Wij krijgen, volgens Buienradar, over een goeie 2 uur sneeuw!! Bij ashley1 al iets eerder als het goed is! Ik zit er namelijk 2 eilandjes boven haha.
Ik MOET wel nieuwe sneeuw hebben, m'n broertje heeft m'n achtertuin vergald... Allemaal voetstappen en voetbalsporen.. Ik wil een egale achtertuin
ashley1
Geplaatst: 05-02-12 10:24
Nou, goeiesmorgens deze morgen... bij ons is er om precies te zijn: 0,0mm aan sneeuw gevallen Maar goed, we gaan wel straks schaatsen dus dan mag het vanmiddag wel vallen Of nee doe anders morgen maar, vanavond een 'reünie' met allemaal oud-collega's die uit alle windstreken van Zeeland moeten komen en straks durven ze niet meer ofzo , da's ook niet gezellig.
Maar ik ga nog eens kijken wat buienradar daarover te zeggen heeft, icm met de uiterst nuttige les van NatassJa van gisteravond
Ook hier vandeweek nieuwe schaatsen gekocht en gisteren en vandaag al heeerlijk geschaatst. Vind dit nog leuker (en handiger) dan een pak sneeuw Een elfstedentocht zou helemaal leuk zijn (niet om te schaatsen maar om naar toe te gaan ) Ik ben nog een weekje vrij van de studie, dus ga deze week zeker nog veel schaatsen. Straks even kijken of er in de buurt nog wat tochten zijn.
Dochterlief moet deze week inlopen/wennen op de basisschool dusss... moeders gaat dan mooi even gebruik maken van de situatie om lekker de schaatsen onder te binden met die kleine erbij gaat dat toch niet zo goed, ze hebben 't ook zo snel koud enzo
Ik neem vrij!! Correctie... Ik VRAAG vrij!! Mijn baas, zo Amerikaans als wat, begrijpt er niets van, maar weet wel dat ik van winter en van schaatsen houd, dus ik denk wel dat hij me vrij gaat geven. Zelfs al is het direct na mijn week vrij...
Hahaha, nu je het over Amerikanen heb. Toen ik in Amerika was, kwam er een man naar mij toe, die in het dorp woonde vlak bij ons, begon hij ook over de Elfstedentocht. Het was toen natuurlijk zo koud daar en toen zei hij: "Als het nu zulk weer is in Nederland, kun je makkelijk een Elfstedentocht rijden!" En ik keek hem zo raar aan. Hoe kon hij dat nu weten?!
En toen zei hij doodleuk, dat hij in Nederland heeft gewoont. En het "vroeger" heeft meegemaakt. Was super leuk!
Ik vind ook dat je vrij hoort te krijgen!!!
Agossie
Geplaatst: 06-02-12 21:32
Ik denk dat ik zo een topic over de Elfsteden ga starten... Wie willem wel en wie willem niet. De belangrijkere vraag is overigens. Komtie er of komtie er niet! Ik zeg... HIJ KOMT!! Wij hebben al besloten in Harlingen te gaan kijken.
Het was heerlijk vandaag met die zon Ik denk niet dat de elfsteden er komt In het zuiden van de route was het ijs pas 4 cm en dat moet iets van 15 zijn De sneeuw werkt wat dat betreft ook niet mee
Oh, dat begreep ik. Dat ze al bezig waren met kijken of er alternatieve routes uit te zetten zijn. Het zou gaan om ongeveer 20 tot 30% van de hele route.
Gisteren trouwens lekker geschaatst met mijn neefjes!! Vandaag gaat niet lukken, aangezien de DA er vanochtend was voor mijn paard en ik vanmiddag haar weer beweging moet gaan geven.
DDDMakkink
Geplaatst: 07-02-12 15:51
Oh nou het zou kunnen natuurlijk Schaatsen is leuk Ben benieuwd wanneer bekent word of het door gaat
Phylos
Geplaatst: 07-02-12 16:16
Agossie schreef:
Phylos, waar is "in de buurt" voor jou? Ik ben deze week ook vrij en het lijkt mij ook leuk om weer te gaan tochten. Ik ben alleen nu erg ongetraind!
Ik woon in twente..Ik ben ook erg ongetraind en heb een beetje zere onderbenen van mijn nieuwe schaatsen. Ik kan (en durf) ook niet zo hard