Jah inderdaad Heb nu al 3 maanden niet kunnen rijden Maar moest eerst krukken, toen ziek, toen ik eindelijk weer kon rijden pleur ik d'r af gebroken rib dus weer een poos niks En nu bak bevroren grrrr
Hier liggen nog wat restjes hoop dat wij gespaard blijven vanacht, want wil na bijna twee maanden niet kunnen rijden toch wel weer eens kunnen rijden. Maarja wordt weer afwachten wat ik morgen zie als ik uit het raam kijk.
Ann_Pam
Geplaatst: 23-01-10 20:00
nou hier ligt dus al weer een laagje en het is nog erg glad ook! we hadden al bijna een aanrijding gehad met de auto omdat ie te ver doorslipte!
Hier....haarlem..sneeuwt het momenteel ook. Blijft nu alleen maar op de auto's liggen en het park was ook wit toen ik de honden uitliet. Als er morgenochtend een laag sneeuw ligt duik ik mijn bed weer in en kom er pas uit als het 20 graden is en het zonnetje schijnt.
Woont er iemand hier in Mierlo of in de buurt? Want daar moet ik morgen heen en dan weet ik hoe het daar is met de sneeuw morgen
Rienn
Geplaatst: 23-01-10 21:09
Hier sneeuwt het al vanaf vanmiddag 2 uur, en het sneeuwt nu dus nog steeds. Er ligt ook al aardig wat. Denk zo'n 3 tot 5 CM? Misschien ondertussen wel al meer. Sneeuw is leuk en ben echt gek op sneeuw, maar ik vind het voor nu wel even genoeg.