Wat ga jij stemmen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij stemmen?

CDA
28 (2%)
PvdA
92 (8%)
SP
121 (10%)
VVD
227 (20%)
PVV
355 (31%)
GroenLinks
97 (8%)
ChristenUnie
14 (1%)
D66
86 (7%)
Partij voor de Dieren
64 (5%)
SGP
4 (0%)
Nieuw Nederland
Geen stemmen
TON
7 (0%)
Mens en Spirit
3 (0%)
Parij één
Geen stemmen
Lijst 17
8 (0%)
Piratenpartij
8 (0%)
Lijst 19
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1114

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:22

Ayasha schreef:
Krips schreef:
Allochtonen hebben wel wat te vrezen als ze islamitisch zijn. Ten eerste worden ze tot zondebok gemaakt en ten tweede wordt hun de geloofsvrijheid af genomen.

nee hoor, ze zijn vrij om te geloven, ze moeten echter leren dat anderen die vrijheid ook hebben en dat ze het niet door je strot mogen douwen. ;)

_/-\o_

Illusion

amen _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Illusion op 08-06-10 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Dobby91

Marian_ schreef:
Citaat:
Maar als we elke allochtoon die zich misdraagt eruit gaan gooien, mogen we wat mij betreft ook elke Nederlander die zich misdraagt eruit gooien.

maar wij kunnen niet naar ons geboorteland/eigen land toegestuurt worden.

2e generatie allochtonen ook niet, die zijn hier namelijk geboren en dit is hun eigen land. Maar dat schijnen heel veel mensen te vergeten. Sowieso, wij hebben veel mensen hierheen gehaald, pas je niet in het plaatje? Nou dan schuiven we dat probleem toch op een ander land. :(:)

Overigens hebben meer christenen mij geprobeert te bekeren dan moslims, dat was er namelijk nog geen een.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:23

Ayasha schreef:
Tallie1979 schreef:
Op het moment dat er op ze gestemd word. :) Dan nemen mensen het serieus en worden hun ideeen dus gehoord :)

op de PVV wordt ook gestemd dus die worden ook gehoord... :?
Veel veranderingen heeft VB zelf nog niet kunnen doorvoeren. Wel is hun programma van 8 jaar geleden door vrijwel elke partij inmiddels overgenomen :(:) En toch het cordon sanitaire proberen aan te houden he. :+ Stomme Belgische politiek...

Of er op de PVV word gestemd weten we morgen :P Hahaha! :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:23

Kayleigh_ schreef:
Miepie1980 schreef:
Deze mensen wil Geert Wilders dus uit Nederland hebben. Dat zijn gewoon Nederlanders!
Hier geboren en getogen. Hier werkend of lerend. Hier hun sociale leven en vrienden.

Allochtonen die binnen dit plaatje passen, hebben niets te vrezen. Zij misdragen zich niet dus mogen blijven, volgens Wilders.

Amen![/quote]

Nee maar Wilders wil naast een verbod op de boerka ook een verbod op de Koran.
Dat is dus gewoon het beperken van de vrijheid van godsdienst voor een bepaalde groep mensen.
Leuk voor mensen die de Islam aanhangen. Ze mogen blijven maar hun geloof niet meer beleven?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:24

Gittekit schreef:
Maar als we elke allochtoon die zich misdraagt eruit gaan gooien, mogen we wat mij betreft ook elke Nederlander die zich misdraagt eruit gooien. :D

En waar denk je die heen te willen sturen?

Ja, er is een verschil, iets waarmee iemand die in Nederland geboren is een pluspunt heeft....Om nou te zeggen dat dit fout of zelfs discriminerend is...Nee, ik vind van niet...Iedereen heeft bepaalde voordelen...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:24

Krips schreef:
Oh? De Koran verbieden, islamitische scholen verbieden, kopvoddentax enz. enz. Dat is allemaal geloofsvrijheid?

Ik heb nog nooit het idee gehad dat iemand mij iets door de strot wilde duwen als het ging om de Islam....

Ik wel, maar dat was in Turkije, dus dat telt niet :P Ik heb vriendelijk bedankt overigens :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:25

De koran verbieden zie ik niet zo snel gebeuren, islamitische scholen verbieden, graag samen met alle andere geloofsscholen want dat bevorderd de integratie voor geen .....
Denk je echt dat het gaat helpen om ze allemaal in aparte hokjes te steken? Islam hun gebouwtje, de christenen in hun gebouwtje, de joden krijgen een gebouwtje, de hindoe's ook een gebouwtje, effe zien, wat heb je nog... De boeddhisten krijgen ook wel een gebouwtje... Allemaal een dikke ijzeren deur derin, vooral niet bij elkaar komen en vooral in je eigen geschapen wereldje blijven... Jep, dat gaat perfect werken om een SAMENleving te creëren. :j

Hoofddoek heeft volgens islammensen hier op bokt niets te maken met het geloof, het is niet verplicht (want als het verplicht zou zijn zou het onderdrukking zijn en IMO mag het dan zeker afgeschaft worden) dus heeft wat mij betreft helemaal niets te maken met "geen vrijheid van geloof". :D

Tallie: tuurlijk wordt er op gestemd, je ziet het hier alleen op bokt al.. :=

Dobby91

waar wil je alle jongens heensturen die hier geboren zijn? ;) De meeste 'allochtone' crimineeltjes hier, zijn gewoon hier geboren. ;)

sherif

sPVV Visie:
De Partij voor de Vrijheid wil een sterkere economie. Maar de rekening voor de bezuinigingen moet eerst en vooral bij de overheid zelf worden neergelegd. Eerst snijden in het eigen vlees en niet de rekening bij de burger neerleggen. Ontwikkelingshulp, de miljardenafdracht aan Europa, de overhead bij de overheid, de massa-immigratie, onzinnige subsidies, noem maar op. Stop daar eerst eens mee.

De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau krijgen en voor een sociaal Nederland. De AOW-leeftijd moet op 65 blijven. Wij kiezen voor rechten van vrouwen en homo’s en voor de traditionele joods-christelijke en humanistische waarden die Nederland het succes hebben gegeven die het nu heeft.

Wij zijn voor een sprankelende democratie, met volop referenda. Niet de politieke elite, maar het volk moet zich vaker kunnen uitspreken; samen weten burgers het beter dan de linkse kliek.

Geen Europese superstaat, maar wel economische samenwerking. Wij kiezen voor een veilig Nederland, voor veilige straten waar het tuig wordt opgepakt en uitgezet, niet gesubsidieerd en geknuffeld..

Wie denkt dat islamisering een kwestie is van ‘one issue’ kan niet tellen. De massa-immigratie heeft enorme gevolgen voor alle facetten van onze samenleving. Het is economisch gezien een ramp, het tast de kwaliteit van ons onderwijs aan, vergroot de onveiligheid op straat, leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homo’s en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt.

De massa-immigratie is een geldverslindende linkse hobby. De miljarden die opgaan aan extra gevangenissen, extra politie, extra huizen, extra zorg, extra onderwijs, extra uitkeringen moeten toch ergens vandaan komen. Wie betaalt de prijs voor de multiculturele samenleving? Wie moet steeds de portemonnee trekken? Dat bent u, dat zijn de gewone hardwerkende Nederlanders die nooit gevraagd hebben om de massa-immigratie.

De PVV kiest voor zero tolerance. Elk afdingen van het gezag van de politie moet worden tegengegaan. De politie moet heer en meester zijn op straat. Er mag nooit enig misverstand over bestaan wie de baas is in onze wijken, dorpen en steden. Toegeven aan het tuig is het begin van het einde. Hogere straffen en hoge minimumstraffen. Stoppen met TBS en proefverloven, versober de gevangenissen.

De PVV kiest voor menswaardige zorg en voor ouderen in verpleeghuizen die meer rechten hebben dan gevangenen. Dat is nu andersom en dat is van de zotte. Geen ondervoeding, uitdroging, doorligwonden en 24-uursluiers meer in onze zorginstellingen. Kleine zorginstellingen met veel minder managers waar de zorgverlener weer mag zorgverlenen en de patiënt weer de zorg krijgt die hij of zij verdient. De oudere generatie heeft ons land opgebouwd. Laten we dat niet vergeten.

De PVV kiest voor dierenwelzijn en dierenbeulen moeten keihard worden aangepakt en een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen. Ook de boeren en vissers worden door de PVV niet vergeten. Eeuwenoude tradities mogen niet verloren gaan.

De PVV wil geen KM-heffing, dat lost de files met geen millimeter op. En geef mensen de mogelijkheid om hun eigen huurwoning te kunnen kopen. Het onderwijs moet weer terug naar de basis. De leraar moet weer meester zijn en reken- en taalvaardigheid moeten de basis worden van het primaire onderwijs. De altijd-maar-leuk-cultuur in het onderwijs moet vervangen worden door het klaarstomen van onze jeugd voor een serieuze rol in de samenleving later.

Wij stemmen voor de PVV! Michiel de Ruijter zou trots zijn geweest op hem!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:26

Gittekit schreef:
waar wil je alle jongens heensturen die hier geboren zijn? ;) De meeste 'allochtone' crimineeltjes hier, zijn gewoon hier geboren. ;)

Ik zeg: Terschelling!! :D :D

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:26

Krips schreef:
Allochtonen hebben wel wat te vrezen als ze islamitisch zijn. Ten eerste worden ze tot zondebok gemaakt en ten tweede wordt hun de geloofsvrijheid af genomen.

ze mogen best geloven. alleen zullen ze toch wat aanpassingen moeten doen, aangezien in nederland de vrouwen niet zo behandeld mogen worden als in hun eigen land heel gebruikelijk is. zoals dat met veel van hun normen en waarden qua geloof zo is. mja dat weet je nu eenmaal als je naar een ander land gaat. dat je je toch zal moeten aanpassen in dingen. en dat ze dus ook niet zo openbaarlijk (ofzo) hun geloof kunnen uiten. er zijn nog steeds moskeeën waar ze heen kunnen om hun geloof te uiten, ze kunnen thuis gewoon hun geloof uiten. alleen zullen ze zich in het dagelijks leven wel meoten aanpassen aan het nederlandse leven.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:28

Nou dan zeg ik Madagascar, net als wat ze ooit van plan waren met de Joden. |o

Ayasha
Blogger

Re: Wat ga jij stemmen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:29

Wat dacht je van een gevangenis of een instelling? :+ Zoals men met autochtonen ook wel es doet als ze zich niet gedragen?
Dat lijkt me een mooi begin. :j

Adil

Gittekit schreef:

Dan moet je de partijpunten van de PVV eens beter doorlezen volgens mij....Die jongens hebben een NL-Paspoort (of kunnen die tenminste aanvragen) enn hebben dus niks te vrezen....

Wel maak ik me zorgen over het feit dat Wilders complete gezinnen terug wil sturen wanneer bijv. de vader de fout in gaat...De rest van de familie zou imo voor de keuze gesteld mogen worden of ze papa achterna gaan of niet...

Adil

Gittekit schreef:

Dat was allemaal schone schijn....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:30

Gittekit schreef:

Dat gaat te veel kosten, Terschelling is met het bootje over en in de cel droppen, Madagascar is nogal een eind vliegen en kost een boel geld aan tickets..

Het is er momenteel wel warmer, dat dan weer wel.. >;)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:31

blue_kim schreef:
Krips schreef:

ze mogen best geloven. alleen zullen ze toch wat aanpassingen moeten doen, aangezien in nederland de vrouwen niet zo behandeld mogen worden als in hun eigen land heel gebruikelijk is. zoals dat met veel van hun normen en waarden qua geloof zo is. mja dat weet je nu eenmaal als je naar een ander land gaat. dat je je toch zal moeten aanpassen in dingen. en dat ze dus ook niet zo openbaarlijk (ofzo) hun geloof kunnen uiten. er zijn nog steeds moskeeën waar ze heen kunnen om hun geloof te uiten, ze kunnen thuis gewoon hun geloof uiten. alleen zullen ze zich in het dagelijks leven wel meoten aanpassen aan het nederlandse leven.

Prima, maar dan niet de Koran verbieden! Ik vind dat echt erg. Het is voor de mensen die de Islam aan hangen het heilige boek. Dat is mensjes pesten waar je niets mee bereikt.

En laten ze dan ook een verbod instellen op het beleiden van alle geloof in het openbaar. Dus ook geen Jehova getuigen langs de huizen, niet bidden in een restaurant, ook niet als Christen enz enz.

Als je iets doet moet je het voor iedereen doen en niet voor 1 bepaald geloof!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:32

Adil18 schreef:
Gittekit schreef:

Dat was allemaal schone schijn....

Was ook puur sarcasme. ;)
Ik denk niet dat het het land uitgooien van criminelen zin gaat hebben, zowel autochtonen als allochtonen.

Adil

Miepie1980 schreef:
Prima, maar dan niet de Koran verbieden! Ik vind dat echt erg. Het is voor de mensen die de Islam aan hangen het heilige boek. Dat is mensjes pesten waar je niets mee bereikt.

En laten ze dan ook een verbod instellen op het beleiden van alle geloof in het openbaar. Dus ook geen Jehova getuigen langs de huizen, niet bidden in een restaurant, ook niet als Christen enz enz.

Dat zou geweldig zijn...!!!!

blue_kim

de koran verbieden zal hem nooit te nimmer lukken. dus daar hoeven ze echt niet bang voor te zijn.
het enige wat een beetje jammer is, is dat een groot deel van de islam dingen naleeft die helemaal niet zo in de koran staan. maargoed...

Dobby91

Re: Wat ga jij stemmen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:33

Dat geldt ook voor Christenen en de Bijbel hoor. ;)

Adil

Gittekit schreef:
Was ook puur sarcasme. ;)
Ik denk niet dat het het land uitgooien van criminelen zin gaat hebben, zowel autochtonen als allochtonen.

Economisch heeft het in ieder geval wel zin :D

Tallie1979

Miepie1980 schreef:

Ik stem voor!! Ik word helemaal ziek van de Jehova's die ondanks mijn verzoek mij van de lijst te halen toch iedere maand, iedere 2 maanden aan komen bellen.. Bij voorkeur op zaterdagmorgen vroeg.. :(

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:34

Miepie1980 schreef:

Joh dat gaat ie er toch nooit door krijgen? Hij gaat nooit alleen regeren, altijd met een andere partij, en die andere partij zal wel temperen. ;)

Dat verbod; GRAAG!!! Want die Jehova's... ik word al woest als ik ze door de straat zie lopen, wat een onbeschoft tuig wij hier aan de deuren krijgen, dat is onvoorstelbaar.