Je kan gewoon via paypal een geschil openen, hoef je niet voor te mailen. En meestal krijgt de koper wel gelijk.
Oh, en niet het geschil weer sluiten als ie zegt dat ie de verzendkosten betaald ofzo, eerst geld zien en dan sluiten. Daarna kan je geen geschil meer openen.
O ik zag niets anders staan dus heb maar een mail gestuurd naar dat adres wat erbij stond. Naja ik hoor het wel via de mail waar ik moet zijn. Bedankt voor de tip! Ik hoop wel dat ik het terug krijg.
IK heb mijn eerste Ebay aankoop ook gedaan vorige week. Ik heb een camera tas besteld, en hij is gister verzonden. Alleen staat er bij de verzendtijd alleen "varieerd"?? Weet iemand hoelang zoiets ongeveer duurt hij is verstuurd met USPS standard international shipping hij is nu in chicago.
Ik vond het trouwens heel lang duren met paypal duurde echt 7 werkdagen voor het geld bij de verkoper was terwijl het wel binnen 2 dagen van mijn rekening was afgeschreven??
Heb je pas net je paypal rekening afgesloten? dan duurt het nog wel eens langer
liedje89
Geplaatst: 10-11-11 00:11
Misschien kwam het inderdaad omdat het de eerste keer was. Ik had hem trouwens wel zo dat paypal een automatische incasso deed bij mijn bankrekening en dan het geld overmaakte naar de verkoper. Is het handiger om het geld zelf op je paypal rekening te storten en het dan over te maken oid?? (een credit card heb ik niet)