Ugh, nee... Dat vind ik niks. A. Ik weet niet hoe je het uitspreekt en B. Ik vind beide opties die ik in mijn achterhoofd heb lelijk
MelissaV
Geplaatst: 29-12-11 00:37
Konstantine schreef:
Ugh, nee... Dat vind ik niks. A. Ik weet niet hoe je het uitspreekt en B. Ik vind beide opties die ik in mijn achterhoofd heb lelijk
Heejlie eigenlijk of Heelie
vuurneon
Geplaatst: 29-12-11 00:38
Bij de dokter zat Megan, op zich geen gekke naam... Maar die manier waarop het werd uitgesproken.. Meeeeeeguuuuun. Nee, niet mijn ding. Werd wel een erg lange naam opeens haha
Konstantine
Geplaatst: 29-12-11 00:39
Dan zou ik het spellen als Hayley, dan is dat duidelijker... Maar dan alsnog vind ik het niet zo'n mooie naam, had vroeger een nogal vervelend buurmeisje dat zo heette en die associatie zit nog in m'n hoofd.
Ik dacht altijd dat Megan gezegd werd als "Meggun". (Met zachte e en stomme e.) Dan vind het wel mooi.
vuurneon
Geplaatst: 29-12-11 00:40
T is erger als dat het echt fonetisch gaat worden; heelie.
Maar Engelse namen fonetisch geschreven vind ik sowieso niet snel mooi; maikool bijvoorbeeld. Ja echt... Vreselijk! Die jongen vond het ook niet echt geweldig
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-12-11 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Toch een beetje jammer... Dat kind is vernoemd naar een metalband die vernoemd is naar een auto.
Quidou
Geplaatst: 29-12-11 01:36
vuurneon schreef:
T is erger als dat het echt fonetisch gaat worden; heelie.
Maar Engelse namen fonetisch geschreven vind ik sowieso niet snel mooi; maikool bijvoorbeeld. Ja echt... Vreselijk! Die jongen vond het ook niet echt geweldig
Omdat ze zelf de spelling van de naam wouden bedenken, ik snap niet waarom het een arm kind zou moeten zijn. Vind het namelijk een erg mooie naam.
Maargoed, iedereen mag zijn mening hebben natuurlijk
Quidou
Geplaatst: 29-12-11 02:32
Meisje de rest van dr leven: "Nee het is niet met een J maar Dj, onee en ook niet met een -a maar met een -e" + het bijkomende (voor)oordeel over het milieu waar ze afkomstig van zal zijn.
Ik zeg niet dat ik het geen mooie naam vind, vind het wel leuk klinken. Alleen het is gewoon Jazzlyn volgens Amerikaanse spelling, al is het geen 'echte' naam maar een afgeleide/samenvoeging van andere namen/muzieksoorten. En op internet kom je ook verschillende Engelse spellingsvormen tegen, maar dat verNederlandste Engels met Dj vind ik echt vreselijk, sorry!
Ik vind het ook absoluut niks, beetje "Teen Mom"-idee krijg ik ervan... Maar goed, smaken verschillen, en gelukkig maar ook, anders zouden we allemaal hetzelfde heten!