we gingen naar een discotheek voor zijn verjaardag, en ik was bob, had men ultrahoge replays aan (nouja, 11 cm, maar voor mij zijn die hoooog)
en meneer was in het zuipen gevlogen, schuimwijn, vodka redbull, witte wijn, etc
op een bepaald moment zeg ik, we gaan naar huis
op weg naar buiten begon hij al redelijk tegen me te hangen, en op weg naar de auto was het nog slechter.
ik hem proberen recht te houden op men hakken, geen zon goed plan
meneer besloot dat hij moest p*ssen, en dook zo een parking op, achter een (gelukkig gesloten!) omheining, echter kwam hij er wel met zen hoofd bovenuit en stond zo met een brede smile te plassen,
so far so good, alles terug opgeboren
kwamen we een eindje verder een agent tegen
ex zijn woorden: JOOOOOOW!
ik hem een klap gegeven dat hij moest zwijgen, en meegesleurd naar de auto
eenmaal in de auto hem proberen wakker te houden wat niet zo goed ging uiteraard
komen we vanaf de grote weg, roept hij plots
STOP STOP STOP!
ik stop (vlak voor het politiekantoor, gelukkig stonden we op de grote weg)
hij rold letterlijk de auto uit, en begint na de auto te kotsen
heb hem effe laten doen, uiteindelijk terug de auto ingestapt, raam open, en hij heeft met zen hoofd uit het raam liggen slapen
uiteindelijk thuisgekomen, wil hij uitstappen, rolt hij zo zijn auto uit, op zen knieeun op het voetpad, voeten nog in de auto, terug te kokhalsen
effe aangekeken, dan maar besloten eerst naar binnen te gaan, mijn handtas weg te leggen en andere schoenen aan te doen, glaasje water gevuld, handdoekje mee naar buiten, om hem op dezelfde positie terug te vinden
wat opgepoetst, slokje laten drinken, springt hij plots recht en LOOPT naar het einde van de straat om daar het uit te spuwen,
in het terugkeren nog eens tegen de grond gegaan, zat hij te miepen dat hij zijn handjes pijn gedaan had

en zo meegekregen naar binnen, over de wasbak gehangen waar hij netjes bleef hangen, tot hij een lepel vond en dat probeerde in zen keel te stoppen om alles eruit te krijgen, heb dat maar wijselijk afgepakt.
ondertussen de auto gaan sluiten, licht uit gedaan,buiten, etc, kom ik terug, hangt hij nog altijd over de wasbak.
begon hij plots te banketstaaf dat hij wilde douchen, hij moest en zou douchen

en plots, zet hij zich neer, op de grond, nog altijd aan het banketstaaf dat hij moest douchen

uiteindelijk na veel trekken en sleuren terug rechtgekregen (was ondertussen 4 uur snachts, hij moest om 7 uur op om te gaan werken) en in de zetel geplaceerd, waar hij recht op zijn buik inviel en half sliep, half lag te wenen dat ik zo lief was

broek afgedaan, schoenen, trui ook, want daar had hij op gep*ked

hem nog wat opgepoetst, dekentje gegeven, en zelf boven gaan slapen

nog uitgelegd aan zijn moeder, en dat ze me maar moest oproeken,
om 6 uur riep ze me effectief wakker dat ze er geen weg mee kon, en ze geen tijd had
dus ik naar beneden, drie kwartier bezig geweest hem wakker te krijgen, onder douch gestoken, en naar zijn werk gestuurd
laten we zeggen dat hij nogal een k*t dag gehad heeft, en hem niet bepaald goed voelde
wist trouwens niks meer vanaf het moment dat we vertrokken.
achterna gehoord dat zijn vriend in die discotheek zichzelf in de gordijnen gewikkeld had en daar in slaap gevallen was

nu kan ik er mee lachen, maar man wat was ik kwaad toendertijd!
heb hem wel mooi verzorgt omdat hij het ook al eens voor mij gedaan had toen ik na een jointje (nouja, ze hadden 4 soorten gemengd, en we hadden chinees gegeten, geen goede combi) ook een beetje slecht gedraaid was, dus was het hem wel verschuldigt