Ja klopt Komt er eentje in Almere, ik las het laatst ergens!
Lous
Geplaatst: 09-02-11 16:17
Maar raar dat ze dan nog niet op zoek zijn naar personeel. En hoe zeker is het. Zekerheid is naar de gemeente stappen. Die moeten weten wat er met het pand gebeurd. Maar goed ach ja, we horen het wel.
Ik ben vandaag naar de Primark in Rotterdam geweest. Vond dat ze niet echt heel veel hadden.. Maar heb toch nog wat leuke dingetjes kunnen scoren! gelukkig
Ik was vannochtend even in de Primark in Hoofddorp, was echt super rustig!
Miss_kell
Geplaatst: 14-02-11 19:23
In almere komt er geen 1 vaker ga ik het niet meer zeggen haha
Ik weet wel waarover ze aan het denken zijn om misschien de volgende te openen...maar ik hou lekker m'n mond dicht hihihih Want er is nog nietsss zeker
Britt90
Geplaatst: 15-02-11 20:18
Ik ga 16 maart op minicruise naar Newcastle en hóóp dat ik genoeg tijd heb om naar het MetroCentre te gaan met de jawel.. Primark!!!
Doe dan Utrecht, is zo'n beetje in het midden haha Of nog beter, gewoon 1 per provincie
SimoneDV
Geplaatst: 16-02-11 15:10
Yellowcab schreef:
sharonalover schreef:
ja of apeldoorn lekker centraal
Doe dan Utrecht, is zo'n beetje in het midden haha Of nog beter, gewoon 1 per provincie
ah nee PLEASE niet in utrecht, er is nu al massaal toerisme naar de primark in rotterdam, en ik reis dus altijd met de trein tussen rotterdam alexander en utrecht dus liever niet ook in utrecht
Tussen utrecht en de primark in rotterdam is het ook maar een half uur met de trein trouwens.
Lous
Geplaatst: 16-02-11 15:12
Utrecht lijkt me een heeeeel goed idee juist. Ligt precies in het midden van Nederland en is het hart voor alle treinverbindingen. Zo kan iedereen een stuk makkelijker naar de Primark. Al is minimaal 1 Primark per provincie nog het beste idee.
Geen Primark per provincie! Dan loop iedereen binnen no time met kleren van de Primark, en het is juist het leuke dat er zo weinig mensen er mee rond lopen ( hier in het noorden)
SimoneDV
Geplaatst: 16-02-11 15:39
Chrissie_ schreef:
Geen Primark per provincie! Dan loop iedereen binnen no time met kleren van de Primark, en het is juist het leuke dat er zo weinig mensen er mee rond lopen ( hier in het noorden)
ja idd dan wordt het nog erger dan met de H&M denk ik...
Skessa_
Geplaatst: 16-02-11 15:47
Antwerpen
Yellowcab
Geplaatst: 16-02-11 16:01
Chrissie_ schreef: