Marrjjollein schreef:Ik ben eigenlijk voor Ajax, maar ik hoop dat Feyenoord wint, omdat FC Groningen dan hoger in het klassement blijft
Hahaha, zo kan je 't ook bekijken hé.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LYSANNO schreef:Ze speelden niet eens. Ik zag alleen Real aan de bal.
Thuis doen ze het wel beter, dat weet ik zeker, maar of ze AC milan en Real ook kunnen verslaan, mwah..
danielle_x schreef:LYSANNO schreef:Ze speelden niet eens. Ik zag alleen Real aan de bal.
Thuis doen ze het wel beter, dat weet ik zeker, maar of ze AC milan en Real ook kunnen verslaan, mwah..
Thuis hebben ze het eigen publiek erbij dat is een voordeel maar of ze beter spelen? Denk dat dat wel tegenvalt hoor 'ajax ziet sterren' de andere teams zijn gewoon beter hebben een hoger niveau enz.
Maar idd ajax speelde slecht maar gelukkig zijn thuis suarez en vertonghen er weer![]()
LYSANNO schreef:danielle_x schreef:-
Thuis hebben ze het eigen publiek erbij dat is een voordeel maar of ze beter spelen? Denk dat dat wel tegenvalt hoor 'ajax ziet sterren' de andere teams zijn gewoon beter hebben een hoger niveau enz.
Maar idd ajax speelde slecht maar gelukkig zijn thuis suarez en vertonghen er weer![]()
Ja, El Hamdoui raakt ook geen bal als Suarez er niet is, misschien moet jol het een keer proberen met: Suljemani, El Hamdoui en Suarez?