil wat fitter zijn. Fitter op het paard en ook met alles. Ik hijg al na een B spring parcourtje.. Er mogen ook wel weer wat vetjes af, straks voor de zomer. Mooi schema heb je Emmaa_ !
Ik denk dat ik ook een eigen schema ga maken want dan kan ik niet smokkelen..
Stay strong!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:03

Ik ga vandaag ook maar eens een schema opzetten en beginnen! Ik wil me tochbwel een beetje normaal in mijn bikini kunnen vertonen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:39

Ik heb idd ook zo'n schema gemaakt omdat ik anders heeeeeel erg ga smokkelen :+ Als ik alleen zo'n schema doe van het internet, dan denk ik heel vaak na afloop nou was dat het nou, en dan ga ik de volgende keer niks meer doen. Ik wil bv ook aan mijn buik werken ipv alleen aan mijn benen, nou dan doe ik zoiets, en dan voel ik me ook beter na afloop :j

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 17:37

Annette Wolf heeft op haar site een oproep gedaan voor meiden van 14 tot 21 jaar voor leuke productie! toch misschien maar een kansje wagen?

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:46

Hallo, ik lees al een tijdje mee en wou me even melden. Ik ben heel erg geïnteresseerd, heb alleen nog nooit voor een camera gestaan. Ik ben 21, 1.76 en heb maat 34/36.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:53

Jij bent Dian toch? Zo jou dan zou ik gewoon een gokje wagen! Weet niet hoe je er nu uitziet maar vond je eerder altijd een mooi meisje :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:49

Ik kwam er net achter dat ik in m'n waist 6cm te groot ben aan modellen maat gezien ... :P
Thanks voor de tip trouwens Bente! Leuk dat je die hier even neer zet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:00

Ik ben al 2 dagen actief in de weer in de sportschool! Ben erg trots op mezelf al zeg ik het zelf :p