Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayleigh__ schreef:Wat een heerlijk topic!
Gisteren had ik ook een aparte klant. Mevrouw wilde poeder van Loreal oid terugbrengen, maar het was een klein beetje gebruikt en ze was de bon kwijt. Dat kan niet, maargoed, mevrouw was eigenwijs en gaat in de kassarij staan bij mn collega. Weer hetzelfde verhaal, maar ze zou thuis nog de bon gaan zoeken. Collega vroeg daarna nog voor de duidelijkheid of de makeup open was. Ja, de poeder was open, maar dat was het probleem van Loreal, want het klepje zat niet goed dicht. Dus collega nog een keer gevraagd of ze het gebruikt had. Ja, ze had het een klein beetje gebruikt. Vervolgens stond ze mn collega schaapachtig aan te kijken toen mn collega nog eens goed duidelijk maakte dat het dan logisch was dat het niet geruild mocht worden.
Klanten in de rij vonden de mevrouw ook erg vermakelijk
PocoGaucha schreef:nadat de mini's al bijna twee weken op zijn vragen mensen nog steeds of we ze nog hebben, en dan vinden ze het vervelend dat ze er niet meer zijn, want ze hebben ze niet allemaal.
ik wordt er echt moe van, die rot dingen. volgend jaar wordt de kringloop er weer mee dood gegooid. ik wordt echt gek van die dingen, en de oma's die zijn het ergst. brrrr ik wordt er bang van. dan denk ik, wees blij dat u die dingen een aantal weken GRATIS bij uw boodschappen heeft gehad.
hetzelfde met dozen, als de dozen opzijn zijn wij ineens onredelijk omdat mensen hun mandje niet mee naar buiten mogen nemen. het is gewoon extra dat we die dozen voor de klanten beschikbaar stellen, en niet regelrecht de versnipperaar indraaien. als ze er dan niet zijn is het gewoon jammer.
ik had vandaag zelf wel een mooie, omdat de winkel waar ik zelf werk(volgensmij) 75 jaar bestaad hebben ze een actie waar je kan sparen voor korting op een kookworkshop. vandaag vroeg ik:
spaart u ook voor de kookkurkworkshop. ja, soms kom ik er niet meer uit.
en je mag bij ons voor de veiligheid ook alleen maar lange broeken aan, een vrouw draagt een rok voor geloofsovertuiging.
LauraM schreef:Ik had laatst weer een klant die dacht dat ze het beter wist.
Heel vervelend, de norton wijn was de week ervoor in de aanbieding, de aanbieding was een week doorgetrokken.
Ik scande de wijn, zegt de mevrouw 'Ho eens, dit klopt niet het is veel te duur'
'De norton wijn was vorige week in de aanbieding 2+1 gratis'
Dus ik kijk op het scherm mevrouw er is nu de helft van het bedrag van de wijn met de bonus eraf gegaan.
Dus nu is het 1+1 gratis. (uitgelegd dat het 50% korting was etc.)
En ze wilde het maar niet geloven (teruglopen naar het vak, nog een tijdje zo moeilijk lopen doen dat het vorige week goedkoper was.)
Komt ze terug van het vak zegt ze ja er staat inderdaad 1+1 gratis.
Toen ze afgerekend had 'Dan heb ik vorige week geluk gehad'
Ze dacht dus dat ze nog steeds dat ze die week ervoor de wijn goedkoper had
(volgens mij was de wijn toen ook al 50% maarja)
En altijd dezelfde dingen inderdaad, hang het bonnetje maar boven je bed, het bonnetje mag bij het oud papier (hij komt er dan niet meer uit maar goed), geef maar aan mijn buurman.
Wilt u voetbalplaatjes, ja anders kan ik niet thuiskomen, ja daarvoor gaan ze mee.
En die kindjes die aan je kassa constant 'SPEKJE!!' roepen word ik ook erg moe van
Of het liefste gezicht trekken net boven de rand van de band.
Ik vind het zelf ook ooit wel vervelend, dat ik niet kan zien of het een jongetje of meisje is.
Dan zeg ik altijd maar snel : 'Mag ie een spekje?'Of ik vraag het dan niet aan de ouders.
Tanya schreef:LauraM schreef:Ik had laatst weer een klant die dacht dat ze het beter wist.
Heel vervelend, de norton wijn was de week ervoor in de aanbieding, de aanbieding was een week doorgetrokken.
Ik scande de wijn, zegt de mevrouw 'Ho eens, dit klopt niet het is veel te duur'
'De norton wijn was vorige week in de aanbieding 2+1 gratis'
Dus ik kijk op het scherm mevrouw er is nu de helft van het bedrag van de wijn met de bonus eraf gegaan.
Dus nu is het 1+1 gratis. (uitgelegd dat het 50% korting was etc.)
En ze wilde het maar niet geloven (teruglopen naar het vak, nog een tijdje zo moeilijk lopen doen dat het vorige week goedkoper was.)
Komt ze terug van het vak zegt ze ja er staat inderdaad 1+1 gratis.
Toen ze afgerekend had 'Dan heb ik vorige week geluk gehad'
Ze dacht dus dat ze nog steeds dat ze die week ervoor de wijn goedkoper had
(volgens mij was de wijn toen ook al 50% maarja)
En altijd dezelfde dingen inderdaad, hang het bonnetje maar boven je bed, het bonnetje mag bij het oud papier (hij komt er dan niet meer uit maar goed), geef maar aan mijn buurman.
Wilt u voetbalplaatjes, ja anders kan ik niet thuiskomen, ja daarvoor gaan ze mee.
En die kindjes die aan je kassa constant 'SPEKJE!!' roepen word ik ook erg moe van
Of het liefste gezicht trekken net boven de rand van de band.
Ik vind het zelf ook ooit wel vervelend, dat ik niet kan zien of het een jongetje of meisje is.
Dan zeg ik altijd maar snel : 'Mag ie een spekje?'Of ik vraag het dan niet aan de ouders.
Ik neem aan dat jij ook bij de AH werkt, toch? Wat is dat met spekjes dan?
1234 schreef:Bij ons mogen ze trouwens wel met 100 euro betalen![]()
Doen niet veel klanten, maar sommigen welAlleen zondag had ik een klant die het ook wilde, maar die had ik even vriendelijk gevraagd of ie niet kleiner had
(had ie wel) Want dat was net na openingstijd, had nog heel weinig briefjes in mn kassa xD Hij vond het ook niet erg om met kleiner geld te betalen.