Ooh dat is leuk zo'n kasteeltje, zou ook best wel een locatie zijn waar ik zou willen trouwen en het feest zou willen. Maar goed, voorlopig ga ik nog niet trouwen.
goeiemorgen! veel nieuwe jurkenplaatjes zeg. die regenboogjurken vind ik best wat hebben maar niet voor mezelf.
ik heb inmiddels aardig goed idee van wat ik wil. heb een heel mooi corset gevonden. ook een rok maar die zou ik moeten laten maken, dus ik ga eens wat offertes opvragen daarvoor enkel nog steeds op zoek naar mn hoedje... dus als iemand zin heeft mee te zoeken?
hoedje.. is victoriaans. hij moet in een punt lopen soort van aan de voorkant, is redelijk smal met beetje omhoogstaand aan de zijkanten en achterkant iets van gaas/lintjes.. duidelijk he *zoekt soort van gelijkende plaatjes*
Die kanten jurk met die open rug, wauw!! Die andere idd to plain voor mij krijg er ook zo'n kantoorgevoel van!!! Haha die hoedjes vind ik echt nasty, niet mijn ding. Maar ieder absoluut zijn smaak. Zou saai worden anders...
Deze jurk is volgens mij idd geschikt voor dames met een slanke taille en weinig buste, ik denk niet dat het heel mooi staat als je wat steviger bent. Ik vind de jurk wel heel mooi!