Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:13

oh, ik weet nog ene na een avondje stappen :D
we gingen naar een discotheek voor zijn verjaardag, en ik was bob, had men ultrahoge replays aan (nouja, 11 cm, maar voor mij zijn die hoooog)
en meneer was in het zuipen gevlogen, schuimwijn, vodka redbull, witte wijn, etc
op een bepaald moment zeg ik, we gaan naar huis
op weg naar buiten begon hij al redelijk tegen me te hangen, en op weg naar de auto was het nog slechter.
ik hem proberen recht te houden op men hakken, geen zon goed plan
meneer besloot dat hij moest p*ssen, en dook zo een parking op, achter een (gelukkig gesloten!) omheining, echter kwam hij er wel met zen hoofd bovenuit en stond zo met een brede smile te plassen,
so far so good, alles terug opgeboren
kwamen we een eindje verder een agent tegen
ex zijn woorden: JOOOOOOW!
ik hem een klap gegeven dat hij moest zwijgen, en meegesleurd naar de auto
eenmaal in de auto hem proberen wakker te houden wat niet zo goed ging uiteraard
komen we vanaf de grote weg, roept hij plots
STOP STOP STOP!
ik stop (vlak voor het politiekantoor, gelukkig stonden we op de grote weg)
hij rold letterlijk de auto uit, en begint na de auto te kotsen
heb hem effe laten doen, uiteindelijk terug de auto ingestapt, raam open, en hij heeft met zen hoofd uit het raam liggen slapen
uiteindelijk thuisgekomen, wil hij uitstappen, rolt hij zo zijn auto uit, op zen knieeun op het voetpad, voeten nog in de auto, terug te kokhalsen
effe aangekeken, dan maar besloten eerst naar binnen te gaan, mijn handtas weg te leggen en andere schoenen aan te doen, glaasje water gevuld, handdoekje mee naar buiten, om hem op dezelfde positie terug te vinden

wat opgepoetst, slokje laten drinken, springt hij plots recht en LOOPT naar het einde van de straat om daar het uit te spuwen,
in het terugkeren nog eens tegen de grond gegaan, zat hij te miepen dat hij zijn handjes pijn gedaan had :D
en zo meegekregen naar binnen, over de wasbak gehangen waar hij netjes bleef hangen, tot hij een lepel vond en dat probeerde in zen keel te stoppen om alles eruit te krijgen, heb dat maar wijselijk afgepakt.
ondertussen de auto gaan sluiten, licht uit gedaan,buiten, etc, kom ik terug, hangt hij nog altijd over de wasbak.
begon hij plots te banketstaaf dat hij wilde douchen, hij moest en zou douchen :D
en plots, zet hij zich neer, op de grond, nog altijd aan het banketstaaf dat hij moest douchen :D
uiteindelijk na veel trekken en sleuren terug rechtgekregen (was ondertussen 4 uur snachts, hij moest om 7 uur op om te gaan werken) en in de zetel geplaceerd, waar hij recht op zijn buik inviel en half sliep, half lag te wenen dat ik zo lief was :D
broek afgedaan, schoenen, trui ook, want daar had hij op gep*ked :r
hem nog wat opgepoetst, dekentje gegeven, en zelf boven gaan slapen :D
nog uitgelegd aan zijn moeder, en dat ze me maar moest oproeken,
om 6 uur riep ze me effectief wakker dat ze er geen weg mee kon, en ze geen tijd had
dus ik naar beneden, drie kwartier bezig geweest hem wakker te krijgen, onder douch gestoken, en naar zijn werk gestuurd
laten we zeggen dat hij nogal een k*t dag gehad heeft, en hem niet bepaald goed voelde
wist trouwens niks meer vanaf het moment dat we vertrokken.
achterna gehoord dat zijn vriend in die discotheek zichzelf in de gordijnen gewikkeld had en daar in slaap gevallen was :D

nu kan ik er mee lachen, maar man wat was ik kwaad toendertijd!
heb hem wel mooi verzorgt omdat hij het ook al eens voor mij gedaan had toen ik na een jointje (nouja, ze hadden 4 soorten gemengd, en we hadden chinees gegeten, geen goede combi) ook een beetje slecht gedraaid was, dus was het hem wel verschuldigt :D

jetwii

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 00:54

dat die de boel onderkotste terwijl die me zoene wou
dat die het uitmaakte visa sms
dat die me uitschold voor zn prutsmuts
dat die zich in de kroeg voor schut zet
en dat die verslaafd is aan zn pc

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 01:57

ik heb mijn vriend ook weleens uit bed gegooit, dan trok ik keihard me benen omhoog (gewoon als hij boven op mij zat et kleren aan en aan het kietelen was oid...) en toen vloog die echt met een heel mooi boogje zo zijn bed uit xD
hij vond het minder leuk :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 02:04

suikermeisje schreef:
ik heb mijn vriend ook weleens uit bed gegooit, dan trok ik keihard me benen omhoog (gewoon als hij boven op mij zat et kleren aan en aan het kietelen was oid...) en toen vloog die echt met een heel mooi boogje zo zijn bed uit xD
hij vond het minder leuk :+

_/-\o_ :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:37

nouja, het is geen ex, maar ik vind het toch wel een redelijke blunder.
mij verleiden, zeggen hoe leuk hij mij vind en dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin voor mij, na de kroeg na een respectabel aantal biertjes zoenen, en blijven bevestigen dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin. om 2 dagen later te horen dat hij het nog een keer wil proberen met haar...

en dit is nu al 2 keer gebeurd, moet alleen dit keer nog afwachten of hij het werkelijk uit maakt..

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:55

ciska_sando schreef:
nouja, het is geen ex, maar ik vind het toch wel een redelijke blunder.
mij verleiden, zeggen hoe leuk hij mij vind en dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin voor mij, na de kroeg na een respectabel aantal biertjes zoenen, en blijven bevestigen dat hij het uit gaat maken met zijn vriendin. om 2 dagen later te horen dat hij het nog een keer wil proberen met haar...

en dit is nu al 2 keer gebeurd, moet alleen dit keer nog afwachten of hij het werkelijk uit maakt..

Ik zou niet wachten tot hij uit maakt maar lekker verder zoeken naar een leuke jongen!
Als hij zo twijfelt is hij jou niet waard :o

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:01

ik weet het, maar hij is zo leuk! vind hem al maanden interessant.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:06

hou er wel rekening mee: hij gaat nu vreemd met jouw, terwijl hij een vriendin heeft, zorg ervoor dat hij dat ook niet flikt bij jouw...

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:31

Jaa mee eens, maarja ik snap het liefde maakt blind :=

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:33

Shayenne93 schreef:
Jaa mee eens, maarja ik snap het liefde maakt blind :=

liefde maakt idd blind, zit zelf ook in een dergelijke situatie

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 15:37

Hmm,mijn motto is,

''how you get them is how you lose them :+'

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:23

Toen ik het las dacht ik ook direct: zoals je eraan komt, raak je er ook vanaf.
En het klopt echt, heb het zien gebeuren bij mijn zusje

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:33

ben ik blij dat ik mijn vriend kreeg toen die vrijgezel was. Maarja ben zijn eerste serieuze vriendinnetje, vorige waren allemaal voor max 3 weken. xD

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 18:38

Ja,ik ben altijd al van die mening geweest,
niet alleen als ze al een relatie hebben,ook met andere dingen.

Get them easy,lose them easy.
If they're an ass to other girls,they are one to you.

Die laatste heb ik helaas zelf moeten ontdekken,
maar die andere,dat is gewoon mijn standpunt :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:35

ik ben er ook totaal niet van, maar ik vind hem al zo lang leuk en had redelijk wat drank op.. dan is het moeilijk om nee te zeggen.

en het zit voor de rest niet in zijn aard, + dat hij een prut relatie heeft en het al een paar keer uit en aan is geweest..

maarja, ik loop me dit ook zelf wijs te maken natuurlijk.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 19:59

njaa mijn vriend kreeg mij makkelijk, maar een ander niet, als ik een vriend heb heb ik er een, ga niet met andere lopen rotzooien ofzo.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:09

ik ben vrijgezel, ik zou echt alles doen om niet vreemd te gaan.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 20:14

Ach,ik neem je iig niets kwalijk hoor,liefde kan hele gekke wendingen nemen,
Daar geloof ik in als geen ander :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:15

Spreekt Fien uit ervaring :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 20:17

Ja idd _O-

Wel andere ervaring dan,want jongens met een vriendin,daar moet ik niets van hebben,
Maar mijn ervaring was in zekere zin,
dat een kerel die ik absoluut niet hoefde voor een ongelooflijk lange tijd,na een jaar echt god was opeens.
Terwijl hij alsnog net dezelfde kerel was :+

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:39

Sorry hoor Fien dat ik dit zeg, maar je bent pas 17 en het lijkt alsof je al een heel arsenaal aan jongens hebt versleten?? Begrijp me niet verkeerd maar elke keer kom je met iets nieuws af

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:40

Zo denk ik ook armaris maar kunnen ook veel van de zelfde zijn toch ?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:41

Ashleytjuhh schreef:
Zo denk ik ook armaris maar kunnen ook veel van de zelfde zijn toch ?

Dan nog, haar manier van praten laat toch andere gedachten over hoor

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 00:55

:D Er schiet mij ineens ook een schijtverhaal te binnen; We hadden een feest gehad en meneer had teveel ingenomen... Zoveel dat ik hem aan de broeksriem omhoog moest houden en zo de auto in moest sturen. Afijn, hem voorin de auto gedropt, deur dicht proberen te gooien terwijl zijn been nog een stuk buiten de auto stak was misschien ook niet zo heel handig van mij... Dus been ook in de auto gewerkt, deur dicht en gaan op huis aan... Rijden we ergens op de snelweg; begint hij echt ontiegelijk te zeuren dat ie heel, heel, heel nodig moet schijten en het echt, echt, echt niet kan ophouden tot thuis. Tja, bij een rustig stuk vluchtstrook en een hele brede berm de auto aan de kant gezet zodat hij zichzelf kon "verlossen". De auto stond amper stil, hij zwaait de deur open, gaat staan, laat de deur los en ligt languit voorover op zijn gezicht in het gras... Duzzzz met veel gedoe die vent de auto weer in gehezen en weer verder op huis aan. 20 km verder kan hij thuis ineens normaal de auto uitstappen maar vooruit lopen wilde niet zei hij. Dus hij draait om en loopt achterwaarts kaarsrecht van de auto het huis in om inderdaad gelijk naar de pot te gaan. Dus ik ben hond gaan uitlaten en na een half uurtje zat hij nog steeds op de pot. Ik kreeg ook geen reactie meer van de andere kant van de deur. Dus de deur opengedraaid met een schroevendraaier. Lag meneer met zijn hoofd in het fonteintje te slapen met zijn gat op de pot. Toen ik het toilet doorspoelde sliep hij rustig verder dus ik heb hem daar mooi laten liggen en ben zelf lekker het bed ingedoken.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 01:14

Anne, wat erg zeg _O- ben je dan helemaal niet kwaad?
Wat een leuk topic trouwens.

Mijn ex was met ons mee op vakantie, we zaten naast elkaar op een bankje en we hadden het erover wat hij zou doen als een andere jongen mij zou willen versieren. Mijn zusjes vroegen dit aan hem. Hij zei: dan spreid ik mijn armen zo en dan zeg ik dat ze bij mij moet komen. Maar het probleem was dat hij zijn armen in het echt ook vol enthousiasme ging spreiden en zijn arm keihard tegen mijn neus kwam :') ik had de tranen in mijn ogen, wat deed dat zeer, ik voel het nog als ik er weer aan denk.

En diezelfde jongen was een keer aan het kwijlen tijdens de seks, wat een afknapper :r

Het was nogal een sukkeltje, blij dat het uit is en al een hele tijd geleden en nog blijer dat ik nu een leuke vriend heb <3 Waarover ik zo 123 geen blunders kan vertellen.